Dat over terroristen is een voorbeeld voor: ''Zo heeft iedereen eigenlijk zijn eigen feiten. Wij noemen tegenwoordig alleen dingen die we willen geloven een feit.''quote:Op zondag 15 mei 2011 13:21 schreef Zeeland het volgende:
Zo, Turkije wil een diep onderzoek doen naar de 'genocide'. Alsof dat allemaal nog niet allang bekend is.![]()
De genocide heeft gewoon plaatsgevonden, dat is duidelijk. Dat zou Turkije gewoon moeten durven ontkennen, zoals Duitsland haar genocide ook niet meer ontkent. Leuk dat jij het op de terroristen boeg gooit, dan mag je opeens iedereen die je wil doodschieten.
Dit bedoel ik dus. Jij gelooft blindelings de westerse bronnen. Niet dat het raar is, maar de Turken bv geloven weer blindelings de Turkse bronnen. Dan beschuldig jij de Turken van het feit dat ze de genocide ontkennen. De Turken die andere feiten voorgeschoteld krijgen van Turkse bronnen beschuldigen de Westerse wereld ervan de Turken te beschuldigen van iets wat niet is gebeurd.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:21 schreef Zeeland het volgende:
Zo, Turkije wil een diep onderzoek doen naar de 'genocide'. Alsof dat allemaal nog niet allang bekend is.![]()
De genocide heeft gewoon plaatsgevonden, dat is duidelijk.
En dat geld dan ook voor de Armeense Genocide? Notabene een genocide die wel echt heeft plaats heeft gevonden (geen mening).quote:Op zondag 15 mei 2011 13:23 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Dat over terroristen is een voorbeeld voor: ''Zo heeft iedereen eigenlijk zijn eigen feiten. Wij noemen tegenwoordig alleen dingen die we willen geloven een feit.''
Ik geloof inderdaad dat jij historisch onderzoek hebt gedaan in archieven over heel Europa om zo definitief te kunnen oordelen dat het niet heeft plaatsgevonden.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:27 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Jij gelooft blindelings de westerse bronnen. Niet dat het raar is, maar de Turken bv geloven weer blindelings de Turkse bronnen. Dan beschuldig jij de Turken van het feit dat ze de genocide ontkennen. De Turken die andere feiten voorgeschoteld krijgen van Turkse bronnen beschuldigen de Westerse wereld ervan de Turken te beschuldigen van iets wat niet is gebeurd.
Als je(zoals ik) naar beide bronnen kijkt, weet je dat er geen feiten daarover bestaan dan de mensen die het hebben meegemaakt.
Ik beschuldig het niet 'de Turken', maar Turkije. De staat Turkije is op de hoogte van de feiten en beschikt over de zelfde bronnen als het Westen.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:27 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Jij gelooft blindelings de westerse bronnen. Niet dat het raar is, maar de Turken bv geloven weer blindelings de Turkse bronnen. Dan beschuldig jij de Turken van het feit dat ze de genocide ontkennen. De Turken die andere feiten voorgeschoteld krijgen van Turkse bronnen beschuldigen de Westerse wereld ervan de Turken te beschuldigen van iets wat niet is gebeurd.
quote:Als je(zoals ik) naar beide bronnen kijkt, weet je dat er geen feiten daarover bestaan dan de mensen die het hebben meegemaakt.
geen mening? Heb je het waargenomen? Denk het niet hequote:Op zondag 15 mei 2011 13:28 schreef Zeeland het volgende:
[..]
En dat geld dan ook voor de Armeense Genocide? Notabene een genocide die wel echt heeft plaats heeft gevonden (geen mening).
Onderzoek? nee, maar ik heb wel met een Armeense vrouw in een dorp van Turkije gesproken die het heeft meegemaakt. Die ene vrouw is betrouwbaarder dan alle Westerse en Turkse bronnen. Als jullie de eenzijdige bronnen als feit zien, is die ene vrouw een uber-feit.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:29 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik geloof inderdaad dat jij historisch onderzoek hebt gedaan in archieven over heel Europa om zo definitief te kunnen oordelen dat het niet heeft plaatsgevonden.
En hoe weet jij op jouw beurt dan weer dat die vrouw het heeft meegemaakt?(no disrespect)quote:Op zondag 15 mei 2011 13:33 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Onderzoek? nee, maar ik heb wel met een Armeense vrouw in een dorp van Turkije gesproken die het heeft meegemaakt. Die ene vrouw is betrouwbaarder dan alle Westerse en Turkse bronnen. Als jullie de eenzijdige bronnen als feit zien, is die ene vrouw een uber-feit.
Maar sowieso. Het is een feit dat er aardig wat Armenen in de pan zijn gehakt, terwijl dit ten opzichte van Ottomaanse rijk een zwakke groep was.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:29 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik geloof inderdaad dat jij historisch onderzoek hebt gedaan in archieven over heel Europa om zo definitief te kunnen oordelen dat het niet heeft plaatsgevonden.
Begint het getroll weerquote:Op zondag 15 mei 2011 13:35 schreef Holograph het volgende:
Stem D66, die hebben hier namelijk geen problemen mee.
Gelijk weer die partij politiekquote:Op zondag 15 mei 2011 13:35 schreef Holograph het volgende:
Stem D66, die hebben hier namelijk geen problemen mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |