abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96863067
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:18 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Ik denk dat als er íemand niet wil, kan of hoeft, dat dat Angus is.
Daar heb je ws gelijk in, maar je mag toch dromen? Of kunnen we het hem verplicht stellen als een soort integratieexamen?
pi_96877821
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 04:47 schreef RiftNL het volgende:

[..]

2 miljoen is heel veel met de kijkcijfers van tegenwoordig. De beste programma's mogen blij zijn met 1 miljoen met uitzondering van boer zoekt vrouw waar ik overigens geen fuck van geloof van die 5 miljoen kijkers.
Om hier nog even op terug te komen: De uitzending van Studio Sport van gisteravond, met de spannende ontknoping van de Eredivisie, trok ook 'maar' 2,9 miljoen kijkers. 2 miljoen voor een halve finale van het ESF is dan heel redelijk.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_96879543
Het is al vaker gezegd in dit topic. De TROS heeft een nationaal doel (lokaal sterretje x een podium geven) op een internationaal festival, dat werkt niet.

Stuur gewoon een standaard eurodance-act met zo'n foute gast die een beetje op een toetsenbord staat te rammen en een 13-in-een-dozijn zangeres die er beetje lekker uitziet (het oog wil ook wat). Er zitten genoeg getalenteerde producers in Nederland die dit zo in elkaar kunnen draaien. Je kan zelfs een orkest gebruiken om je act te ondersteunen.
Get it and Bet it
  maandag 16 mei 2011 @ 11:42:02 #79
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_96879760
De Tros doet niet veel verkeerd, ze motten nederland gewoon niet in het buitenland. Maar ze hadden het hele gebeuren wel wat professioneler aan mogen pakken. Meer show, meer spektakel.
De 3js hebben de grote fout gemaakt om het liedje te vertalen in het engels waardoor het een 13 in een dozijn lovesong werd.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_96880267
het is een feit dat het SC de laatste jaren aan qualiteit enorm is gegroeid.
Grote Tieten zonder stem ist niet meer genoeg.
De acts die zaterdag op het podium stonden ,waren met uitzondering van misschien spanje en ijsland , alle gewoon heel erg sterk.

Het wordt in het buitenland heel serieus genomen , maar tergelijkertijd het oudbollige eruit genomen.
Nedeland neemt het niet serieus maar is wel oudbollig bezig.

Ik denk dat daar de oplossing ligt.
1) serieus nemen
2) Niet meer in een achterkamertje afvaardigen , maar in een goed georganiseeerd toernooi laten qualificeren.
3) zo promoten , dat het ook voor staande sterren weer interressant wordt.

Wanneer de Nederlandse artiesten eindelijk begrijpen , dat het song contest het grootste toneel op deze wereld is , waar een goede performace overnacht HET verschil kan uitmaken, dan komen ze vanzelf wel. Maar om dat te accepteren moet eerst in Nederland zelf worden geaccepteerd , dat het belachelijk maken niets opleverd. Het Songcontest wordt met het jaar nog groter. Kijk maar wat een festijn Duitsland ervan heeft gemaakt. Dat was GIGA!

Alleen de blinden willen daar geen deel van uitmaken.
pi_96884391
Volgens mij trok de finale maar 1,2 miljoen kijkers...
  maandag 16 mei 2011 @ 15:14:31 #82
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_96887770
Sinds wanneer organiseeert de Tros het songfestival eigenlijk? En na 2012 zijn we er misschien vanaf?
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  maandag 16 mei 2011 @ 15:19:46 #83
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_96887976
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 15:14 schreef MaLo het volgende:
Sinds wanneer organiseeert de Tros het songfestival eigenlijk? En na 2012 zijn we er misschien vanaf?
Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Nationaal_Songfestival , daar staat een mooi lijstje.

2000 NOS Paul de Leeuw Linda Wagenmakers No goodbyes John O'Hare Ellert Driessen
2001 NOS Paul de Leeuw Michelle Out on my own André Remkes &
Dirk Jan Vermeij André Remkes &
Dirk Jan Vermeij
2003 TROS Loes Luca (& Harm Edens) Esther Hart One more night Tjeerd van Zanen
& Alan Michael Tjeerd van Zanen
& Alan Michael
2004 TROS Nance & Humberto Tan Re-union Without you Angeline van Otterdijk Ed van Otterdijk
2005 TROS Nance & Hans Schiffers Glennis Grace My impossible dream Bruce Smith Robert D. Fischer
2006 NOS Paul de Leeuw Treble Amambanda Treble Treble
2007 VARA Paul de Leeuw Edsilia Rombley Nooit meer zonder jou Tjeerd Oosterhuis & Martin Gijzemijter Tjeerd Oosterhuis & Martin Gijzemijter
2008² VARA Claudia de Breij Hind Your heart belongs to me Hind & Tjeerd van Zanen Hind & Tjeerd van Zanen
2009 TROS Jack van Gelder De Toppers Shine Gordon Bas van den Heuvel
2010 TROS Yolanthe Sneijder-Cabau Sieneke Ik ben verliefd (Sha-la-lie) Pierre Kartner Pierre Kartner
2011 TROS Yolanthe Sneijder-Cabau 3JS Je vecht nooit alleen 3JS 3JS
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 16 mei 2011 @ 15:29:10 #84
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_96888372
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 15:19 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Nationaal_Songfestival , daar staat een mooi lijstje.

2000 NOS Paul de Leeuw Linda Wagenmakers No goodbyes John O'Hare Ellert Driessen
2001 NOS Paul de Leeuw Michelle Out on my own André Remkes &
Dirk Jan Vermeij André Remkes &
Dirk Jan Vermeij
2003 TROS Loes Luca (& Harm Edens) Esther Hart One more night Tjeerd van Zanen
& Alan Michael Tjeerd van Zanen
& Alan Michael
2004 TROS Nance & Humberto Tan Re-union Without you Angeline van Otterdijk Ed van Otterdijk
2005 TROS Nance & Hans Schiffers Glennis Grace My impossible dream Bruce Smith Robert D. Fischer
2006 NOS Paul de Leeuw Treble Amambanda Treble Treble
2007 VARA Paul de Leeuw Edsilia Rombley Nooit meer zonder jou Tjeerd Oosterhuis & Martin Gijzemijter Tjeerd Oosterhuis & Martin Gijzemijter
2008² VARA Claudia de Breij Hind Your heart belongs to me Hind & Tjeerd van Zanen Hind & Tjeerd van Zanen
2009 TROS Jack van Gelder De Toppers Shine Gordon Bas van den Heuvel
2010 TROS Yolanthe Sneijder-Cabau Sieneke Ik ben verliefd (Sha-la-lie) Pierre Kartner Pierre Kartner
2011 TROS Yolanthe Sneijder-Cabau 3JS Je vecht nooit alleen 3JS 3JS
Super, dank je wel!
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  maandag 16 mei 2011 @ 15:39:46 #85
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_96888828
Goh... De laatste keer dat we de finale haalden kwam ook uit de TROS-koker.
En van de twee succesvolste inzendingen van 2000-2011 (Esther Hart en Linda Wagemakers) kwam er ééntje van de TROS.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  maandag 16 mei 2011 @ 15:41:27 #86
202348 Susi
Temple of Love
pi_96888900
quote:
11s.gif Op maandag 16 mei 2011 15:39 schreef Knutknuttsson het volgende:
Goh... De laatste keer dat we de finale haalden kwam ook uit de TROS-koker.
En van de twee succesvolste inzendingen van 2000-2011 (Esther Hart en Linda Wagemakers) kwam er ééntje van de TROS.
Was de TROS toen ook al zo van de (zgn.) Nederlandsheid als dat ze nu zijn ?
  maandag 16 mei 2011 @ 15:47:19 #87
8369 speknek
Another day another slay
pi_96889129
Volgens mij is TROS Muziekfeest uit 2006..
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 16 mei 2011 @ 15:52:12 #88
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_96889332
Volgend jaar gaat Thomas Berge, wedden?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  maandag 16 mei 2011 @ 15:52:48 #89
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_96889358
quote:
7s.gif Op maandag 16 mei 2011 15:41 schreef Susi het volgende:

[..]

Was de TROS toen ook al zo van de (zgn.) Nederlandsheid als dat ze nu zijn ?
Ze zitten toch al jaren op bootreisjes met Jan Keizer, Piet Veerman en co? En eerder Op Volle Toeren (dat was er denk ik niet meer in de jaren -00) , maar de TROS is toch altijd van dat Nederlandstalige muziek geweest?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  maandag 16 mei 2011 @ 15:56:51 #90
8369 speknek
Another day another slay
pi_96889518
Zou kunnen, anyway het is wat HiZ zei, het Songfestival heeft wel een beetje een schlager/chanson verleden, zeker toen het nog enkel West-Europa was, maar dat is nu wel behoorlijk over.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')