Daar heb je ws gelijk in, maar je mag toch dromen? Of kunnen we het hem verplicht stellen als een soort integratieexamen?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:18 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik denk dat als er íemand niet wil, kan of hoeft, dat dat Angus is.
Om hier nog even op terug te komen: De uitzending van Studio Sport van gisteravond, met de spannende ontknoping van de Eredivisie, trok ook 'maar' 2,9 miljoen kijkers. 2 miljoen voor een halve finale van het ESF is dan heel redelijk.quote:Op zondag 15 mei 2011 04:47 schreef RiftNL het volgende:
[..]
2 miljoen is heel veel met de kijkcijfers van tegenwoordig. De beste programma's mogen blij zijn met 1 miljoen met uitzondering van boer zoekt vrouw waar ik overigens geen fuck van geloof van die 5 miljoen kijkers.
Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Nationaal_Songfestival , daar staat een mooi lijstje.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:14 schreef MaLo het volgende:
Sinds wanneer organiseeert de Tros het songfestival eigenlijk? En na 2012 zijn we er misschien vanaf?
Super, dank je wel!quote:Op maandag 16 mei 2011 15:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Nationaal_Songfestival , daar staat een mooi lijstje.
2000 NOS Paul de Leeuw Linda Wagenmakers No goodbyes John O'Hare Ellert Driessen
2001 NOS Paul de Leeuw Michelle Out on my own André Remkes &
Dirk Jan Vermeij André Remkes &
Dirk Jan Vermeij
2003 TROS Loes Luca (& Harm Edens) Esther Hart One more night Tjeerd van Zanen
& Alan Michael Tjeerd van Zanen
& Alan Michael
2004 TROS Nance & Humberto Tan Re-union Without you Angeline van Otterdijk Ed van Otterdijk
2005 TROS Nance & Hans Schiffers Glennis Grace My impossible dream Bruce Smith Robert D. Fischer
2006 NOS Paul de Leeuw Treble Amambanda Treble Treble
2007 VARA Paul de Leeuw Edsilia Rombley Nooit meer zonder jou Tjeerd Oosterhuis & Martin Gijzemijter Tjeerd Oosterhuis & Martin Gijzemijter
2008² VARA Claudia de Breij Hind Your heart belongs to me Hind & Tjeerd van Zanen Hind & Tjeerd van Zanen
2009 TROS Jack van Gelder De Toppers Shine Gordon Bas van den Heuvel
2010 TROS Yolanthe Sneijder-Cabau Sieneke Ik ben verliefd (Sha-la-lie) Pierre Kartner Pierre Kartner
2011 TROS Yolanthe Sneijder-Cabau 3JS Je vecht nooit alleen 3JS 3JS
Was de TROS toen ook al zo van de (zgn.) Nederlandsheid als dat ze nu zijn ?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:39 schreef Knutknuttsson het volgende:
Goh... De laatste keer dat we de finale haalden kwam ook uit de TROS-koker.
En van de twee succesvolste inzendingen van 2000-2011 (Esther Hart en Linda Wagemakers) kwam er ééntje van de TROS.
Ze zitten toch al jaren op bootreisjes met Jan Keizer, Piet Veerman en co? En eerder Op Volle Toeren (dat was er denk ik niet meer in de jaren -00) , maar de TROS is toch altijd van dat Nederlandstalige muziek geweest?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:41 schreef Susi het volgende:
[..]
Was de TROS toen ook al zo van de (zgn.) Nederlandsheid als dat ze nu zijn ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |