Ja. De New York Times vergeleek Happy Endings al met Friends, iets dat ook vaak bij HIMYM gebeurt.quote:
Er zijn 2 nieuwe eps deze week, ep 11 is er ook nogquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:15 schreef Seam het volgende:
Jezus wat is dit een vette komedie zegHIMYM met een scherp randje
Dat einde van deze week ook, 'You smell that guys? Racism.'
Dit gevoel had ik ook ja? Dit heb ik ook bij andere sitcoms gezien, zoals Committed (2005). Wat is de echte volgorde van de afleveringen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zijn 2 nieuwe eps deze week, ep 11 is er ook nog
Het is alleen zo wazig dat ze ineens terug in de tijd zijn gesprongen naar een situatie echt vlak na de break-up, terwijl ze vorige week al een stuk verder leken te zijn..
Kun je precies zien hoe de afleveringen door elkaar zijn gehaald en ze laten aflevering 6 niet zien blijkbaarquote:This is the production order.
1. Pilot – April 13
2. Bo Fight (a.k.a. I’ll Be There for You) – May 18
3. Barefoot Pedaler – May 18
4. Dave of the Dead – May 4
5. The Quicksand Girlfriend – April 13
6. Why Can’t You Read Me (a.k.a. Don’t Shake My Foundation) – not scheduled
7. Of Mice and Jazz-Kwon-Do – May 4
8. Mein Coming Out – April 20
9. Your Couples Friends and Neighbor – April 20
10. You’ve Got Male – May 11
11. The Girl with the David Tattoo – May 11
12. Like Father, Like Gun – April 27
13. The Shershow Redemption – May 25
quote:Aflevering qua airdata:
1
10
11
7
2
6
4
3
9
8
5
Hehe die was strak jaquote:
Oh grappig, die niet uitgezonden 13e aflevering ofzo? Die eigenlijk aflevering ehhh rond de 6 was ofzo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:05 schreef BrainOverfloW het volgende:
Morgen nacht komt er een laatste losse aflevering van seizoen 1. Seizoen 2 begint 28 September.
Hij staat inderdaad als aflevering 13 aangegeven jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:06 schreef JDx het volgende:
[..]
Oh grappig, die niet uitgezonden 13e aflevering ofzo? Die eigenlijk aflevering ehhh rond de 6 was ofzo.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:28 schreef fwokker het volgende:
ZZ Top GunIk ging echt stuk. Topaflevering.
Maar dat was niet echt een komedieuze rolquote:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_top_gun_thema.htmlquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:11 schreef JDx het volgende:
Hahaha, dit is denk ik de meest underrated serie van dit moment, hoor er erg weinig mensen over, maar het komt toch zeker in de buurt van grote series.
Btw... wat is het met Top Gun trouwens, Happy Endings van woensdag, Workaholics van dinsdag en Community van donderdag had het erover.
Dit is inderdaad een van de betere serie's op het moment.quote:
Is dat wat, ja?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:40 schreef JDx het volgende:
Leuke serie idd. En wat je zegt, ik denk ook de beste nieuwkomer dit jaar, nouja, eigenlijk niet, ik vond Raising Hope leuker
[..]
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:05 schreef Obama het volgende:
Leuke serie, maar zeker niet zo leuk als new girl.
Happy ending is veel te gelikt om te tippen aan new girl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er eigenlijk al duidelijk of er een derde seizoen komt?
Volgens mij komt 'ie morgen in the UK.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:59 schreef Steve het volgende:
1 aflevering is nog niet uitgezonden maar het is nog niet bekend wanneer ze die wel uit gaan zenden. Geen idee ook waarom die niet uitgezonden is...
Nice!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:24 schreef JDx het volgende:
De missing ep is gister uitgezonden en te vinden bij uw avi en mkv boer.
Idd, feestje vanavondquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:32 schreef shiznuts het volgende:
So I see... runterplempen dan maar.
En drie epies Community. It's a party on a screen.
Brad is wel altijd tof.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:12 schreef JDx het volgende:
Allang gezien jongeeee, ouderwets leuk ofcourse!
Ik moet hem nog kijken, maar ik heb hoge verwachtingen voor het nieuwe seizoen. In seizoen 1 moesten ze nog een beetje zoeken naar de karakters. In seizoen 2 begon het echt te lopen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:12 schreef JDx het volgende:
Allang gezien jongeeee, ouderwets leuk ofcourse!
Joe, eerste 2 eps van seizoen 3 staan op mijn laptop maar komt er steeds niet van om te kijken .. hopelijk vanavond!quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:08 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ja hoor, nog steeds een leuke serie
Wordt het in Canada ofzo eerder uitgezonden? Want tv.com geeft dinsdag 13nov als datum voor de nieuwe, maar zie net dat het inderdaad al eerder te vrekrijgen was?quote:Op maandag 12 november 2012 20:43 schreef shiznuts het volgende:
Was weer een nieuwe ep, hè.
Ik dacht ff dat het een Gangnam-style parodie zou worden.
True.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:38 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind Parks & Rec en Community leuker, dus hou ik het bij leuk ipv geweldig
Aflevering 10 is in Amerika de aflevering die wij als aflevering 22 van seizoen 2 kennen (in het buitenland was hij al eens uitgezonden, in Amerika nog niet) en waarin Penny wordt geraakt door een bal.quote:
idd, geniaalquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:56 schreef fwokker het volgende:
Laatste aflevering was wel baasMoest echt lachen bij die usual suspects referentie.
Nee, The Bitch in Appartment 23 is gecancelled van dezelfde zender en Happy Endings heeft dat tijdslot overgenomen (tijdelijk) met een extra aflevering een paar weken. Stond in hetzelfde bericht, dus dat zal de verwarring wel zijn. Vrees wel dat dit het laatste seizoen zal zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Serie is niet gecancelled toch? Ik dacht zoiets te hebben gelezen.
Ratings zijn wel een stuk lager dan vorig seizoen.
quote:If Happy Endings Winds Up Canceled, ABC Plans to Blame You, Says the Show's Latest Promo
Happy Endings both returns from hiatus and and makes its move to Fridays next week, taking over ABC's 8pm-to-9pm hour that's being vacated by Last Man Standing and Malibu Country (which both air their season finales tomorrow). The show will air back-to-back episodes each week, in what we've all assumed to be an effort by the network to usher the series out the door. But a new promo intended to publicize the show's return seems to be sending a (slightly) different message:
And that message is basically, "We're still planning to cancel this thing, UNLESS ya'll rally and watch it. So... your move, internet."
Of course, there are two ways to look at this:
1) Sure, "You can save Happy Endings," isn't the most delicate call to action, but if it gets people to watch and keeps Happy Endings on the air, that's a good thing, right?
OR:
2) This is just a way to try to ease the inevitable pain/pass the the blame when the show bites the dust. And it will bite the dust.
Ze lopen een beetje vast met de karakters en dus wordt iedereen een beetje een parodie op zichzelf soms. Beetje jammer.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:34 schreef truedestiny het volgende:
Waarom de fuck wordt Brad steeds gayer. Zo is hij niet grappig.
quote:2 nieuwe afleveringen zijn vandaag te downloaden.
quote:'Happy Endings' Not Moving To USA Network
There won't be any "Happy Endings" for USA Network.
A source confirmed to The Huffington Post that "Happy Endings" will not move to USA for a fourth season. Deadline first reported that USA and Sony Pictures Television officially ceased talks to bring "Happy Endings" over after being canceled by ABC.
Before ABC axed the cult-hit comedy, talk of USA saving it emerged and Deadline reports USA entered talks immediately after ABC canceled the series. However, while the two parties have confirmed there were talks, no deal was made in the weeks following ABC's official cancellation of the comedy.
[...]
Bron
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |