abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96939428
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 14:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Inderdaad zeg :o. Net nog even My Impossible Dream teruggekeken, maar daar zong ze echt minder goed dan hier (haar versie van Afscheid, van Volumia, eindigt ook echt heel sterk). En de performance was ook best belachelijk, qua choreografie. Alles ongeveer uitbeelden wat ze zong :').
Het was echt heel Amerikaans over de top allemaal ja... al ben ik er wel van overtuigd dat ze er met jury's wel doorheen was gekomen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_96940316
quote:
Zelf wil Kim-Lian ook wel meedoen aan het festival. “Het lijkt me heel leuk om mee te doen, maar dan wil ik zeker weten dat ze het op een andere manier aanpakken.”
http://www.rtl.nl/%28/act(...)eij_songfestival.xml

Road to heaven vond ik wel een zeer goed nummer van dr, net als the garden of love.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  dinsdag 17 mei 2011 @ 15:10:01 #228
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_96941302
Kim Lian mocht ik eigenlijk nooit zo, maar volgens mij kan ze wel echt prima zingen en dat ze het anders aan zou willen pakken is toch enigszins hoopgevend :D.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_96941413
Kim Lian zou ik zeker geschikt vinden :Y

Die zou ik echt een soort liedje zien zingen zoals Estland dit jaar :D

Goeie stem, kan wel een performance dragen en volgens mij heeft ze via haar man goeie connecties in Zweden om een leuk vlot liedje te laten componeren
  dinsdag 17 mei 2011 @ 15:16:38 #230
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_96941552
Kim Lian is een leuke meid, maar dr stem kan nog geen klein potje breken. Tikje aan de dunne kant, geen power. Zou een goede inzending zijn om in de trend van de afgelopen jaren te blijven.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_96941997
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 15:16 schreef Hukkie het volgende:
Kim Lian is een leuke meid, maar dr stem kan nog geen klein potje breken. Tikje aan de dunne kant, geen power. Zou een goede inzending zijn om in de trend van de afgelopen jaren te blijven.
Ze blijft in musicals anders wel moeiteloos overeind... dus 3 minuten een songfestivalliedje zingen moet ook wel lukken... al dachten we dat van Linda Wagenmakers destijds ook :')

Maar als de act spectaculair is kom je wel met wat valse nootjes weg...zie Zweden dit jaar...

Kim-Lian heeft ook al eens een duet gezongen met Linda Bengtzing, die is toch vrij groot daar qua
schlagers en deelnames aan Melodifestivalen (Zweedse voorronde)
pi_96942138
Ik blijf het zeggen: schrijf eerst maar eens een goed liedje. En een goede performer is belangrijker dan iemand die alle nootjes perfect zingt.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 15:31:27 #233
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_96942199
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 15:26 schreef TheVulture het volgende:
Ze blijft in musicals anders wel moeiteloos overeind... dus 3 minuten een songfestivalliedje zingen moet ook wel lukken... al dachten we dat van Linda Wagenmakers destijds ook :')

Maar als de act spectaculair is kom je wel met wat valse nootjes weg...zie Zweden dit jaar...

Kim-Lian heeft ook al eens een duet gezongen met Linda Bengtzing, die is toch vrij groot daar qua schlagers en deelnames aan Melodifestivalen (Zweedse voorronde)
Jawel, heb net wat youtubes van haar bekeken. Maar echt goed zingen kan ze niet. De Toppers en de 3js zijn ook groot in Nederland, maar kennelijk zegt dat niet zoveel.

Dus dan blijft de act inderdaad over, hopelijk kunnen we daar dan een betere zangeres bij vinden.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_96942552
Maar Kim Lian zit niet meer bij de TROS toch? (ze heeft daar eerder de kids top 20 gepresenteerd :@ dacht ik..)

Haar man is Zweeds, heeft volgens mij een aantal zeer goede nummers geschreven. Krijgen we eindelijk iets a la melodifestivalen voor NL ? *O*
pi_96942587
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 15:26 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Kim-Lian heeft ook al eens een duet gezongen met Linda Bengtzing, die is toch vrij groot daar qua
schlagers en deelnames aan Melodifestivalen (Zweedse voorronde)
Ja wat niet eens zo een slecht nummer was :D Ik ben nu al enthousiast !
pi_96942792
Een tweet van Kim:

quote:
kimlianvdmeij Kim-Lian
@
@marionvanroon Lief compliment, maar dan moet ik wel ZO zwaar overtuigd zijn HET winnende liedje te hebben. En die heb je niet zo 1,2,3 . X
pi_96942890
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 15:44 schreef grazz het volgende:
Een tweet van Kim:

[..]

das dan ook wel weer arrogant om alleen te willen als je op zeker wint..ik bedoel...kimlian is ook niet echt een artiest van wereldformaat, al denkt ze zelf van wel
pi_96942922
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 15:44 schreef grazz het volgende:
Een tweet van Kim:

[..]

Zeg dan gewoon dat je niet mee wilt doen. :D
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_96942945
Ik vind Kim-Lian eigenlijk nog de beste optie naast Nick&Simon... de onrealistische opties zoals Caro Emerald enzo even buiten beschouwing gelaten
pi_96942992
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 15:46 schreef totebel het volgende:

[..]

das dan ook wel weer arrogant om alleen te willen als je op zeker wint..ik bedoel...kimlian is ook niet echt een artiest van wereldformaat, al denkt ze zelf van wel
Daar heeft ze toch gelijk in... je moet wel de ambitie hebben om te willen winnen... je moet er niet heen willen met een liedje zoals Amambanda ofzo :')
pi_96943274
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 15:48 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Daar heeft ze toch gelijk in... je moet wel de ambitie hebben om te willen winnen... je moet er niet heen willen met een liedje zoals Amambanda ofzo :')
Ambitie is goed, maar om gelijk al HET winnende nummer te verlangen das dan weer wat anders :)
Al denk ik idd dat ze nog niet eens zo'n heel slechte keuze is.. maar ze had t ook wat anders kunnen verwoorden: noem het dan een liedje dat potentie om te winnen heeft
pi_96943292
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 15:48 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Precies ;) deelnemen is leuk en dat moeten we blijven doen maar laten we nou eens voor de winst gaan! Kim lijkt me een leuke spontane meid die ook echt wel zou willen.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 16:00:26 #243
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_96943580
Ik vind die tweet van Kim Lian wel begrijpelijk en kan me er prima in vinden. Je moet met een nummer komen waarvan je zelf écht denkt dat je wint anders vind ik het de moeite eigenlijk al niet. Je kan imo niet naar het songfestival gaan met een nummer waarbij je zoiets hebt van "Ach, leuk nummer. Winnen doe ik er niet mee, maar het is een goed nummer." Dan liever iemand (zoals Gordon, resultaat even daargelaten) die helemaal in de zevende hemel is met z'n nummer, die dat staat te zingen alsof ie het leukste ooit doet.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_96943700
Dat klopt, je moet wel met iets gaan waar je achter kunt staan.. maar alle acts stonden achter hun nummer, als het goed is dan, maar niet iedereen heeft het winnende nummer geschreven.. en landen als noorwegen die dachten het winnende nummer te hebben, ook door de pols, kregen de deksel op hun neus.

HET winnende nummer bestaat pas als de stemmen geteld zijn.
pi_96943777
Ik denk dat ze die overtuiging gewoon bedoeld... en de gemiddelde Zweedse hitmachine kan zo'n liedje wel produceren... inclusief act :P
pi_96943939
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 16:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat ze die overtuiging gewoon bedoeld... en de gemiddelde Zweedse hitmachine kan zo'n liedje wel produceren... inclusief act :P
Moet het niet gewoon ook geschreven zijn door een Nederlander of is die regel ook al overboord? Wat mij betreft gaan we gewoon ook weer terug naar de tijd dat ieder land in de eigen taal zingt.
pi_96943979
Kim-Lian van der Meij lijkt me een goede optie. En tijdens het JESC vond ik haar live ook leuk om te zien, ik ben er wel voor! En ze kan zingen ook! :Y
pi_96944046
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 16:08 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Kim-Lian van der Meij lijkt me een goede optie. En tijdens het JESC vond ik haar live ook leuk om te zien, ik ben er wel voor! En ze kan zingen ook! :Y
Lijkt me niet echt iemand die hoge ogen gaat gooien.
pi_96944086
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 16:07 schreef alpeko het volgende:

[..]

Moet het niet gewoon ook geschreven zijn door een Nederlander of is die regel ook al overboord? Wat mij betreft gaan we gewoon ook weer terug naar de tijd dat ieder land in de eigen taal zingt.
Nee die regel is er niet meer...
pi_96944104
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 16:09 schreef alpeko het volgende:

[..]

Lijkt me niet echt iemand die hoge ogen gaat gooien.
Ik geef haar best een goede kans met een Zweedse producer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')