Je gaat met de verkeerde mensen om. Ik hoor daar nooit iemand over.quote:Ik lees/hoor vaak onze autochtone Nederlanders
Heeft anders niet geholpen bij de joden, kijk maar wat ze doen in Israël/Palestinaquote:Op zondag 15 mei 2011 11:50 schreef zovty het volgende:
Maar, even wat anders... genocide is wel de beste manier om van een kutvolk af te komen.
Niks tegen de joden hoor, maar het zijn net kakkerlakken, ze blijven altijd in leven.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:52 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Heeft anders niet geholpen bij de joden, kijk maar wat ze doen in Israël/Palestina
ugh.. hier ook die powned types dus. Never mindquote:Op zondag 15 mei 2011 11:49 schreef Bombvis het volgende:
Natuurlijk is het waar, altijd die Turken die iedereen vermoorden
Welkom op Fok. De beste manier om hier vrienden te maken is door te zeggen dat we geenstijl/powned types zijn.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:54 schreef Nederturk het volgende:
[..]
ugh.. hier ook die powned types dus. Never mind
Stel je is voor: Een arabier ziet op Al Jazeera dat een Israeli een kind doodschiet. Wat zeggen wij dan? ''Ja logisch, op Al Jazeera gaan ze heus niets negatiefs zetten over moslims''.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:42 schreef aight1 het volgende:
Prima subforum hiervoor. Tevens is het allang bekend en bewezen dat deze genocide plaatsgevonden heeft.
Het lijkt net een epidemie. Overal waar ik tegenwoordig registreer kom ik ze tegenquote:Op zondag 15 mei 2011 11:55 schreef zovty het volgende:
[..]
Welkom op Fok. De beste manier om hier vrienden te maken is door te zeggen dat we geenstijl/powned types zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |