zou ik geen probleem mee hebben, wat een strotquote:
Ze kan zingen en heeft uitstraling inderdaad. Als je er een goed nummer bij schrijft, waarom niet.quote:
Engeland heeft nog minder buren en staan alleen in de finale vanwege het geld dat ze erin pompen, niet vanwege hun kwalitatieve hoogstandjes de laatste jaren en daar worden ze met hier en daar uitzondering ook al jaren op afgestraft.[quote:Op zondag 15 mei 2011 09:52 schreef Ole het volgende:
We hebben gewoon geen buren. Duitsland heeft nog 10 andere buren blijft alleen belgie over.
Als je niks zinnigs kan zeggen, blijf dan wegquote:Op zondag 15 mei 2011 09:59 schreef Borizzz het volgende:
Volgend jaar Don & Ad insturen met een nummer.
Ik neem aan dat die 150.000 de uitzendrechten zijn, dat heeft natuurlijk niets te maken met de kosten van de deelname, en als je die kosten gaat neerleggen bij degene die het uitzendt dan denk ik dat we ook nooit meer aan een WK voetbal hoeven mee te doen.quote:Op zondag 15 mei 2011 09:45 schreef Knutknuttsson het volgende:
Valt allemaal wel mee hoor, met die kosten. Drie avonden (twee semi's en de finale) kost slechts 150.000 euro. Dat is echt goedkoop voor drie avondvullende programmas.
En als je niet bereid bent om extra geld, moeite, tijd in de act zelf te stoppen, is dat de keuze van de TROS. Maar dan moet je niet jammeren over het feit dat de performance volledig wordt weggeblazen door andere landen die dat wel doen
Dat is geen hele goede vergelijking. Het songfestival wordt ook door de televisiezenders georganiseerd, het WK wordt georganiseerd door de FIFA die daar honderden miljoenen winst op maken.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die 150.000 de uitzendrechten zijn, dat heeft natuurlijk niets te maken met de kosten van de deelname, en als je die kosten gaat neerleggen bij degene die het uitzendt dan denk ik dat we ook nooit meer aan een WK voetbal hoeven mee te doen.
Whahahahahahahahahahahahahaquote:Op zondag 15 mei 2011 00:37 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
! Best slecht
http://www.eurovision.tv/event/scoreboard?event=1543
Whahahahahahahahahahahahahaquote:t
De TROS doet live verslag, met Jan Smit en Daniël Dekker als vakkundige commentaors.
Neeeeeeeeee geen Thomas Bergequote:Op zondag 15 mei 2011 01:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Tros heeft al aangegeven dat ze volgend jaar gewoon weer meedoen. Ze kijken wel naar de resultaten van de afgelopen jaren, en trekken daar een conclusie uit (waarschijnlijk niet de conclusie dat ze het stokje door moeten geven...).
De naam Thomas Berge is gevallen. Want die past zo lekker in het TROS-plaatje.
Gezellie hé Yvonnequote:Op zondag 15 mei 2011 10:40 schreef yvonne het volgende:
Whahahahahahahahahahahahaha
Eindelijk iemand die het zelfde denkt als ik..inderdaad ESF moet bij de NOS niet bij de TROS. Het is wel leuk hoe Cornald Maas op twitter zijn commentaar doet #maasESF !quote:
Waar yvonne op uitzendinggemist.?quote:Op zondag 15 mei 2011 10:52 schreef yvonne het volgende:
Ik ben nu aan het terugkijken, show is mooi.
volgens mij was ie niet helemaal nuchter meerquote:Op zondag 15 mei 2011 11:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het zelfde denkt als ik..inderdaad ESF moet bij de NOS niet bij de TROS. Het is wel leuk hoe Cornald Maas op twitter zijn commentaar doet #maasESF !best lachen.
Leuk begin van de zondag toch?quote:Op zondag 15 mei 2011 11:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Yvonne hartstikke bedankt voor de tip..ik heb hem nou ook aanstaan![]()
Ik ben het met je eens, ik heb ook de pestpokketyfus aan die likkende kwijlebal, maar soms schrijft ie wel eens iets wat klopt. Zoals over de 3J's deze column: De 3JS en het geheim van de grote verloederingquote:Op zondag 15 mei 2011 10:39 schreef RiftNL het volgende:
Dijkshoorn moet helemaal zijn mond houden. BEetje populair doen in oninteressante kut columns
Schijnbaar kunnen mensen niet lezen want commerciele bedrijven mogen zich niet bemoeien met het songfestival dus ook Eyeworks niet.
quote:Op zondag 15 mei 2011 11:32 schreef Dirkh het volgende:
Ik ben het met je eens, ik heb ook de pestpokketyfus aan die likkende kwijlebal, maar soms schrijft ie wel eens iets wat klopt. Zoals over de 3J's deze column: De 3JS en het geheim van de grote verloedering
quote:- Saskia & Serge, als Saskia een weekendje alleen op stap gaat, dan zijn ze meteen aan het dreggen naar Serge.
- Zwaaien met een vlag als er iemand uit Oezbekistan met zijn grijze sik tussen zijn trekharmonica zit, als je dat kunt, dan ben je ook in staat om iemand door zijn hoofd te schieten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |