Als yvonne het op haar heupen krijgt, blijft FEE wellicht ook open?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Onzin dit moet dicht, FEE blijft ook niet een heel jaar open tussen pasen, pinksteren en kerst
Sieneke is zwanger van Jan Dulles!quote:Op maandag 16 mei 2011 21:18 schreef APK het volgende:
Een sappige songfestivalgate zou op zich wel welkom zijn ter overbrugging
Kunnen we die Deen het adres van Mandy Huydts niet mailen?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:18 schreef APK het volgende:
Een sappige songfestivalgate zou op zich wel welkom zijn ter overbrugging
Dat is geen versje, dat is de inzending van volgend jaar. Hop hop hop!quote:
Wie gaat er zingen? Thomas Berghe?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is geen versje, dat is de inzending van volgend jaar. Hop hop hop!![]()
En yessss voor all year round ESF openingstijden!
En het product ervan staat over 25 jaar op het Songfestival en strandt kansloos in de halve finale met 16 punten...quote:
Doet hij/zij het in ieder geval beter dan zijn.haar vader.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:36 schreef Boldface het volgende:
[..]
En het product ervan staat over 25 jaar op het Songfestival en strandt kansloos in de halve finale met 16 punten...
19 toch?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doet hij/zij het in ieder geval beter dan zijn.haar vader.![]()
(hoeveel punten had Sieneke vorig jaar eigk?)
Oh ga janken man.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Onzin dit moet dicht, FEE blijft ook niet een heel jaar open tussen pasen, pinksteren en kerst
quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 23:15 schreef Knarf het volgende:
[..]
19 toch?
(19 + 13) / 2 = ....
(sorry Bold)
quote:Op zondag 15 mei 2011 14:44 schreef Pino112 het volgende:
Ik moet het toch even kwijt; Hole1988 bedankt voor de streams van de repetities![]()
Beetje laat, maar met alle plezier geregeldquote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:02 schreef Maarten-Pieter het volgende:
ESF blijft open!![]()
![]()
Ik hoef niemand te missen!![]()
![]()
Twelve points go to: Greys, ThaErik en Hole1988 voor de stream!
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:08 schreef Marissaatje het volgende:
Ik heb dit jaar vooral meegelezen in plaats van meegepost, maar ik heb wel ontzettend genoten van dit forum! Greys en ThaErik bedankt voor jullie inzet! En Hole1988 bedankt voor de streams! En leuk dat ESF openblijft!
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |