Joe, eerste 2 eps van seizoen 3 staan op mijn laptop maar komt er steeds niet van om te kijken .. hopelijk vanavond!quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:08 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ja hoor, nog steeds een leuke serie
Wordt het in Canada ofzo eerder uitgezonden? Want tv.com geeft dinsdag 13nov als datum voor de nieuwe, maar zie net dat het inderdaad al eerder te vrekrijgen was?quote:Op maandag 12 november 2012 20:43 schreef shiznuts het volgende:
Was weer een nieuwe ep, hè.
Ik dacht ff dat het een Gangnam-style parodie zou worden.
True.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:38 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind Parks & Rec en Community leuker, dus hou ik het bij leuk ipv geweldig
Aflevering 10 is in Amerika de aflevering die wij als aflevering 22 van seizoen 2 kennen (in het buitenland was hij al eens uitgezonden, in Amerika nog niet) en waarin Penny wordt geraakt door een bal.quote:
idd, geniaalquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:56 schreef fwokker het volgende:
Laatste aflevering was wel baasMoest echt lachen bij die usual suspects referentie.
Nee, The Bitch in Appartment 23 is gecancelled van dezelfde zender en Happy Endings heeft dat tijdslot overgenomen (tijdelijk) met een extra aflevering een paar weken. Stond in hetzelfde bericht, dus dat zal de verwarring wel zijn. Vrees wel dat dit het laatste seizoen zal zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Serie is niet gecancelled toch? Ik dacht zoiets te hebben gelezen.
Ratings zijn wel een stuk lager dan vorig seizoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |