Ok, maar een beetje terugkoppeling zou geen kwaad kunnen bij hoor en wederhoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:22 schreef Esses het volgende:
[..]
Stel jij neemt een aangifte op. Vervolgens is het bidden tot de planning dat jij de tijd krijgt om er überhaupt iets aan te doen omdat het volk in Nederland per definitie een X aantal auto's op straat wil hebben. Dan gaat het na 3 dagen naar een recherche eenheid. Die gaan verder met het onderzoek, en wetstechnisch heb jij er geen toegang meer toe. Jij mag dat niet meer inkijken. Hoe moet jij dan weten als jij een auto van Peter R af staat te slepen dat die beste man om de hoek staat? Vooral als jij nou net zijn hoofd niet kent. Ja echt, dat bestaat. Ook een politieagent werkt niet 24/7
Ja bv. Zoals in die betreffende uitzending werd er gewoon niks mee gedaan. Dat is dan toch sunt?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:25 schreef Esses het volgende:
Hoor en wederhoor als in aangifte gedaan en horen hoe en wat er gebeurd?
Dit is geregeld in de Wet Terwee, en deze man vroeg gewoon meer dan waar hij recht op had. Sorry, maar zo hard is het. Daar is de capaciteit ook helemaal niet voor.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja bv. Zoals in die betreffende uitzending werd er gewoon niks mee gedaan. Dat is dan toch sunt?
oh Woensel zuid, daar was ik een tijd terug nog. Zit daar ergens een leuke drankhandel die veel lekkers verkooptquote:Op maandag 16 mei 2011 20:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Woensel heb ik gewoond, wel Woensel-Zuid, het min of meer beschaafde gedeelte:)
Kan kloppen, zit een zaakje die een heleboel speciaalbieren verkoopt. Naam ontschiet me ff.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:39 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
oh Woensel zuid, daar was ik een tijd terug nog. Zit daar ergens een leuke drankhandel die veel lekkers verkoopt
Je kunt me wel meer vertellen, betrokkene heeft willens en wetens zijn rijbewijs afgegeven en is vervolgens met die motor weggereden. Vervolgens doet het slachtoffer aangifte met een geldig rijbewijs van de dader (nb. een voortvluchtige) en dan gaan er op dat bureau nergens alarmbellen rinkelen??? Maak dat de kat wijs.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:30 schreef Esses het volgende:
[..]
Dit is geregeld in de Wet Terwee, en deze man vroeg gewoon meer dan waar hij recht op had. Sorry, maar zo hard is het. Daar is de capaciteit ook helemaal niet voor.
Dat is ook toegeven na kamervragen. Helaas doet men er niks tot weinig aan.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je kunt me wel meer vertellen, betrokkene heeft willens en wetens zijn rijbewijs afgegeven en is vervolgens met die motor weggereden. Vervolgens doet het slachtoffer aangifte met een geldig rijbewijs van de dader (nb. een voortvluchtige) en dan gaan er op dat bureau nergens alarmbellen rinkelen??? Maak dat de kat wijs.
Daarbij heeft het slachtoffer op een misschien minder legale manier zijn verblijfplaats weten te traceren en dan nog verdomd de politie om er ook maar iets mee te doen. Als ik anoniem een telefoontje pleeg dat ik de buren verdenk van uitkeringsfraude, wietplantages en weet ik veel wat zijn de instanties er als de kippen bij. Maar nu is het gewoon pure laksigheid geweest, dat kun je niet ontkennen.
Maar hij heeft je er wel uitgelopen?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:48 schreef AchJa het volgende:
Oh ja en ben net terug van mijn eerste sportmoment van de week...
(Avondvierdaagsemet de oudste... zijn been is nog een beetje gammel na net twee weken uit het gips.)
Hij heeft redelijk doorgebikkeld, maar zo nu en dan moest hij toch op de nek.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maar hij heeft je er wel uitgelopen?
Goed bezig! Zoonlief al op m90's?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:48 schreef AchJa het volgende:
Oh ja en ben net terug van mijn eerste sportmoment van de week...
(Avondvierdaagsemet de oudste... zijn been is nog een beetje gammel na net twee weken uit het gips.)
Wat indien hij een carriere bij de krijgsmacht zou willen, hoe sta jij daar tegenover?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hij heeft redelijk doorgebikkeld, maar zo nu en dan moest hij toch op de nek.
Haha heerlijk!!!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:56 schreef ErwinRommel het volgende:
@Thaboel, trek in nasi goreng en smoor?
Selamat makanquote:
Die kent iedereen, ook de Belandaquote:
Deze keer niks geen sambal maar echte rode pepers, nee geen rawits, gewone rode pepers.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:01 schreef Thaboel het volgende:
En gooi er eens wat hete sambal doorheen belanda!!
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Deze keer niks geen sambal maar echte rode pepers, nee geen rawits, gewone rode pepers.
Als er over zoveel jaar nog geen zak verbeterd is zal ik hem dat toch ernstig afraden, maar als hij dat echt wil hou ik hem niet tegen.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat indien hij een carriere bij de krijgsmacht zou willen, hoe sta jij daar tegenover?
Groot gelijk, echter mocht hij het willen, verbied het hem niet. Trekt hij wellicht lering uit na dienst te hebben gedaan. Defensie is defensie niet meer. Jammer!quote:Op maandag 16 mei 2011 21:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als er over zoveel jaar nog geen zak verbeterd is zal ik hem dat toch ernstig afraden.
@de belanda, ga eens naar de toko en koop een potje Sambal Pemoedaquote:Op maandag 16 mei 2011 21:08 schreef AchJa het volgende:
@ de Ploppers, wat is nou serieus pittige sambal?
Brandal, Badjak extra heet etc. heb ik wel een beetje gezien.
Ga ik eens proberen!quote:Op maandag 16 mei 2011 21:11 schreef ErwinRommel het volgende:
Maar eigenlijk kun je ook je eigen sambal maken met behulp van een vijzel en een "oelek". Trassi, wat zout, rode/groene pepers en malen maar tot het tot sambal lijkt.
Maar simpel.koop gewoon een pot sambal Pemoeda bij den toko. HEET!!!!!!
Die ken ik, die zijn wel goed ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:13 schreef ErwinRommel het volgende:
Koop ook eens een ons rawit. Dat zijn die kleine pepertjes en afhankelijk van toko erg erg heet.
Als je van "heet" houdt, moet je eens sambal goreng peteh maken. Met petehbonen. Vers zie je ze helaas niet meet zo vaak bij de toko, maar veelal diepgevroren. Erg lekker. Nadeel, je stinkt uit je bek en je pis stinkt idem!quote:
Ah, klinkt goed!!!quote:Op maandag 16 mei 2011 21:21 schreef ErwinRommel het volgende:
Petehbonen zijn btw erg goed voor de lever, dus kunnen we er nog eentje op drinken
en je ster de volgende morgen doet ook pijn na het schijtenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als je van "heet" houdt, moet je eens sambal goreng peteh maken. Met petehbonen. Vers zie je ze helaas niet meet zo vaak bij de toko, maar veelal diepgevroren. Erg lekker. Nadeel, je stinkt uit je bek en je pis stinkt idem!
Dan zal ik ook maar niet vertellen dat je madame jeanette door de sambal moet doen.quote:
Maar die zijn wel lekker.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dan zal ik ook maar niet vertellen dat je madame jeanette door de sambal moet doen.Dat deed iig onze chefkok.
Heh, toch jammer dat ze nu dood is, want het was altoijd wel grappig. Wilden de speelplaats niet af, en overgrootmoeder boos roepen "maken makan!!!!!!!" En dan an tafel met twee vingers boos naar ons wijzen dat we moesten luisteren. Good old times. Rest in peace Oma Amsterdam. (ze woonde op de Adam van Germes straat Thaboel. Bestaat die nog?)quote:Op maandag 16 mei 2011 21:26 schreef Thaboel het volgende:
[..]
en je ster de volgende morgen doet ook pijn na het schijten
@ER die makan makan ( op zeer boze toon en vrij schel) hoor ik hier nog dagelijks als het eten klaar is :p
Het zal, nooit geprobeerd, ik hou niet van heet/pittig eten.quote:
naja maat van mij had zo'n goedje in potje gekocht in klein zaakje in chicago. Dacht dat het Jalapeno was, maar zal wss wat zijn toegevoegd. Dat brande echt een halfuur op je tong als je dat at.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jalapeno??? Dat kun je gewoon als groente eten.
Barbaar!!!!!quote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dan zal ik ook maar niet vertellen dat je madame jeanette door de sambal moet doen.Dat deed iig onze chefkok.
zou het niet wetenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heh, toch jammer dat ze nu dood is, want het was altoijd wel grappig. Wilden de speelplaats niet af, en overgrootmoeder boos roepen "maken makan!!!!!!!" En dan an tafel met twee vingers boos naar ons wijzen dat we moesten luisteren. Good old times. Rest in peace Oma Amsterdam. (ze woonde op de Adam van Germes straat Thaboel. Bestaat die nog?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |