Ben blij dat het nog redelijk te eten was toen ik in opleiding zatquote:Op zondag 15 mei 2011 19:14 schreef Vortix het volgende:
Ja, of je zit in de opleiding en je mag geen koelkast/magnetron/vriezer op de kamer hebben
Dan is eten bij Paresto onderdeel van de training.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:14 schreef Vortix het volgende:
Ja, of je zit in de opleiding en je mag geen koelkast/magnetron/vriezer op de kamer hebben
Eensch. Pannekoeken zijn ze ook altijd wel goed inquote:Op zondag 15 mei 2011 19:30 schreef Vortix het volgende:
In Breda is het ook nog wel te doen, alleen jammer van die doorkookte groenten.
resistentie kweken voor biologische wapensquote:Op zondag 15 mei 2011 19:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan is eten bij Paresto onderdeel van de training.
En je hebt zo juist een geheim binnen de CBRN wereld verklapt.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:21 schreef paintmeester het volgende:
[..]
resistentie kweken voor biologische wapens
Nu weet ik 100% zeker dat ik mijn baan kwijt ben.quote:
Kloptquote:Op zondag 15 mei 2011 19:42 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Eensch. Pannekoeken zijn ze ook altijd wel goed in
Wij zijn dan op oefening. Exfiltreren. Lekker wandelenquote:Ik kom trouwens waarschijnlijk deze week ff die kant op. Moet alleen nog ff kijken of ik een passantenkamer in het kasteel of op de Seelig kan krijgen.
Omscholen naar LDV-erquote:Op zondag 15 mei 2011 20:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu weet ik 100% zeker dat ik mijn baan kwijt ben.
En dan voor de Groene Tafel moeten verschijnen wegens vergiftiging?quote:
Nee joh. Helemaal nuchter en niet knokken hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 18:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pfff, je gaat toch alleen maar om te zuipen en te knokken.
Of je zit paraat en mag het nog steeds niet...quote:Op zondag 15 mei 2011 19:14 schreef Vortix het volgende:
Dat krijg je als een KLu onderdeel KL wordt.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Of je zit paraat en mag het nog steeds niet...
Nope!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:16 schreef Cobra4 het volgende:
@modje; Een verzoek. Kan dat voetbal gezeur niet verplaatst worden naar VBL?
Je hebt gelijk: ---> UVTquote:Op zondag 15 mei 2011 22:18 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nope!
Voetbal is 90 minuten oorlog! toneelspel
quote:
De huismeester die ergens op vooruit loopt...quote:Op zondag 15 mei 2011 21:45 schreef Cobra4 het volgende:
En ja, de huismeester liep vast vooruit op de ontwikkelingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |