Ik zou het echt uitschreeuwen als we de finale inkomenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:19 schreef MrKen het volgende:
[..]
Dat lijkt er inderdaad meer op ja. Een 1e plek halen we toch niet, maar dit zou kans maken in de finale te komen en Europa te laten zien dat wij er weer serieus tegen aangaan.
Ja precies, met het juiste management moet dat toch winstgevend zijn (mogen publieke omroepen eigenlijk winst maken?)quote:Op maandag 16 mei 2011 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt van het Songfestival ook gewoon een sterk merk maken zoals in Zweden... er zijn genoeg mensen die het wel leuk vinden... vier voorrondes in de HMH met 8 liedjes... grote finale in Ahoy... het is nog niet zo lang geleden dat Ahoy makkelijk uitverkocht raakte voor het NSF... ook dat geld kan dan worden gebruikt
Het Nationaal Songfestival moet terug!quote:Op maandag 16 mei 2011 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt van het Songfestival ook gewoon een sterk merk maken zoals in Zweden... er zijn genoeg mensen die het wel leuk vinden... vier voorrondes in de HMH met 8 liedjes... grote finale in Ahoy... het is nog niet zo lang geleden dat Ahoy makkelijk uitverkocht raakte voor het NSF... ook dat geld kan dan worden gebruikt
Zal vast wel anno 2012. Zeker als er veel geld er in wordt gepomptquote:Op maandag 16 mei 2011 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou best geld betalen voor een kaartje naar een NSF. Mits mooie show.
Ik ook, maar ik ga niet naar zo'n TROS show van de afgelopen 2 jaar. Die grote shows in Ahoy waren geweldig, daar zou ik wel naar toe willen. Maar HMH zou ook een goede optie kunnen zijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou best geld betalen voor een kaartje naar een NSF. Mits mooie show.
Petra Berger met Andre Rieu!quote:Op maandag 16 mei 2011 23:31 schreef WickedSunset het volgende:
Stuur André Rieu met die 3 zangeressen van hem. Laat iemand een geweldig dramatisch nummer voor ze componeren en maak het af door dat de LED-wand te gebruiken voor opnames van dat orkest van hem. Dan heb je nog eens een artiest met internationale bekendheid.
Hmmm, yep:quote:Op maandag 16 mei 2011 23:31 schreef WickedSunset het volgende:
Stuur André Rieu met die 3 zangeressen van hem. Laat iemand een geweldig dramatisch nummer voor ze componeren en maak het af door dat de LED-wand te gebruiken voor opnames van dat orkest van hem. Dan heb je nog eens een artiest met internationale bekendheid.
Tegenwoordig heeft het ESF veel jeugdige kijkers dus nee laat die maar thuis. We moeten mensen sturen zoals Alexander Rybak of Eric Saade.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:37 schreef Knarf het volgende:
[..]
Hmmm, yep:
2009 verliep qua kaartverkoop nog een stuk succesvoller dan het jaar ervoor. Hij stond op de 6e plaats van bestverkopende artiesten, hiermee Britney Spears (7), Metallica (11) en Beyoncé (12) achter zich latend. Hij haalde een omzet van ruim 95,8 miljoen dollar (ruim 67 miljoen euro) en verkocht wereldwijd 834.992 kaartjes.
Petra tijdens TROS Muziekfeest hieronder, dus die is TROS.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:37 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg nee. Als men van iets in slaap valt is het van deze 2.
Ja leuk, maar die hebben ze niet bij de TROSquote:Op maandag 16 mei 2011 23:38 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Tegenwoordig heeft het ESF veel jeugdige kijkers dus nee laat die maar thuis. We moeten mensen sturen zoals Alexander Rybak of Eric Saade.
Hebben ze wel Thomas Berge of Jim Bakkum (kan ook zeer goed dansen).quote:Op maandag 16 mei 2011 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja leuk, maar die hebben ze niet bij de TROS
Die kan er zelf ook wel een beetje geld bij inleggen, vind ikquote:Op maandag 16 mei 2011 23:37 schreef Knarf het volgende:
[..]
Hmmm, yep:
2009 verliep qua kaartverkoop nog een stuk succesvoller dan het jaar ervoor. Hij stond op de 6e plaats van bestverkopende artiesten, hiermee Britney Spears (7), Metallica (11) en Beyoncé (12) achter zich latend. Hij haalde een omzet van ruim 95,8 miljoen dollar (ruim 67 miljoen euro) en verkocht wereldwijd 834.992 kaartjes.
Volgens mij is Thomas Berge zo stijf als een plankquote:Op maandag 16 mei 2011 23:39 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Hebben ze wel Thomas Berge of Jim Bakkum (kan ook zeer goed dansen).
Sorry, maar Thomas Berge is geen flitsend joch a la Eric Saade hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 23:39 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Hebben ze wel Thomas Berge of Jim Bakkum (kan ook zeer goed dansen).
Nee niet bepaaltquote:Op maandag 16 mei 2011 23:40 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Volgens mij is Thomas Berge zo stijf als een plank
Maar Mandy hebben ze dus wel bij de Tros.. en ervaring met ESF, en tetten en kan zingen... en gegarandeerd douze points from Le Danemarkquote:Op maandag 16 mei 2011 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja leuk, maar die hebben ze niet bij de TROS
Laten we nou niets bijzonders sturen, want dat haalt niets uit zie Treble, Toppers etcquote:Op maandag 16 mei 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry, maar Thomas Berge is geen flitsend joch a la Eric Saade hoor
Dat vind ik nog een grotere sufkut dan welke ouwe lul ook
En Jim is best leuk, maar die heeft weer een beetje zeikstem.
Dan wordt het weer zo'n dertien in een dozijn iets.
Laten we nou eens iets bijzonders kiezen. Durven.
Totaal onbekende artiest, nee niet doen.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:42 schreef totebel het volgende:
Ik weet wel een goede Jazzgitarist: Joost Zoeteman, plak daar een leuke zangeres aan en voila
Oh nee, in godsnaam neequote:Op maandag 16 mei 2011 23:41 schreef totebel het volgende:
[..]
Maar Mandy hebben ze dus wel bij de Tros.. en ervaring met ESF, en tetten en kan zingen... en gegarandeerd douze points from Le Danemark
Dan hebben wij een andere opvatting over 'iets bijzonders'quote:Op maandag 16 mei 2011 23:42 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Laten we nou niets bijzonders sturen, want dat haalt niets uit zie Treble, Toppers etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |