Is dat wat, ja?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:40 schreef JDx het volgende:
Leuke serie idd. En wat je zegt, ik denk ook de beste nieuwkomer dit jaar, nouja, eigenlijk niet, ik vond Raising Hope leuker
[..]
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:05 schreef Obama het volgende:
Leuke serie, maar zeker niet zo leuk als new girl.
Happy ending is veel te gelikt om te tippen aan new girl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er eigenlijk al duidelijk of er een derde seizoen komt?
Volgens mij komt 'ie morgen in the UK.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:59 schreef Steve het volgende:
1 aflevering is nog niet uitgezonden maar het is nog niet bekend wanneer ze die wel uit gaan zenden. Geen idee ook waarom die niet uitgezonden is...
Nice!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:24 schreef JDx het volgende:
De missing ep is gister uitgezonden en te vinden bij uw avi en mkv boer.
Idd, feestje vanavondquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:32 schreef shiznuts het volgende:
So I see... runterplempen dan maar.
En drie epies Community. It's a party on a screen.
Brad is wel altijd tof.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:12 schreef JDx het volgende:
Allang gezien jongeeee, ouderwets leuk ofcourse!
Ik moet hem nog kijken, maar ik heb hoge verwachtingen voor het nieuwe seizoen. In seizoen 1 moesten ze nog een beetje zoeken naar de karakters. In seizoen 2 begon het echt te lopen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:12 schreef JDx het volgende:
Allang gezien jongeeee, ouderwets leuk ofcourse!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |