Nope.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:52 schreef Snuf. het volgende:
Weening zit niet eens in die grote groep meer?
Hij moest op 10 kilometer van de finish al lossen.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:52 schreef Snuf. het volgende:
Weening zit niet eens in die grote groep meer?
Draai maar mee, want de kans dat ik later toch geschrapt word, is best groot.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Draai maar mee, want de kans dat ik later toch geschrapt word, is best groot.
Dat zag ik maar was toen even het overzicht kwijt omdat ik werd gebeldquote:Op zondag 15 mei 2011 16:52 schreef Agüero het volgende:
[..]
Hij moest op 10 kilometer van de finish al lossen.
De eerste wedstrijd die hij dit jaar reed heeft hij gewonnen.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:57 schreef Maver24 het volgende:
Weer alberto he. Heel het jaar hoor of zie je niks en dan plots. Ik vind het toch wel weer raar. Ja sorry als ik zo denk
Duurt ook weer even voordat een kalfje een koe is natuurlijk.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:57 schreef Maver24 het volgende:
Weer alberto he. Heel het jaar hoor of zie je niks en dan plots. Ik vind het toch wel weer raar. Ja sorry als ik zo denk
Hij piekt op het juiste moment en begint relatief uitgerust aan de wedstrijden, ik begrijp het wel.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:57 schreef Maver24 het volgende:
Misschien moet je buiten de giro, de tour en de vuelta ook eens naar wielrennen kijken.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:57 schreef Maver24 het volgende:
En dan ook altijd tijdens de die rondes nietwaarquote:Op zondag 15 mei 2011 16:57 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:57 schreef Maver24 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |