even een monoloog van vink erbij pakken. misschien staat daari nfo equote:Op zondag 15 mei 2011 12:44 schreef Scorpie het volgende:
Ik geloof niet dat Frits Barend nou zo goed ingevoerd is, maar Vink?!
Drie scheidsrechters uit de buurt van Enschede "mogen niet", maar waar is Vink eigenlijk geboren? Noordwijkerhout. Mmm... vaag...
Maar de scheidsrechter Vink heb ik niet hoog zitten, hij vindt vooral zichzelf heel erg leuk. Haartjes goed, tenenkrommend interviewtje in VI... En nu doet Blom ook al zo raar...
Neehoorquote:
Goed, in de zin van weinig spanning.. gister mijn analyse niet gezien?quote:Op zondag 15 mei 2011 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
De spanning begint al op te bouwen. Hoe gaat het met jouw spanning voor plaats 2?
Dat is mooi, dan blijven Ajax en Twente waardig 1e of 2equote:Op zondag 15 mei 2011 12:54 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Goed, in de zin van weinig spanning.. gister mijn analyse niet gezien?
Ik zeg dat Groningen wint..
Spanning 2 of 3/10.
Wat is dat voor iets raars trouwens, zie een penalty over het hoofd bij Twente een heel jaar niet fluiten. Onterechte rode kaart in de eerste helft aan een speler van ajax "kan gebeuren"quote:Op zondag 15 mei 2011 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Vink begon met het arbitreren in 1987, daarvoor was hij politieagent van beroep.[1] Na 4 jaar werd Vink uitgekozen om in het betaald voetbal te komen fluiten. Hij kwam daarmee op de C-lijst. Na vijf jaar (vanaf 1996) op de B-lijst te hebben gestaan schaarde hij zich vanaf 2001 tussen de top van Nederlandse scheidsrechters, op de zogenoemde A-lijst.
Sinds 1 januari 2004 mocht hij ook FIFA-wedstrijden fluiten en werd daarmee officieel internationaal scheidsrechter. Zijn internationale debuut volgde datzelfde jaar, tijdens de UEFA-cup. Ook floot hij verschillende wedstrijden, waaronder de finale van het EK onder de 19.
In 2007 werd Vink verkozen om ook in de Champions League te komen fluiten. Zijn eerste duel was dat van Steaua Boekarest uit Roemenië en FC BATE uit Wit-Rusland. Hiermee kwam Pieter Vink op UEFA's elitelijst. Alleen de Nederlandse scheidsrechters Eric Braamhaar en Björn Kuipers behoren tevens tot die klasse. Na dit duel floot hij meerdere Champions League-wedstrijden.
Op 23 april 2010 werd Vink bestraft door de KNVB. Op 13 april 2010 had hij bij de wedstrijd tussen AZ en FC Twente een handsbal van AZ-verdediger Simon Poulsen over het hoofd gezien en onthield FC Twente, de koploper van de eredivisie, daarmee een strafschop. Vink mocht de rest van het seizoen 2009-2010 geen wedstrijden meer fluiten in de eredivisie en ook werd hij op aandringen van de KNVB weggehaald van de nominatie lijst voor de halve finale in Europa League. [2]
In 2010 floot Vink zijn laatste wedstrijd op de internationale lijst, tussen Getafe en Young Boys Bern
nee niets bijzonders![]()
Wie niet springt is geen jood grapjasquote:Op zondag 15 mei 2011 12:53 schreef Geo3kant het volgende:
En wie niet springt die is een jood ..dat ze eens wat nieuws verzinnen..
"wie boven aan staat is de terechte winnaar? "quote:
het is wel zo.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wie niet springt is geen jood grapjas.
[..]
"wie boven aan staat is de terechte winnaar? "
Origineel!
Ohja.. ja ik hoor deze versie altijd he. Blijft stomquote:Op zondag 15 mei 2011 12:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wie niet springt is geen jood grapjas.
[..]
Of heeft het meeste geluk gehad, of de scheids het meeste mee.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wacht op de eerste extrafollowers die mijn mening interessant vinden
Follow mij, krijg je elke dag (5dagen per week) een flauwe grapquote:Op zondag 15 mei 2011 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wacht op de eerste extrafollowers die mijn mening interessant vinden
ik volg al twitgrapquote:Op zondag 15 mei 2011 13:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Follow mij, krijg je elke dag een flauwe grap@debestemoppen
Ik vind je nu al grappigquote:Op zondag 15 mei 2011 13:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Follow mij, krijg je elke dag (5dagen per week) een flauwe grap@debestemoppen
Ze lieten er maar een zienquote:Op zondag 15 mei 2011 13:02 schreef Gulo het volgende:
[..]
Was dat die reply met die enorme taalfout?
quote:Op zondag 15 mei 2011 12:59 schreef ForumPimp het volgende:
Gelukkig gaat Twente winnen, zou het niet tof vinden als Ajax wint.
quote:Op zondag 15 mei 2011 13:04 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Coolop naar de 500 followers
(ik ben lui)
Gaat hard nu hequote:
Oh, ik schakelde net in.quote:
Lol, nu je het zegt. Inderdaad.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:08 schreef TheGreatHooD het volgende:
Die Swart joh, kan wel lachen om die jood...
Hoe die ze Mic vasthoud
quote:Op zondag 15 mei 2011 13:12 schreef Gulo het volgende:
Zielige fluitjoden.
, en de dertiende man, Pieter Vink.
Wat een debiel ben jij, nu alquote:Op zondag 15 mei 2011 13:12 schreef Gulo het volgende:
Zielige fluitjoden.
Spelers als Theo Janssen worden hierdoor alleen maar meer gestimuleerd.![]()
Toch ben ik bang dat Ajax wint.
Ze hebben de twaalfde man, het publiek, en de dertiende man, Pieter Vink.
Ik dacht dat het pas een uur van te voren begonquote:
Hap hap.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat een debiel ben jij, nu al
quote:Op zondag 15 mei 2011 13:15 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ik dacht dat het pas een uur van te voren begon![]()
Ik zie 't nu ja
Oh noes ... ik gister alvast code kopen, en blijkt nu dat ik al vanaf 12.00 kon kijken ???quote:
Dan lach je je kapot man, dat zijn echte mannen met gigantische spieren. Die van Twente krijg je plaatsvervangende schaamte als ze dat zouden doen.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:16 schreef Geo3kant het volgende:
Twente moet gewoon zo beginnen voor de wedstrijd..dan schrik je jonge!
Geblesseerd.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:17 schreef Geo3kant het volgende:
Is die Lindgren geblesseerd of uitgeleend?
Lindgren is wel een goeie wissel vaak hoor.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:18 schreef Geo3kant het volgende:
Ik vind dat altijd zo 'meh' .. als je dan spelers ziet met zo'n medaille ofzo, bij het WK of landskampioen van die spelers die nooit gespeeld hebben..
Dan denk ik ook van hoe zouden die mensen zich voelen, leuk dat je een titel op je CV hebt.. maar je hebt 0 aandeel gehad.
Nee jonge.. je weet niet je overkomt, en Twente heeft al een mentaal voordeel, als ze dit doen staan ajax spelers te bibberen.. serieus.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dan lach je je kapot man, dat zijn echte mannen met gigantische spieren. Die van Twente krijg je plaatsvervangende schaamte als ze dat zouden doen.
Je gaat daar echt niet van Bibberen. Bij rugby zijn ze allemaal gigantisch, en die van nieuw zeeland nog net een stapje groter en beter vaak. Bij deze wedstrijd zijn ze beide net zo smal klein en baggerquote:Op zondag 15 mei 2011 13:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nee jonge.. je weet niet je overkomt, en Twente heeft al een mentaal voordeel, als ze dit doen staan ajax spelers te bibberen.. serieus.
Die tegenstanders van hun zijn net zo groot en sterk, (bij rugby).. het maakt inpact hoe dan ook
Wat een mongool ben jij.quote:
Jong tijdens de Oscars pleurde ook iedereen (inclusief admins en mods) live streams neer... en nu mag dat nietquote:Op zondag 15 mei 2011 13:21 schreef Geo3kant het volgende:
Delete die link nou Dale, volgens mij nu de 2e keer dat ik het zeg?
Omdat ze nu anders aangeklaagd worden.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:22 schreef Dale. het volgende:
[..]
Jong tijdens de Oscars pleurde ook iedereen (inclusief admins en mods) live streams neer... en nu mag dat niethoezo hypocriet
quote:Op zondag 15 mei 2011 13:23 schreef Geo3kant het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ajax gaat verliezen
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
regels zijn regels ome Deelquote:Op zondag 15 mei 2011 13:22 schreef Dale. het volgende:
[..]
Jong tijdens de Oscars pleurde ook iedereen (inclusief admins en mods) live streams neer... en nu mag dat niethoezo hypocriet
Omdat de oscars niet een officiele brief hebben gestuurd dat ze ze in de gaten houdenquote:Op zondag 15 mei 2011 13:22 schreef Dale. het volgende:
[..]
Oh das nieuw... maar evengoed tijdens de oscars, wat na die brief is gekomen zo blijkt uit de datum, werd het nog steeds gedaan door iedereen (users, mods & admin)quote:
Echt hé, en dan zo'n nietszeggen reactie van ene Ajacied422 die zegt dat degene die boven aan staat de terechte winnaar is. Klopt niks van natuurlijk.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:23 schreef Elusive het volgende:
bloed kruipt onder m'n nagels vandaag met al die twitter-breaks
KAN MIJ HET NOU BOEIEN WAT MARCO BORSATO...RRRAAAAAGE
Dat kan bijna niet met zoveel druk erachter ...quote:Op zondag 15 mei 2011 13:24 schreef Geo3kant het volgende:
Dadelijk een saaie zaad wedstrijd, zoals vaak met finales..
Die brief is gestuurd door de advocaat of iets dergelijks van eredivisie live. Dat heeft weinig met de oscars te maken.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:24 schreef Dale. het volgende:
[..]
Oh das nieuw... maar evengoed tijdens de oscars, wat na die brief is gekomen zo blijkt uit de datum, werd het nog steeds gedaan door iedereen (users, mods & admin)
Voor neutrale toeschouwers misschien. Ik ga zometeen halfdood, ongeacht het wedstrijdbeeld.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:24 schreef Geo3kant het volgende:
Ik verwacht een spannende wedstrijd.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:24 schreef Geo3kant het volgende:
Omdat Twentenaren arroganter zijn dan Ajacieden.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:31 schreef Saind het volgende:
Waarom zien we nu al juigende tukkers en treurende ajacieden?
Of gewoon omdat ze blij zijn dat ze hier staan en misschien wéér kampioen wordenquote:Op zondag 15 mei 2011 13:34 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Omdat Twentenaren arroganter zijn dan Ajacieden.
That's Ronaldquote:Op zondag 15 mei 2011 13:17 schreef Elusive het volgende:
frank de boer heeft zojuist al z'n credibility verloren
[ afbeelding ]
15-0quote:Op zondag 15 mei 2011 13:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Iedereen met z'n standaard "2-1" of "1-2"of zo. Doe is een gewaagde uitspraak man!
4-2 met 3 rode kaarten (Douglas, Jansen, Enoh.)quote:Op zondag 15 mei 2011 13:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Iedereen met z'n standaard "2-1" of "1-2"of zo. Doe is een gewaagde uitspraak man!
Je kan ook niet verwachten dat iedereen slim genoeg is om door te hebben dat Frank al lang met de selectie bezig is, en niet om een uur pas binnen komt lopen.quote:
+ Dat Maik de Boer het 3e b(r)oertje isquote:Op zondag 15 mei 2011 13:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je kan ook niet verwachten dat iedereen slim genoeg is om door te hebben dat Frank al lang met de selectie bezig is, en niet om een uur pas binnen komt lopen.
Ik denk ook dat Vink vele rode kaarten aan Twente geeft mocht het nodig zijn.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:36 schreef DeTolk het volgende:
[..]
4-2 met 3 rode kaarten (Douglas, Jansen, Enoh.)
even emoticon herstel voor onze bansheequote:Op zondag 15 mei 2011 13:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zit nu in Marokko, ik zal er helaas weinig van mee krijgen, maar ik hoop dat Ajax de titel wint, anders Twente.˛
wat vind jij van el ham ?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zit nu in Marokko, ik zal er helaas weinig van mee krijgen, maar ik hoop dat Ajax de titel wint, anders Twente.:{˛
Topspeler, niet voor niets clubtopscorer met geweldige dijwerken. Helaas hopeloos uit vorm. Hij speelt niet vandaag?quote:
Denk jij dat mensen je serieus nemen?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Topspeler, niet voor niets clubtopscorer met geweldige dijwerken. Helaas hopeloos uit vorm. Hij speelt niet vandaag?˛
Waarom moet ik nu aan Neeltje Jans en de Deltawerken denkenquote:Op zondag 15 mei 2011 13:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Topspeler, niet voor niets clubtopscorer met geweldige dijwerken. Helaas hopeloos uit vorm. Hij speelt niet vandaag?˛
Ja, ik bleef hopen dat hij zou gaan spelen.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:42 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Denk jij dat mensen je serieus nemen?
Hij is geblesseerd, zou jij toch moeten weten.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Stuur hem voor 3 miljoen naar PSV, en laat zijn ego achter in Amsterdam.. dan mag hij bij ons spelenquote:Op zondag 15 mei 2011 13:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik bleef hopen dat hij zou gaan spelen.˛
Ik kijk altijd naar zijn billenquote:Op zondag 15 mei 2011 13:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is net vader abraham of zo manquote:Op zondag 15 mei 2011 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Banshee, Wat vind jij van het uiterlijk van ronald de boer?
[ afbeelding ]
Hij oogt erg intellectueel, zal wel zijn bedoeling zijn.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou...zou tķch familie van Maik de Boer kunnen zijnquote:Op zondag 15 mei 2011 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
hetl igt aan jouquote:Op zondag 15 mei 2011 13:44 schreef Dae1337 het volgende:
Mijn stream van eredivisie.nl loopt telkens vast, hebben jullie dit ook of ligt het aan mijn verbinding?
Te vol denk ikquote:Op zondag 15 mei 2011 13:47 schreef TheDutchguy het volgende:
Waarom kan ik mijn stream van EL niet activeren? Er staat 'De shop is gesloten'.
Dan zit het waarschijnlijk vol.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:47 schreef TheDutchguy het volgende:
Waarom kan ik mijn stream van EL niet activeren? Er staat 'De shop is gesloten'.
Als je ervoor betaalt.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:47 schreef _The_General_ het volgende:
Is de wedstrijd ergens op tv te zien?
Je hebt dus 6 euro uitgegeven dan nu weggegooid?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:47 schreef laucas het volgende:
WTF is dit dan.... koop ik een kijkcode van 6 pleuries op EL.nl, tik ik 'm in zegt ie: "DE SHOP IS GESLOTEN" graftyfus ding
Hij zal er niet armer van zijn geworden.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:48 schreef Geo3kant het volgende:
Ik vond van Siem wel tof dat hij vorig jaar aan die reklame mee werkte.. 'Ik heb het.. nee IK heb het!'dat was wel leuk.
Want?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:49 schreef Halcon het volgende:
Wat een irritante mongool die Joep Schreuder
Klopt, maar moet je nog wel zelfspot hebben.. en je ego effe aan de kant willen zetten. Ik vond dat gewoon mooi dat hij daar aan mee werktequote:Op zondag 15 mei 2011 13:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hij zal er niet armer van zijn geworden.
De gebroeders De Jong lijken me dan ook wel 2 jongens die met beiden voeten op de grond staan en blijven staan.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Klopt, maar moet je nog wel zelfspot hebben.. en je ego effe aan de kant willen zetten. Ik vond dat gewoon mooi dat hij daar aan mee werktedat is humor.
Vorige week toch wel.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:50 schreef Geo3kant het volgende:
Ok, is Vermeer klaar voor zo'n wedstrijd? Ik zeg Nee.
quote:Op zondag 15 mei 2011 13:50 schreef Pino112 het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)_voetbalfans_in.html
Ziggo
haha, EL op m'n tv via ziggo doet het wel gewoonquote:Op zondag 15 mei 2011 13:50 schreef Pino112 het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)_voetbalfans_in.html
Ziggo
Andere wedstrijd, en ik heb hem toch wat blunders zien maken hoor.. niet om nu anti ajax te willen doen. Maar hoe hij 'inkwam' bij Janko, dat deed issakson nog beterquote:
daar hebben we johnny voorquote:Op zondag 15 mei 2011 13:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ach, hij hoeft alleen maar de schaal uit te reiken
Wat is klaar ? Als Stekeleburg erin stond en hij maakte een blunder was hij dan ook niet klaar voor deze wedstrijd ?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:51 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Andere wedstrijd, en ik heb hem toch wat blunders zien maken hoor.. niet om nu anti ajax te willen doen. Maar hoe hij 'inkwam' bij Janko, dat deed issakson nog beter
En ik vroeg is hij voor DEZE beladen wedstrijd klaarja/nee
Of hij met deze druk om kan gaan en dus zijn mannetje kan staan, dus belangrijke reddingen maken. Stekelenburg is hier wel klaar voor.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wat is klaar ? Als Stekeleburg erin stond en hij maakte een blunder was hij dan ook niet klaar voor deze wedstrijd ?
Met Steek hadden we vorige week en vandaag sowieso gewonnen. Nu ben ik toch iets minder zeker.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:53 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Of hij met deze druk om kan gaan en dus zijn mannetje kan staan, dus belangrijke reddingen maken. Stekelenburg is hier wel klaar voor.
Vermeer ook lang geblesseerd geweest he.
quote:Op zondag 15 mei 2011 13:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
This is my church
This is where I heal my hurts
For tonight
God is a DJ
TUDUUDUDUD UDUDU UDU DUDU DU
Dat was dus de vraagquote:Op zondag 15 mei 2011 13:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Met Steek hadden we vorige week en vandaag sowieso gewonnen. Nu ben ik toch iets minder zeker.
Jawel toch? Het is helemaal uitverkochtquote:Op zondag 15 mei 2011 13:55 schreef RijstNatie het volgende:
Het uitvak is niet eens voor de helft gevuld?
Loze uitspraak.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Met Steek hadden we vorige week en vandaag sowieso gewonnen. Nu ben ik toch iets minder zeker.
1000 hartaanvallen overleef je niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:55 schreef S0nic het volgende:
Vraag me af hoeveel hartaanvallen er zullen vallen vandaag
42. (300 per week)quote:Op zondag 15 mei 2011 13:55 schreef S0nic het volgende:
Vraag me af hoeveel hartaanvallen er zullen vallen vandaag
1600 dus uitverkauftquote:Op zondag 15 mei 2011 13:55 schreef RijstNatie het volgende:
Het uitvak is niet eens voor de helft gevuld?
Daar vroeg hij toch om?quote:
Dat ook.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:55 schreef Geo3kant het volgende:
Tja Vertonghen heeft gelijk, jammer voor ajax dat ze geen goede laatste man hebben, dan kon hij op het middenveld.. dan draaide ajax zoveel malen beter imo.
Ik kijk sowieso de wedstrijd beneden op TV..quote:Op zondag 15 mei 2011 13:56 schreef Swomp het volgende:
jullie lopen voor .... wordt dus weinig fokken! vandaag
Dan is het goed.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Daar vroeg hij toch om?
[..]
Dat ook.
Ja dat was bij mij oko de bedoeling, maarja ... kut ziggo weerquote:Op zondag 15 mei 2011 13:57 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso de wedstrijd beneden op TV..dus helaas kan ik nooit trollen onder de wedstrijden
Iedereen heeft pauzes nodigquote:Op zondag 15 mei 2011 13:57 schreef _Butters het volgende:
Zucht.... dit is zo slecht voor mijn eindexamen =|
quote:Op zondag 15 mei 2011 13:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Dat is niet te vergelijken, het leidsche plein en dat plein in enschede. Amsterdam heeft geen schermen en Enschede wel
quote:Op zondag 15 mei 2011 13:59 schreef Elusive het volgende:
mooi hoor in enschede
terwijl ze in amsterdam denken al kampioen te zijn drinken ze in enschede gewoon gezellig met elkaar een biertje, ook als ze verliezen
jaaaaaaquote:Op zondag 15 mei 2011 13:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dalijk krijgen we weer dit soort taferelen...
Of in Twente...
Ja, hij heeft gelijk dat hij zich daar druk om moet maken maar je kunt toch wel effe een clubje noemenquote:
ja precies...quote:Op zondag 15 mei 2011 13:59 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja, hij heeft gelijk dat hij zich daar druk om moet maken maar je kunt toch wel effe een clubje noemen
quote:Op zondag 15 mei 2011 13:59 schreef Elusive het volgende:
mooi hoor in enschede
terwijl ze in amsterdam denken al kampioen te zijn drinken ze in enschede gewoon gezellig met elkaar een biertje, ook als ze verliezen
quote:Op zondag 15 mei 2011 14:01 schreef Friek_ het volgende:
Zijn er uberhaupt gratis livestreams trouwens?
Neequote:Op zondag 15 mei 2011 14:01 schreef Friek_ het volgende:
Zo zo, mensen met een mening?quote:Op zondag 15 mei 2011 14:01 schreef Geo3kant het volgende:
Je ziet nu eigenlijk wat je in de interviews altijd ziet.. wie een mening heeft.
Ik heb er wel eentje maar ik weet niet of ik die mag posten?quote:Op zondag 15 mei 2011 14:01 schreef Friek_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |