wat vind jij van el ham ?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zit nu in Marokko, ik zal er helaas weinig van mee krijgen, maar ik hoop dat Ajax de titel wint, anders Twente.:{²
Topspeler, niet voor niets clubtopscorer met geweldige dijwerken. Helaas hopeloos uit vorm. Hij speelt niet vandaag?quote:
Denk jij dat mensen je serieus nemen?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Topspeler, niet voor niets clubtopscorer met geweldige dijwerken. Helaas hopeloos uit vorm. Hij speelt niet vandaag?²
Waarom moet ik nu aan Neeltje Jans en de Deltawerken denkenquote:Op zondag 15 mei 2011 13:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Topspeler, niet voor niets clubtopscorer met geweldige dijwerken. Helaas hopeloos uit vorm. Hij speelt niet vandaag?²
Ja, ik bleef hopen dat hij zou gaan spelen.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:42 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Denk jij dat mensen je serieus nemen?
Hij is geblesseerd, zou jij toch moeten weten.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Stuur hem voor 3 miljoen naar PSV, en laat zijn ego achter in Amsterdam.. dan mag hij bij ons spelenquote:Op zondag 15 mei 2011 13:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik bleef hopen dat hij zou gaan spelen.²
Ik kijk altijd naar zijn billenquote:Op zondag 15 mei 2011 13:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is net vader abraham of zo manquote:Op zondag 15 mei 2011 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Banshee, Wat vind jij van het uiterlijk van ronald de boer?
[ afbeelding ]
Hij oogt erg intellectueel, zal wel zijn bedoeling zijn.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou...zou tóch familie van Maik de Boer kunnen zijnquote:Op zondag 15 mei 2011 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
hetl igt aan jouquote:Op zondag 15 mei 2011 13:44 schreef Dae1337 het volgende:
Mijn stream van eredivisie.nl loopt telkens vast, hebben jullie dit ook of ligt het aan mijn verbinding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |