Om jou je koelkast, TV etc af te pakkenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
De huismeester die ergens op vooruit loopt...![]()
![]()
Ah dan kan ik uw hok wel nemenquote:Op zondag 15 mei 2011 20:56 schreef Vortix het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Wij zijn dan op oefening. Exfiltreren. Lekker wandelen
Nog geknokt op het museumplein gister? Zag dr weer prachtig uit op de televeequote:
Ajaxieden en feestvieren is in elk geval 1 ding welke niet samengaanquote:Op maandag 16 mei 2011 11:53 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nog geknokt op het museumplein gister? Zag dr weer prachtig uit op de televee.
Zou je geen tissues gaan brengen?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:21 schreef Lotusss het volgende:
Mogguh! ErwinRommel is weer bezig in zijn mannenhol
Lekkerquote:
Kom maar halen dan.quote:
Dat is juist, ik reed welgeteld 10 km/p uur te hard op een randweg te Geldermalsen. In mijn TNT bak.quote:
10 km/u is een extra impact van 14% bij een botsing.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is juist, ik reed welgeteld 10 km/p uur te hard op een randweg te Geldermalsen
Nee, ze verschuilen zich niet in de bosjes om maar bonnen te schrijven. Midden in het zicht staan heeft enkel zo weinig nut.quote:. In mijn TNT bak.
Echter, het is zo in en in triest dat ze zich in bosjes verschuilen om maar bonnen te kunnen schrijven.
Verkeershandhaving vs de rest is wat andersquote:Gisteren Peter R de Vries gezien, over een crimineel die motors stal, naam adres gegevens bekend, vent kon gedurende lange tijd gewoon doorgaan. Pliesie heeft weer aan vertrouwen ingeboed met dit soort acties.
M'n aars!!!quote:Op maandag 16 mei 2011 16:41 schreef Esses het volgende:
[..]
10 km/u is een extra impact van 14% bij een botsing.
[..]
Nee, ze verschuilen zich niet in de bosjes om maar bonnen te schrijven. Midden in het zicht staan heeft enkel zo weinig nut.
[..]
Verkeershandhaving vs de rest is wat andersEn Peter R. de V kan zoveel willen, maar de politie heeft zich (in tegenstelling tot deze arrogante verwaande kwast (ja nog erger dan ik)) aan regels te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |