Het was echt heel Amerikaans over de top allemaal ja... al ben ik er wel van overtuigd dat ze er met jury's wel doorheen was gekomenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Inderdaad zeg. Net nog even My Impossible Dream teruggekeken, maar daar zong ze echt minder goed dan hier (haar versie van Afscheid, van Volumia, eindigt ook echt heel sterk). En de performance was ook best belachelijk, qua choreografie. Alles ongeveer uitbeelden wat ze zong
.
http://www.rtl.nl/%28/act(...)eij_songfestival.xmlquote:Zelf wil Kim-Lian ook wel meedoen aan het festival. “Het lijkt me heel leuk om mee te doen, maar dan wil ik zeker weten dat ze het op een andere manier aanpakken.”
Ze blijft in musicals anders wel moeiteloos overeind... dus 3 minuten een songfestivalliedje zingen moet ook wel lukken... al dachten we dat van Linda Wagenmakers destijds ookquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:16 schreef Hukkie het volgende:
Kim Lian is een leuke meid, maar dr stem kan nog geen klein potje breken. Tikje aan de dunne kant, geen power. Zou een goede inzending zijn om in de trend van de afgelopen jaren te blijven.
Jawel, heb net wat youtubes van haar bekeken. Maar echt goed zingen kan ze niet. De Toppers en de 3js zijn ook groot in Nederland, maar kennelijk zegt dat niet zoveel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:26 schreef TheVulture het volgende:
Ze blijft in musicals anders wel moeiteloos overeind... dus 3 minuten een songfestivalliedje zingen moet ook wel lukken... al dachten we dat van Linda Wagenmakers destijds ook
Maar als de act spectaculair is kom je wel met wat valse nootjes weg...zie Zweden dit jaar...
Kim-Lian heeft ook al eens een duet gezongen met Linda Bengtzing, die is toch vrij groot daar qua schlagers en deelnames aan Melodifestivalen (Zweedse voorronde)
Ja wat niet eens zo een slecht nummer wasquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze blijft in musicals anders wel moeiteloos overeind... dus 3 minuten een songfestivalliedje zingen moet ook wel lukken... al dachten we dat van Linda Wagenmakers destijds ook
Maar als de act spectaculair is kom je wel met wat valse nootjes weg...zie Zweden dit jaar...
Kim-Lian heeft ook al eens een duet gezongen met Linda Bengtzing, die is toch vrij groot daar qua
schlagers en deelnames aan Melodifestivalen (Zweedse voorronde)
quote:kimlianvdmeij Kim-Lian
@
@marionvanroon Lief compliment, maar dan moet ik wel ZO zwaar overtuigd zijn HET winnende liedje te hebben. En die heb je niet zo 1,2,3 . X
das dan ook wel weer arrogant om alleen te willen als je op zeker wint..ik bedoel...kimlian is ook niet echt een artiest van wereldformaat, al denkt ze zelf van welquote:
Zeg dan gewoon dat je niet mee wilt doen.quote:
Daar heeft ze toch gelijk in... je moet wel de ambitie hebben om te willen winnen... je moet er niet heen willen met een liedje zoals Amambanda ofzoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:46 schreef totebel het volgende:
[..]
das dan ook wel weer arrogant om alleen te willen als je op zeker wint..ik bedoel...kimlian is ook niet echt een artiest van wereldformaat, al denkt ze zelf van wel
Ambitie is goed, maar om gelijk al HET winnende nummer te verlangen das dan weer wat andersquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar heeft ze toch gelijk in... je moet wel de ambitie hebben om te willen winnen... je moet er niet heen willen met een liedje zoals Amambanda ofzo
Preciesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar heeft ze toch gelijk in... je moet wel de ambitie hebben om te willen winnen... je moet er niet heen willen met een liedje zoals Amambanda ofzo
Moet het niet gewoon ook geschreven zijn door een Nederlander of is die regel ook al overboord? Wat mij betreft gaan we gewoon ook weer terug naar de tijd dat ieder land in de eigen taal zingt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat ze die overtuiging gewoon bedoeld... en de gemiddelde Zweedse hitmachine kan zo'n liedje wel produceren... inclusief act
Lijkt me niet echt iemand die hoge ogen gaat gooien.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:08 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Kim-Lian van der Meij lijkt me een goede optie. En tijdens het JESC vond ik haar live ook leuk om te zien, ik ben er wel voor! En ze kan zingen ook!
Nee die regel is er niet meer...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:07 schreef alpeko het volgende:
[..]
Moet het niet gewoon ook geschreven zijn door een Nederlander of is die regel ook al overboord? Wat mij betreft gaan we gewoon ook weer terug naar de tijd dat ieder land in de eigen taal zingt.
Ik geef haar best een goede kans met een Zweedse producer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:09 schreef alpeko het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt iemand die hoge ogen gaat gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |