Niet recent, wel een grote hit: 15 miljoen mensen.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:02 schreef grazz het volgende:
Ik lees telkens van Tijn..maar kan iemand een nummer van hem plaatsen dat hij recentelijk heeft uitgebracht (en een hit werd)?
Ik ben geen rekenwonderquote:Op maandag 16 mei 2011 19:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoor net bij Boulevard de directeur van de TROS zeggen dat er EUR 100.000 EUR budget voor volgend jaar is. Volgens hem te weinig om een show a la Jedward neer te zetten...
Maar die hebben ook de uitstraling van een zak aardappelen of niet?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:49 schreef Susi het volgende:
Acda en de Munnik heeft altijd een mooie samenklank en mooie melodietjes.
Ik denk niet dat je er uitgebreid mee uit kan pakken zoals Ierland, Rusland en Zweden.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:53 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik ben geen rekenwondermaar 100.000 voor een lied, act, etc Wat kost dat gemiddeld, weet iemand dat?
Je hebt die ton al nodig voor de marketing...quote:Op maandag 16 mei 2011 19:53 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik ben geen rekenwondermaar 100.000 voor een lied, act, etc Wat kost dat gemiddeld, weet iemand dat?
Díe ton is al van de 2 ton afgehaald. Nu alleen nog het liedje en de act.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je hebt die ton al nodig voor de marketing...
Ik denk wel een paar ton meer dan Nederland. Maar volgens mij hebben Zweden, Ierland en Rusland véél meer geld uitgegeven.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoeveel denk je dat het budget van Azerbaijan was dit jaar? 20.000 euro maximaal?
Hoe dat? Is dat zo?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:56 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Díe ton is al van de 2 ton afgehaald. Nu alleen nog het liedje en de act.
Dat kost alleen die videoclip al. En dan is dat met vrijwilligers gemaakt.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoeveel denk je dat het budget van Azerbaijan was dit jaar? 20.000 euro maximaal?
Oja, zeker, daar ben ik ook wel van overtuigd. Nu kun je misschien wel weer geld verdienen als het publiek mag meestemmen maar wie gaat dat nog doen na 2 kansloze nationale voorrondes in 2010 en 2011.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:57 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik denk wel een paar ton meer dan Nederland. Maar volgens mij hebben Zweden, Ierland en Rusland véél meer geld uitgegeven.
Me likequote:Op maandag 16 mei 2011 20:26 schreef o.us het volgende:
Zo'n swingende ballad als van deze Koreanen zou het zeker goed doen!
Het is óf hopen op een andere omroep óf het bestuur van de TROS eens goed tegen hun koppen aanschoppen zodat zij eens beseffen wat zij allemaal aan het doen zijn óf zelf een tv-zender beginnen om vervolgens EBU-lid te wordenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:34 schreef grazz het volgende:
[..]
Me like, hoor het nu net voor de 1e x en klinkt erg goed. Maarja zie je NL de TROS met zoiets komen?
FOKtv?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Het is óf hopen op een andere omroep óf het bestuur van de TROS eens goed tegen hun koppen aanschoppen zodat zij eens beseffen wat zij allemaal aan het doen zijn óf zelf een tv-zender beginnen om vervolgens EBU-lid te worden.
aha bestaat al (zal wel online zijn denk ik, filmpjes enzo)quote:Sinds 2004 presenteert Stefan (Stefan Tetelepta, voorheen SunChaser) FOK!tv
Nou, waarom niet eigenlijk? Ik bedoel, volgens mij mag iedereen een poging wagenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:56 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik denk dat we dan beter een omroep kunnen stichten. FOK! moet 'ie dan heten.
http://www.rijksoverheid.(...)eniging-voldoen.htmlquote:Op maandag 16 mei 2011 21:05 schreef totebel het volgende:
[..]
Nou, waarom niet eigenlijk? Ik bedoel, volgens mij mag iedereen een poging wagen
Dat heeft met Spanje dit jaar ook niet gewerkt.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:07 schreef MrKen het volgende:
Dance nation, ook wel bekend als Sean & Kim. O.a. bekend van 'Sunshine', 'Dance' en onlangs nog 'Great divide'. Laat ze maar weer zonnig zingen en hopen op een lange winter, die ongeveer tegen het Songfestival ophoudt. Dan stemt iedereen op de zon.
1-2-veel? geen ideequote:Op maandag 16 mei 2011 21:07 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)eniging-voldoen.html
Hoeveel users heeft FOK! ?
Lente begon te vroeg.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:08 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat heeft met Spanje dit jaar ook niet gewerkt.
Een zomers liedje uit nederland makes net zoveel sense als een liedje in swahili uit noorwegen imoquote:Op maandag 16 mei 2011 21:11 schreef MrKen het volgende:
[..]
Lente begon te vroeg.
Was trouwens alleen maar "zomers" nummer, geen zomerse HIT. (lucia perez bedoel ik dan)
Als ik ooit multimiljonair wordt zal ik een tv-zender beginnen.quote:
Daarom moet er meer pit in het liedje en dat is precies wat ik verwacht dat Dance nation kan realiseren, plus het zomerse karakter behouden. Bedenk eens hoe populair O-zone een paar jaar geleden was, zonder de hulp van enig songfestival braken ze plotseling door.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:12 schreef totebel het volgende:
[..]
Een zomers liedje uit nederland makes net zoveel sense als een liedje in swahili uit noorwegen imo
Zoals Frankrijk 2010?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:14 schreef MrKen het volgende:
[..]
Daarom moet er meer pit in het liedje en dat is precies wat ik verwacht dat Dance nation kan realiseren, plus het zomerse karakter behouden. Bedenk eens hoe populair O-zone een paar jaar geleden was, zonder de hulp van enig songfestival braken ze plotseling door.
De timing voor mei, is gewoon erg goed om een zomerhit Europa in te schieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |