Na de Giro.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:05 schreef Pino112 het volgende:
Wanneer wordt bekend of Conta geschorst wordt?
Waarschijnlijk plannen ze dat soort dingen de dag voor de Tour ofzoquote:Op zondag 15 mei 2011 17:05 schreef Pino112 het volgende:
Wanneer wordt bekend of Conta geschorst wordt?
samen binnen komen met Menchov + Rodriguez is geen schandequote:
quote:
Net zoals een paar jaar geleden inderdaadquote:Op zondag 15 mei 2011 17:05 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk plannen ze dat soort dingen de dag voor de Tour ofzo
En als het geen schorsing is, zie ik de ASO er nog wel voor aan om Contador te weren eerlijk gezegd.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Net zoals een paar jaar geleden inderdaad.
Het enige wat spannend is of de overwinning uiteindelijk gaat tellen.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:06 schreef Ereinion het volgende:
De zes aankomsten bergop die ons nog te wachten staan worden zo een kwelling. Deze Giro gaat ongeveer zo boeiend worden als die van 2006.
Toch spannend? Wint hij met 10 minuten voorsprong of haalt hij het kwartier?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:06 schreef Ereinion het volgende:
De zes aankomsten bergop die ons nog te wachten staan worden zo een kwelling. Deze Giro gaat ongeveer zo boeiend worden als die van 2006.
Nope, volgens mij nooit de Giro en Tour in 1 jaar gereden. Maar het wil dus wel wat zeggen dat hij hier nu rijdt, ook hij houd er rekening mee dat ie de Tour niet mag gaan rijden.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:07 schreef Maver24 het volgende:
Hoe zat dat met voorgaande jaren. Had hij ook de Giro gereden toen hij de Tour ook won? Volgens mij zijn er niet veel die Giro en Tour winnen in 1 jaar. Deze 2 rondes liggen niet ver van elkaar af in tijd
Sprint voor de 2e plaats staan gelijk aan een spring voor de overwinningquote:Op zondag 15 mei 2011 17:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het enige wat spannend is of de overwinning uiteindelijk gaat tellen.
Ik eet straks heel toevallig een biefstukjequote:Op zondag 15 mei 2011 17:10 schreef Maver24 het volgende:
Over eten gesproken. Ik ga lekker vis eten. Das ook lekker
En de nummer 2 die achter de nummer 3 gaat rijdenquote:Op zondag 15 mei 2011 17:13 schreef Drebbelman het volgende:
Slechte zaak voor Geox. Falen in de enige grote ronde die je mag rijden dit jaar, en dat met een op papier mooie ploeg.
Giro lijkt beslist. Dit zal wel uitlopen op van die taferelen als in de afgelopen tour: klassementrenners die om de beurt aanvallen en Bertje niet uit het wiel gereden krijgen.
http://www.gazzetta.it/Sp(...)/it/t_09_class.shtmlquote:Op zondag 15 mei 2011 17:17 schreef Thomas B. het volgende:
Ik zag wel een pistooltje volgens mij hoor
Wat is trouwens een goede site om de stand bij te houden van de Giro?
Dank.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.gazzetta.it/Sp(...)/it/t_09_class.shtml
Kruijswijk binnen op 2.21, Weening op 6.35.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |