even een monoloog van vink erbij pakken. misschien staat daari nfo equote:Op zondag 15 mei 2011 12:44 schreef Scorpie het volgende:
Ik geloof niet dat Frits Barend nou zo goed ingevoerd is, maar Vink?!
Drie scheidsrechters uit de buurt van Enschede "mogen niet", maar waar is Vink eigenlijk geboren? Noordwijkerhout. Mmm... vaag...
Maar de scheidsrechter Vink heb ik niet hoog zitten, hij vindt vooral zichzelf heel erg leuk. Haartjes goed, tenenkrommend interviewtje in VI... En nu doet Blom ook al zo raar...
Neehoorquote:
Goed, in de zin van weinig spanning.. gister mijn analyse niet gezien?quote:Op zondag 15 mei 2011 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
De spanning begint al op te bouwen. Hoe gaat het met jouw spanning voor plaats 2?
Dat is mooi, dan blijven Ajax en Twente waardig 1e of 2equote:Op zondag 15 mei 2011 12:54 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Goed, in de zin van weinig spanning.. gister mijn analyse niet gezien?
Ik zeg dat Groningen wint..
Spanning 2 of 3/10.
Wat is dat voor iets raars trouwens, zie een penalty over het hoofd bij Twente een heel jaar niet fluiten. Onterechte rode kaart in de eerste helft aan een speler van ajax "kan gebeuren"quote:Op zondag 15 mei 2011 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Vink begon met het arbitreren in 1987, daarvoor was hij politieagent van beroep.[1] Na 4 jaar werd Vink uitgekozen om in het betaald voetbal te komen fluiten. Hij kwam daarmee op de C-lijst. Na vijf jaar (vanaf 1996) op de B-lijst te hebben gestaan schaarde hij zich vanaf 2001 tussen de top van Nederlandse scheidsrechters, op de zogenoemde A-lijst.
Sinds 1 januari 2004 mocht hij ook FIFA-wedstrijden fluiten en werd daarmee officieel internationaal scheidsrechter. Zijn internationale debuut volgde datzelfde jaar, tijdens de UEFA-cup. Ook floot hij verschillende wedstrijden, waaronder de finale van het EK onder de 19.
In 2007 werd Vink verkozen om ook in de Champions League te komen fluiten. Zijn eerste duel was dat van Steaua Boekarest uit Roemenië en FC BATE uit Wit-Rusland. Hiermee kwam Pieter Vink op UEFA's elitelijst. Alleen de Nederlandse scheidsrechters Eric Braamhaar en Björn Kuipers behoren tevens tot die klasse. Na dit duel floot hij meerdere Champions League-wedstrijden.
Op 23 april 2010 werd Vink bestraft door de KNVB. Op 13 april 2010 had hij bij de wedstrijd tussen AZ en FC Twente een handsbal van AZ-verdediger Simon Poulsen over het hoofd gezien en onthield FC Twente, de koploper van de eredivisie, daarmee een strafschop. Vink mocht de rest van het seizoen 2009-2010 geen wedstrijden meer fluiten in de eredivisie en ook werd hij op aandringen van de KNVB weggehaald van de nominatie lijst voor de halve finale in Europa League. [2]
In 2010 floot Vink zijn laatste wedstrijd op de internationale lijst, tussen Getafe en Young Boys Bern
nee niets bijzonders![]()
Wie niet springt is geen jood grapjasquote:Op zondag 15 mei 2011 12:53 schreef Geo3kant het volgende:
En wie niet springt die is een jood ..dat ze eens wat nieuws verzinnen..
"wie boven aan staat is de terechte winnaar? "quote:
het is wel zo.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wie niet springt is geen jood grapjas.
[..]
"wie boven aan staat is de terechte winnaar? "
Origineel!
Ohja.. ja ik hoor deze versie altijd he. Blijft stomquote:Op zondag 15 mei 2011 12:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wie niet springt is geen jood grapjas.
[..]
Of heeft het meeste geluk gehad, of de scheids het meeste mee.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wacht op de eerste extrafollowers die mijn mening interessant vinden
Follow mij, krijg je elke dag (5dagen per week) een flauwe grapquote:Op zondag 15 mei 2011 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wacht op de eerste extrafollowers die mijn mening interessant vinden
ik volg al twitgrapquote:Op zondag 15 mei 2011 13:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Follow mij, krijg je elke dag een flauwe grap@debestemoppen
Ik vind je nu al grappigquote:Op zondag 15 mei 2011 13:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Follow mij, krijg je elke dag (5dagen per week) een flauwe grap@debestemoppen
Ze lieten er maar een zienquote:Op zondag 15 mei 2011 13:02 schreef Gulo het volgende:
[..]
Was dat die reply met die enorme taalfout?
quote:Op zondag 15 mei 2011 12:59 schreef ForumPimp het volgende:
Gelukkig gaat Twente winnen, zou het niet tof vinden als Ajax wint.
quote:Op zondag 15 mei 2011 13:04 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Coolop naar de 500 followers
(ik ben lui)
Gaat hard nu hequote:
Oh, ik schakelde net in.quote:
Lol, nu je het zegt. Inderdaad.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:08 schreef TheGreatHooD het volgende:
Die Swart joh, kan wel lachen om die jood...
Hoe die ze Mic vasthoud
quote:Op zondag 15 mei 2011 13:12 schreef Gulo het volgende:
Zielige fluitjoden.
, en de dertiende man, Pieter Vink.
Wat een debiel ben jij, nu alquote:Op zondag 15 mei 2011 13:12 schreef Gulo het volgende:
Zielige fluitjoden.
Spelers als Theo Janssen worden hierdoor alleen maar meer gestimuleerd.![]()
Toch ben ik bang dat Ajax wint.
Ze hebben de twaalfde man, het publiek, en de dertiende man, Pieter Vink.
Ik dacht dat het pas een uur van te voren begonquote:
Hap hap.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat een debiel ben jij, nu al
quote:Op zondag 15 mei 2011 13:15 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ik dacht dat het pas een uur van te voren begon![]()
Ik zie 't nu ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |