quote:Op zondag 15 mei 2011 13:23 schreef Geo3kant het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ajax gaat verliezen
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
regels zijn regels ome Deelquote:Op zondag 15 mei 2011 13:22 schreef Dale. het volgende:
[..]
Jong tijdens de Oscars pleurde ook iedereen (inclusief admins en mods) live streams neer... en nu mag dat niethoezo hypocriet
Omdat de oscars niet een officiele brief hebben gestuurd dat ze ze in de gaten houdenquote:Op zondag 15 mei 2011 13:22 schreef Dale. het volgende:
[..]
Jong tijdens de Oscars pleurde ook iedereen (inclusief admins en mods) live streams neer... en nu mag dat niethoezo hypocriet
Oh das nieuw... maar evengoed tijdens de oscars, wat na die brief is gekomen zo blijkt uit de datum, werd het nog steeds gedaan door iedereen (users, mods & admin)quote:
Echt hé, en dan zo'n nietszeggen reactie van ene Ajacied422 die zegt dat degene die boven aan staat de terechte winnaar is. Klopt niks van natuurlijk.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:23 schreef Elusive het volgende:
bloed kruipt onder m'n nagels vandaag met al die twitter-breaks
KAN MIJ HET NOU BOEIEN WAT MARCO BORSATO...RRRAAAAAGE
Dat kan bijna niet met zoveel druk erachter ...quote:Op zondag 15 mei 2011 13:24 schreef Geo3kant het volgende:
Dadelijk een saaie zaad wedstrijd, zoals vaak met finales..
Die brief is gestuurd door de advocaat of iets dergelijks van eredivisie live. Dat heeft weinig met de oscars te maken.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:24 schreef Dale. het volgende:
[..]
Oh das nieuw... maar evengoed tijdens de oscars, wat na die brief is gekomen zo blijkt uit de datum, werd het nog steeds gedaan door iedereen (users, mods & admin)
Voor neutrale toeschouwers misschien. Ik ga zometeen halfdood, ongeacht het wedstrijdbeeld.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:24 schreef Geo3kant het volgende:
Ik verwacht een spannende wedstrijd.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:24 schreef Geo3kant het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |