abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 mei 2011 @ 17:52:42 #51
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_96848279
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:39 schreef totebel het volgende:

[..]

Jij bent, seriously, je nickname onwaardig.. zo, dat wilde ik ff kwijt
Jij, daarentegen, had geen betere kunnen uitzoeken ^O^
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_96848305
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Jij, daarentegen, had geen betere kunnen uitzoeken ^O^
Zelfkennis is een groot goed.. dont let me detain you
  zondag 15 mei 2011 @ 18:24:22 #53
313006 MrEarcheese
oceans bleed into the sky.
pi_96849317
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:53 schreef totebel het volgende:

[..]

Zelfkennis is een groot goed.. dont let me detain you
Zit er zand in je vagina ofzo?
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
  zondag 15 mei 2011 @ 18:36:34 #54
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_96849798
ik lees dat de tros thomas berge wil sturen, dat wordt weer een drama.. :N
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_96850578
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 18:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik lees dat de tros thomas berge wil sturen, dat wordt weer een drama.. :N
Bron?
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  Admin zondag 15 mei 2011 @ 18:57:32 #56
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_96850619
quote:
Wat doet de TROS allemaal verkeerd?
Alles
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_96855102
In Duitsland keek overigens 1 op de 2 tv-kijkers naar het ESF. In der Spiegel online staat een lange analyse over de toekomst van het festival, en de conclusie daar is dat het festival zich los aan het maken is van z'n 'schlager-verleden' en dat het in Dusseldorf een heel stuk dichter bij dat doel is gekomen.

Tros; dat betekent dus dat nog meer Volendam nog meer vernederende uitslagen gaat veroorzaken.
pi_96856379
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 20:33 schreef HiZ het volgende:
In Duitsland keek overigens 1 op de 2 tv-kijkers naar het ESF. In der Spiegel online staat een lange analyse over de toekomst van het festival, en de conclusie daar is dat het festival zich los aan het maken is van z'n 'schlager-verleden' en dat het in Dusseldorf een heel stuk dichter bij dat doel is gekomen. Tros; dat betekent dus dat nog meer Volendam nog meer vernederende uitslagen gaat veroorzaken.
In andere landen zijn de kijkcijfers ook enorm; veel groter dan in Nederland. Ik heb gisteren kostbare vrije tijd vergooid om het hier iemand aan het verstand te peuteren, maar hier staat het nog eens: in andere landen leeft het Songfestival gewoon veel meer dan in Nederland.
pi_96856904
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 08:56 schreef troje het volgende:
Het probleem ligt bij de TROS, zij zijn deel van het probleem dus je kan moeilijk van ze verwachten dat ze de oplossing hebben. Of willen. De vraag is, welk belang heeft de TROS en is dit hetzelfde belang als het Nederlandse volk? Ik denk het niet. Ons belang is om eerste te worden op het ESF. Het belang van de TROS is dat 1 van de muzikanten uit hun stal een podium krijgt om bekend te worden bij het Nederlandse publiek. Dat we daardoor nooit het ESF zullen winnen is niet het belang van de TROS.

Simpel gezegd: Zo lang de TROS het ESF en de voorrondes organiseert, zal Nederland doorgaan met het insturen van kansloze artiesten. Artiesten die in Nederland gepromoot moeten worden. Het ESF een prima podium hiervoor, want in de aanloop naar het ESF is er zeer veel aandacht van de pers voor de Nederlandse deelnemer.
Ik ben bang dat je gelijk hebt. De Tros heeft koudwatervrees naar onbekende muziekstijlen en staat met haar rug naar alle andere muzikale stijlen dan palingsound en piratenplein.
Geld is ook een kwestie, qua choreografie is de laatste jaren helemaal niets gedaan en dat draagt ook bij tot het falen. Ook is dat een kwestie van geld dat de Tros ook niet heeft en bereid is er in te investeren.

Ik denk dat we zolang de Tros dit blijft hosten we goedbedoelde maar volstrekt achterhaalde muziek met een amateuristische uitstraling zullen blijven uitzenden.
  zondag 15 mei 2011 @ 21:02:18 #60
8369 speknek
Another day another slay
pi_96856912
TROS gebruikt publiek geld voor hun eigen commerciele doel, het pluggen van hun sterren.nl muziekfeest 'b'ners. Dat doen ze verkeerd. De TROS moest allang uit de PO geflikkerd worden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_96857141
Wanneer sturen we gewoon eens een lekker wijf met flinke tieten en wat show op het podium?
pi_96858241
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 20:55 schreef Boldface het volgende:

[..]

In andere landen zijn de kijkcijfers ook enorm; veel groter dan in Nederland. Ik heb gisteren kostbare vrije tijd vergooid om het hier iemand aan het verstand te peuteren, maar hier staat het nog eens: in andere landen leeft het Songfestival gewoon veel meer dan in Nederland.
Maar zoals Cornald ook zei eerder vandaag, zal het meer leven als we wel de finale halen en hoog eindigen. Dat geloof ik ook wel. Dan zullen de meeste mensen wel weer positief zijn en zien dat het wel kan. Andere landen sturen vaak toch wel hele moderne liedjes, terwijl wij met onze inzendingen telkens een paar jaar te laat zijn lijkt het wel. Het hangt ook echt van de TROS af (helaas!). Ze moeten het anders doen en ze moeten volgend jaar niet alleen voor een finaleplek willen gaan, maar ook durven te zeggen dat ze voor winst willen gaan. Die mentaliteit ontbreekt hier ook. Met voetbal willen we toch ook winnen? Kom op, where's the spirit *O*
  zondag 15 mei 2011 @ 21:20:48 #63
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96858274
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 21:05 schreef missyB het volgende:
Wanneer sturen we gewoon eens een lekker wijf met flinke tieten en wat show op het podium?
dat zal scoren bij die homo's
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  zondag 15 mei 2011 @ 21:21:39 #64
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_96858338
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 21:20 schreef Waaghals het volgende:

[..]

show = Hans Klok, of een stel mannelijke dansers?
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_96858930
quote:

[..]

Waarom persé homo's ? Hele gezinnen, tieners kijken en die stemmen ook. En er zijn vast ook homo's die op zo'n zangeresje zouden stemmen, vanwege het nummer/act ofzo.
  zondag 15 mei 2011 @ 21:39:10 #66
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_96859722
quote:
10s.gif Op zondag 15 mei 2011 21:29 schreef grazz het volgende:

[..]

Waarom persé homo's ? Hele gezinnen, tieners kijken en die stemmen ook. En er zijn vast ook homo's die op zo'n zangeresje zouden stemmen, vanwege het nummer/act ofzo.
Klopt ook wel.

Echter je kunt je je ook focussen op 1 specifieke doelgroep. Als die doelgroep dan massaal op je stemt, dan heb je een flinke kans om hoog te eindigen (Italie, Lordi). Het is een groot risico, want als die specifieke doelgroep het niet leuk vind of je voert het niet goed uit, dan red je het niet (Frankrijk).

Je kan ook op de algemen deler gokken, doe het goed en je wint (Azerbaijan).
pi_96860494
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 21:39 schreef Knarf het volgende:

[..]

Klopt ook wel.

Echter je kunt je je ook focussen op 1 specifieke doelgroep. Als die doelgroep dan massaal op je stemt, dan heb je een flinke kans om hoog te eindigen (Italie, Lordi). Het is een groot risico, want als die specifieke doelgroep het niet leuk vind of je voert het niet goed uit, dan red je het niet (Frankrijk).

Je kan ook op de algemen deler gokken, doe het goed en je wint (Azerbaijan).
Klopt ook wel :D

België nam een enorm risico maar werd mooi 11e, nahja of dat zo mooi is ..maar bereikten dus bijna de finale! Wanneer nemen wij eens een echte risico? Ik vond dat we in 2007, 2008 en 2011 ook wel aardig op safe speelden hoor. Ik zou wel eens een popact zoals Zweden dit jaar willen zien voor NL. Maar wij hebben zoiets echt niet..denk ik.
  zondag 15 mei 2011 @ 21:54:22 #68
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_96860926
quote:
10s.gif Op zondag 15 mei 2011 21:49 schreef grazz het volgende:

[..]

Klopt ook wel :D

België nam een enorm risico maar werd mooi 11e, nahja of dat zo mooi is ..maar bereikten dus bijna de finale! Wanneer nemen wij eens een echte risico? Ik vond dat we in 2007, 2008 en 2011 ook wel aardig op safe speelden hoor. Ik zou wel eens een popact zoals Zweden dit jaar willen zien voor NL. Maar wij hebben zoiets echt niet..denk ik.
Dan haal je het uit het buitenland voor mijn part. Achter Azarbeijan gaat een heel Zweeds producersteam schuil. Rusland had RedOne dit jaar gestrikt. Heb je het niet in huis, dan haal je het maar in huis.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_96861294
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 21:54 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Dan haal je het uit het buitenland voor mijn part. Achter Azarbeijan gaat een heel Zweeds producersteam schuil. Rusland had RedOne dit jaar gestrikt. Heb je het niet in huis, dan haal je het maar in huis.
Ja, al had ik Rusland ook hoger verwacht. Maar persoonlijk zou ik niet alles uit het buitenland willen bijv. Ook liever geen artiest. Ik vind het leuker als de artiest zelfs NLs is of in elk geval iets met Nederland heeft. Producer maakt me niet veel uit. In NL kunnen ze tegenwoordig toch geen echte commerciele POPhits meer maken lijkt het wel. Gelukkig hebben we hier top choreograaf Dan Karaty die hier tegenwoordig een appartement heeft 8-) maar daar denkt de TROS toch niet aan.
  zondag 15 mei 2011 @ 22:01:42 #70
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_96861504
Ik bedenk mij net dat Angus Young ook in Nederland woont.

Voor diegene die hem niet kennen, even een plaatje ;)
  zondag 15 mei 2011 @ 22:02:15 #71
8369 speknek
Another day another slay
pi_96861543
Ik blijf bij Esmee Denters met een verrassingscameo van Justin Timberlake die over het podium komt moonwalken.

if only...
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 15 mei 2011 @ 22:04:32 #72
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_96861682
quote:
10s.gif Op zondag 15 mei 2011 21:58 schreef grazz het volgende:

[..]

Ja, al had ik Rusland ook hoger verwacht. Maar persoonlijk zou ik niet alles uit het buitenland willen bijv. Ook liever geen artiest. Ik vind het leuker als de artiest zelfs NLs is of in elk geval iets met Nederland heeft. Producer maakt me niet veel uit. In NL kunnen ze tegenwoordig toch geen echte commerciele POPhits meer maken lijkt het wel. Gelukkig hebben we hier top choreograaf Dan Karaty die hier tegenwoordig een appartement heeft 8-) maar daar denkt de TROS toch niet aan.
Nee, artiest zou wel Nederlands moeten zijn idd.

quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:01 schreef Knarf het volgende:
Ik bedenk mij net dat Angus Young ook in Nederland woont.

Voor diegene die hem niet kennen, even een plaatje ;)
[ afbeelding ]
Angus naar Baku _O_
pi_96862280
Hmm, het is idd wel een uniek stukje idd.. de vraag is, wil Angus?
  zondag 15 mei 2011 @ 22:14:04 #74
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_96862347
quote:

[..]

Lena won ook. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  zondag 15 mei 2011 @ 22:18:42 #75
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_96862670
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:13 schreef totebel het volgende:
Hmm, het is idd wel een uniek stukje idd.. de vraag is, wil Angus?
Ik denk dat als er íemand niet wil, kan of hoeft, dat dat Angus is.
pi_96863067
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:18 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Ik denk dat als er íemand niet wil, kan of hoeft, dat dat Angus is.
Daar heb je ws gelijk in, maar je mag toch dromen? Of kunnen we het hem verplicht stellen als een soort integratieexamen?
pi_96877821
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 04:47 schreef RiftNL het volgende:

[..]

2 miljoen is heel veel met de kijkcijfers van tegenwoordig. De beste programma's mogen blij zijn met 1 miljoen met uitzondering van boer zoekt vrouw waar ik overigens geen fuck van geloof van die 5 miljoen kijkers.
Om hier nog even op terug te komen: De uitzending van Studio Sport van gisteravond, met de spannende ontknoping van de Eredivisie, trok ook 'maar' 2,9 miljoen kijkers. 2 miljoen voor een halve finale van het ESF is dan heel redelijk.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_96879543
Het is al vaker gezegd in dit topic. De TROS heeft een nationaal doel (lokaal sterretje x een podium geven) op een internationaal festival, dat werkt niet.

Stuur gewoon een standaard eurodance-act met zo'n foute gast die een beetje op een toetsenbord staat te rammen en een 13-in-een-dozijn zangeres die er beetje lekker uitziet (het oog wil ook wat). Er zitten genoeg getalenteerde producers in Nederland die dit zo in elkaar kunnen draaien. Je kan zelfs een orkest gebruiken om je act te ondersteunen.
Get it and Bet it
  maandag 16 mei 2011 @ 11:42:02 #79
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_96879760
De Tros doet niet veel verkeerd, ze motten nederland gewoon niet in het buitenland. Maar ze hadden het hele gebeuren wel wat professioneler aan mogen pakken. Meer show, meer spektakel.
De 3js hebben de grote fout gemaakt om het liedje te vertalen in het engels waardoor het een 13 in een dozijn lovesong werd.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_96880267
het is een feit dat het SC de laatste jaren aan qualiteit enorm is gegroeid.
Grote Tieten zonder stem ist niet meer genoeg.
De acts die zaterdag op het podium stonden ,waren met uitzondering van misschien spanje en ijsland , alle gewoon heel erg sterk.

Het wordt in het buitenland heel serieus genomen , maar tergelijkertijd het oudbollige eruit genomen.
Nedeland neemt het niet serieus maar is wel oudbollig bezig.

Ik denk dat daar de oplossing ligt.
1) serieus nemen
2) Niet meer in een achterkamertje afvaardigen , maar in een goed georganiseeerd toernooi laten qualificeren.
3) zo promoten , dat het ook voor staande sterren weer interressant wordt.

Wanneer de Nederlandse artiesten eindelijk begrijpen , dat het song contest het grootste toneel op deze wereld is , waar een goede performace overnacht HET verschil kan uitmaken, dan komen ze vanzelf wel. Maar om dat te accepteren moet eerst in Nederland zelf worden geaccepteerd , dat het belachelijk maken niets opleverd. Het Songcontest wordt met het jaar nog groter. Kijk maar wat een festijn Duitsland ervan heeft gemaakt. Dat was GIGA!

Alleen de blinden willen daar geen deel van uitmaken.
pi_96884391
Volgens mij trok de finale maar 1,2 miljoen kijkers...
  maandag 16 mei 2011 @ 15:14:31 #82
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_96887770
Sinds wanneer organiseeert de Tros het songfestival eigenlijk? En na 2012 zijn we er misschien vanaf?
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  maandag 16 mei 2011 @ 15:19:46 #83
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_96887976
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 15:14 schreef MaLo het volgende:
Sinds wanneer organiseeert de Tros het songfestival eigenlijk? En na 2012 zijn we er misschien vanaf?
Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Nationaal_Songfestival , daar staat een mooi lijstje.

2000 NOS Paul de Leeuw Linda Wagenmakers No goodbyes John O'Hare Ellert Driessen
2001 NOS Paul de Leeuw Michelle Out on my own André Remkes &
Dirk Jan Vermeij André Remkes &
Dirk Jan Vermeij
2003 TROS Loes Luca (& Harm Edens) Esther Hart One more night Tjeerd van Zanen
& Alan Michael Tjeerd van Zanen
& Alan Michael
2004 TROS Nance & Humberto Tan Re-union Without you Angeline van Otterdijk Ed van Otterdijk
2005 TROS Nance & Hans Schiffers Glennis Grace My impossible dream Bruce Smith Robert D. Fischer
2006 NOS Paul de Leeuw Treble Amambanda Treble Treble
2007 VARA Paul de Leeuw Edsilia Rombley Nooit meer zonder jou Tjeerd Oosterhuis & Martin Gijzemijter Tjeerd Oosterhuis & Martin Gijzemijter
2008² VARA Claudia de Breij Hind Your heart belongs to me Hind & Tjeerd van Zanen Hind & Tjeerd van Zanen
2009 TROS Jack van Gelder De Toppers Shine Gordon Bas van den Heuvel
2010 TROS Yolanthe Sneijder-Cabau Sieneke Ik ben verliefd (Sha-la-lie) Pierre Kartner Pierre Kartner
2011 TROS Yolanthe Sneijder-Cabau 3JS Je vecht nooit alleen 3JS 3JS
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 16 mei 2011 @ 15:29:10 #84
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_96888372
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 15:19 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Nationaal_Songfestival , daar staat een mooi lijstje.

2000 NOS Paul de Leeuw Linda Wagenmakers No goodbyes John O'Hare Ellert Driessen
2001 NOS Paul de Leeuw Michelle Out on my own André Remkes &
Dirk Jan Vermeij André Remkes &
Dirk Jan Vermeij
2003 TROS Loes Luca (& Harm Edens) Esther Hart One more night Tjeerd van Zanen
& Alan Michael Tjeerd van Zanen
& Alan Michael
2004 TROS Nance & Humberto Tan Re-union Without you Angeline van Otterdijk Ed van Otterdijk
2005 TROS Nance & Hans Schiffers Glennis Grace My impossible dream Bruce Smith Robert D. Fischer
2006 NOS Paul de Leeuw Treble Amambanda Treble Treble
2007 VARA Paul de Leeuw Edsilia Rombley Nooit meer zonder jou Tjeerd Oosterhuis & Martin Gijzemijter Tjeerd Oosterhuis & Martin Gijzemijter
2008² VARA Claudia de Breij Hind Your heart belongs to me Hind & Tjeerd van Zanen Hind & Tjeerd van Zanen
2009 TROS Jack van Gelder De Toppers Shine Gordon Bas van den Heuvel
2010 TROS Yolanthe Sneijder-Cabau Sieneke Ik ben verliefd (Sha-la-lie) Pierre Kartner Pierre Kartner
2011 TROS Yolanthe Sneijder-Cabau 3JS Je vecht nooit alleen 3JS 3JS
Super, dank je wel!
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  maandag 16 mei 2011 @ 15:39:46 #85
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_96888828
Goh... De laatste keer dat we de finale haalden kwam ook uit de TROS-koker.
En van de twee succesvolste inzendingen van 2000-2011 (Esther Hart en Linda Wagemakers) kwam er ééntje van de TROS.
  maandag 16 mei 2011 @ 15:41:27 #86
202348 Susi
Temple of Love
pi_96888900
quote:
11s.gif Op maandag 16 mei 2011 15:39 schreef Knutknuttsson het volgende:
Goh... De laatste keer dat we de finale haalden kwam ook uit de TROS-koker.
En van de twee succesvolste inzendingen van 2000-2011 (Esther Hart en Linda Wagemakers) kwam er ééntje van de TROS.
Was de TROS toen ook al zo van de (zgn.) Nederlandsheid als dat ze nu zijn ?
  maandag 16 mei 2011 @ 15:47:19 #87
8369 speknek
Another day another slay
pi_96889129
Volgens mij is TROS Muziekfeest uit 2006..
  maandag 16 mei 2011 @ 15:52:12 #88
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_96889332
Volgend jaar gaat Thomas Berge, wedden?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  maandag 16 mei 2011 @ 15:52:48 #89
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_96889358
quote:
7s.gif Op maandag 16 mei 2011 15:41 schreef Susi het volgende:

[..]

Was de TROS toen ook al zo van de (zgn.) Nederlandsheid als dat ze nu zijn ?
Ze zitten toch al jaren op bootreisjes met Jan Keizer, Piet Veerman en co? En eerder Op Volle Toeren (dat was er denk ik niet meer in de jaren -00) , maar de TROS is toch altijd van dat Nederlandstalige muziek geweest?
  maandag 16 mei 2011 @ 15:56:51 #90
8369 speknek
Another day another slay
pi_96889518
Zou kunnen, anyway het is wat HiZ zei, het Songfestival heeft wel een beetje een schlager/chanson verleden, zeker toen het nog enkel West-Europa was, maar dat is nu wel behoorlijk over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')