Ik heb het niet over suggesties, maar over nostalgie.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Goede nummers. Kunnen we nou niet een keer alle suggesties in één topic doen? Ik had het al geprobeerd met het topic over de TROS, maar dat is nog geen groot succes.
Dat zeker! Het duurde ook iets van 4 a 5 weken en ik keek er toch wekelijks wel naar uit hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 21:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb het niet over suggesties, maar over nostalgie.
Het NSF was toen zo leuk.
... zo twitterde hij zondag.quote:3Js laatste in halve finale. Op 3Js nul af te dingen. Maar er ligt schone taak voor #npo , to say the least #maasESF
Eens!quote:Op maandag 16 mei 2011 22:08 schreef Greys het volgende:
En DURF nou eens iets 'anders' te sturen.
Wij hadden al eerder klassiek in de voorrondes (Arwin Kluft) in 2003 zelfs al.
En dit jaar viel Frankrijk op omdat klassiek.
Wij hadden al jaren eerder a-capella in de voorrondes (Bas en Joël en Montezuma's Revenge), dit jaar viel België op omdat ze het durfden. Oke, het werd uiteindelijk nét (!) geen finale, maar toch.
DURF!
DURF!
Ga nou eens niet voor de zogenaamde veilige weg.
Als we dan toch niet naar de finale gaan, steek je kop dan eens uit boven het maaiveld.
Precies. Ik vind dat altijd een van de ergste dingen aan het NSF, die vakjury die wel even bepaalt of iets wel of niet geschikt is voor een Songfestival. Er is inmiddels haast *niets* meer ongeschikt (qua stijl/genre dan) voor het Eurovisie, da's inmiddels wel duidelijk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Eens!
En de eerste de beste die durft te zeggen 'leuk, maar niet voor het Songfestival' moet de zaal uit worden gezet....
Mja..... Servië liet het aan het volk en vakjury in 2007 (ieder 50%), Rusland idem in 2008, Duitsland liet het zelfs volledig aan de televoting, ik denk dat je het publiek niet kunt negeren.... maar bekwame mensen in de vakjury zal zeker helpen, en dus niet de 'dit is niet voor het Songfestival'-brilsmurfen van de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:53 schreef Fascination het volgende:
Eens, maar het is dan wel belangrijk dat we deskundige mensen in de jury hebben zitten. En ik weet niet of het wel zo verstandig is het Nederlandse volk te laten meestemmen; de gemiddelde Nederlander heeft een wanstaltige smaak.
Dat dusquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Eens!
En de eerste de beste die durft te zeggen 'leuk, maar niet voor het Songfestival' moet de zaal uit worden gezet....
Inderdaad! Als iemand dat zegt dan hebben ze meestal een beeld van hoe een Songfestivalnummer moet klinken, maar dat beeld is meestal gebaseerd op hun herinnering van het Songfestival zoals het 10-20-30 jaar geleden was, toen het scorebord nog analoog was en Willem Duys nog leefde, in plaats van hoe het nu is. Je kunt echt niet meer met iets oubolligs aankomen, de 21e eeuw is alweer een tijdje aan de gang.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Eens!
Willem Duys leeft nogquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:44 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
Inderdaad! Als iemand dat zegt dan hebben ze meestal een beeld van hoe een Songfestivalnummer moet klinken, maar dat beeld is meestal gebaseerd op hun herinnering van het Songfestival zoals het 10-20-30 jaar geleden was, toen het scorebord nog analoog was en Willem Duys nog leefde, in plaats van hoe het nu is. Je kunt echt niet meer met iets oubolligs aankomen, de 21e eeuw is alweer een tijdje aan de gang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |