Voor die LEDwand hoef je volgens mij niets te betalen. Maar de TROS/3js hadden van te voren geen concreet plan. Ik vind dat je als land van te voren overal moet over na hebben gedacht. Van styling tot aan beweging tot aan visuals, belichting etc. De 3js hebben aangegeven dat aan de Duitse regie te willen over laten. Nou die hadden in het begin gewoon de vreselijke belichting uit onze NF overgenomen; geel met paars licht.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:48 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Maar ook al zal het wat kosten.. het hoeft niet meteen vuurwerk te zijn, überhaupt het gebruik van die LEDwand werd niet goed gedaan.
Als werkelijk waar ELK ander land WEL gebruik maakt van die LEDwand, dan kan het alleen maar aan Nederland hebben gelegen dat die niet werd gebruikt. Een attitude als: 'die hebben we niet nodig' is bullshit... je kan je act er alleen maar mee versterken met mooie visuals.
En goed afspreken waar iedereen loopt op het podium en waar je een camera pakt kost niets!!!!
In dat jaar gaf ik overduidelijk de voorkeur aan dit nummer:quote:Op zondag 15 mei 2011 09:52 schreef RiftNL het volgende:
Kwam deze net nog tegen op Youtube klinkt wel aardig en een nummer wat iedereen onthoud
Aahh Charly had een goed nummer, was toen mijn favoriet en had het denk ik heel goed kunnen doen. Goede productie en optreden werd toen al best goed neer gezet. Chastititityquote:Op zondag 15 mei 2011 13:47 schreef Boldface het volgende:
[..]
In dat jaar gaf ik overduidelijk de voorkeur aan dit nummer:
Overigens ook de laatste keer dat er iets van een doordachte act zichtbaar was bij een NSF. In 2004 had ik trouwens dit nummer gekozen:
Nee klopt ze zaten met maar liefst 19 mensen bij Paul de Leeuw in Blaricum.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:24 schreef roos85 het volgende:
volgens mij was ie niet helemaal nuchter meer
Jazekers..Terechte winnaars Azerbeidzjan!quote:
Charlie, daar was ik toen ook voor!quote:Op zondag 15 mei 2011 13:47 schreef Boldface het volgende:
Overigens ook de laatste keer dat er iets van een doordachte act zichtbaar was bij een NSF. In 2004 had ik trouwens dit nummer gekozen:
Dus dan kan GeenStijl het ook kapen? Zou best een stunt zijnquote:Op zondag 15 mei 2011 10:39 schreef RiftNL het volgende:
Schijnbaar kunnen mensen niet lezen want commerciele bedrijven mogen zich niet bemoeien met het songfestival dus ook Eyeworks niet.
Azerbeijan ook niet en die wonnen.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:18 schreef Shalimar het volgende:
Nederland had ook helemaal geen gebruik gemaakt van die LEDwand, je zag alleen wat gele blokjes...niets bijzonders dus
De visuals tijdens het optreden van Nederland waren ver te zoeken.....Azerbeidjan had nog die soort van vuurregen op het eind, bij Nederland zag je alleen een zanger met een wit pakquote:
Dat dan weer wel ja. Het was duidelijk dat Nederland niet over de act nagedacht had. Maar dan ook echt helemaal niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:28 schreef Shalimar het volgende:
[..]
De visuals tijdens het optreden van Nederland waren ver te zoeken.....Azerbeidjan had nog die soort van vuurregen op het eind, bij Nederland zag je alleen een zanger met een wit pak
Godverdomme. Echt, GOD ver domme.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:31 schreef Peter het volgende:
Tweederde: Stop met meedoen aan Songfestival
Songfestival: TROS gaat op zelfde voet door
Azerbeidjan had wél een goed ingestudeerde act, en op het eind die vonkenregen was ontzettend mooi IMHO.quote:
Tis vooral om bij de TROS aan te geven dat ze moeten opletten wat Europa wil, niet wat de TROS wil..quote:Op zondag 15 mei 2011 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Logisch dat een poll op FOK! een negatieve uitslag heeft voor de deelname aan het songfestival.
Helemaal mee eens. Heerlijk, deze vernedering van het palingvolk.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:58 schreef UltraR het volgende:
Wat ben ik blij hiermee!
Serieus, gewoon een volledig terechte afstraffing voor de onvoorstelbare naďviteit van de TROS en de 3J's.
Ik heb net de finale zitten kijken die ik had opgenomen, echt -elke- act klopt van begin tot eind. Nederland had hier echt helemaal niets te zoeken gehad. Wat hadden wij een slecht optreden zeg. Niet te geloven en blij dat dat ook in het resultaat onweerlegbaar zichtbaar is geworden.
Logisch inderdaad omdat het een wanstaltig NSF/ESF was dit jaar.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Logisch dat een poll op FOK! een negatieve uitslag heeft voor de deelname aan het songfestival.
ben het totaal met UltraR en Balisto eens. Bij elke act in de finale zeiden we hier tegen elkaar thuis 'het klopt precies als een bus bij het nummer'. Elke act, of het nu uptempo, ballad, kermis, opera, Italiaanse jazz, etcetera was, het klopte perfect. De 3JS waren gewoon zóveel slechter...quote:Op zondag 15 mei 2011 16:06 schreef Balisto het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Heerlijk, deze vernedering van het palingvolk.
Uiteindelijk toch wel mee eens. Het is niet mijn favo jaar, maar toch niet onacceptabelquote:Op zondag 15 mei 2011 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Het ESF was best okay hoor, op de nummer 1 na. Best veel leuke nummers
.
In elk geval gemeldt dat ze op dezelfde voet doorgaan.. dat het "bij de tros moet passen"... even vergetend dat het bij een heel land moet passen.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:43 schreef marcodej het volgende:
Heeft de TROS al een persverklaring afgegeven trouwens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |