Als dat diverse voorrondes betekent, ja graagquote:Op zondag 15 mei 2011 02:02 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Op zoek naar.........? Met Frits Sissing...?
Punt is de andere publieke omroepen hebben niet genoeg $$$ om het allemaal te organiseren en de Tros welquote:Op zondag 15 mei 2011 02:11 schreef Kidney_bean01 het volgende:
dan wordt het inderdaad wel bij de TROS weggehaald... maar goed ik moet het nog zien gebeuren.. zolang Daniel Dekker erbij zit (in de jury of als verslaggever of whatever) is het in elk geval niks..
maar goed het is al 2:10 uur geweest.. slaap lekker allemaal!
quote:
quote:Yolanthe kreeg half Nederland over zich heen omdat ze Jantje gekwetst had. Jan Smit is sinds zijn jonge jaren publiekslieveling nummer één en hem kwetsen, wordt in Nederland gezien als hoogverraad. Toch bleek dat de conclusies een beetje voorbarig waren. Het was niet Yolanthe die een scheve schaats gereden had, maar wel Jan. Hij zou al een tijdje een relatie hebben met een getrouwde vrouw. Een vriendin van Yolanthe dan nog.
De EBU stalken vrees ikquote:Op zondag 15 mei 2011 02:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom zit het ESF bij de Tros? En hoe kapen we het terug?
De EBU heeft niet bepaald dat de TROS het moet doen hoorquote:
En zelfs als ik dat allemaal meeweeg, snap ik niks van deze eindklassering.quote:Op zondag 15 mei 2011 03:58 schreef Perico het volgende:
Helaas was het wel zo slecht, het aller-aller-slechtst.
Geen LED wand was een minachting en doodzonde. Daar kwam bij dat ze maar wat door mekaar liepen, ook een choreografie werd door de heren gevetoed ("we zijn muzikanten"). Voeg daar nog eens bij de totaal mislukte zang in het couplet..
Wat blijft er dan nog over? De leadzanger had een niet zittend wit pak aan, met een rare lok op zijn voorhoofd. Echt alles was een dieptepunt. Beschamend gewoon. Volkomen verkeerde mentaliteit van de hele delegatie, tot en met de commentatoren aan toe.
Alleen al omdat deze Wiske (met Suske op de achtergrond) zo'n fijne knipoog geeft:quote:Op zondag 15 mei 2011 04:05 schreef Boldface het volgende:
[..]
Luister DIT eens en leg mij uit waarom dit 36 punten haalt en Nederland 13.
NOS is gestopt met het uitzendenquote:Op zondag 15 mei 2011 02:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom zit het ESF bij de Tros? En hoe kapen we het terug?
In hoeverre is iets als dat achtergrondscherm te taak van de act zelf?quote:Op zondag 15 mei 2011 01:37 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Vind ik ook. Er zat geen lijn in. Ze deden niets met die grote schermen en liepen maar een beetje door elkaar heen. Verreweg de meest rommelige act en helaas hebben ze de visuele impact onderschat.
Tros stelt een bepaald budget ter beschikking hiervoor. Probleem is dat een shot vuurwerk zoveel geld kost dat artiesten dit zelf dienen te betalen (Toppers betaalde alles uit eigen zak, respect daarvoor btw).quote:Op zondag 15 mei 2011 09:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
In hoeverre is iets als dat achtergrondscherm te taak van de act zelf?
Dat ze even hadden moeten zorgen dat ze er een beetje bewust staan vind ik ook hun taak, maar die achtergrond had gewoon geregeld moeten worden, ze vertegenwoordigen het land, het is geen optreden van 3Js on tour.
Okay, we doen dus überhaupt alleen nog maar mee omdat het verworden is tot een Tros-programma?quote:Op zondag 15 mei 2011 09:22 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Tros stelt een bepaald budget ter beschikking hiervoor. Probleem is dat een shot vuurwerk zoveel geld kost dat artiesten dit zelf dienen te betalen (Toppers betaalde alles uit eigen zak, respect daarvoor btw).
Heb mezelf ooit laten vertellen dat 1 enkel shot vuurwerk tienduizenden euro's kost en dit hebben de Toppers destijds allemaal betaald. Je moet echt denken richting de 500.000 euro inclusief kleding en de hele rataplan.quote:Op zondag 15 mei 2011 09:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, we doen dus überhaupt alleen nog maar mee omdat het verworden is tot een Tros-programma?
Prima idee. Was vorige week in Griekenland, en daar draaien ze ook Caro op de radio.quote:
Dat begrijp ik, maar als de kosten van onze deelname volledig voor rekening van een TV-zender (en/of de deelnemer zelf) komen dan is het ook niet zo vreemd dat we het op dat front afleggen tegen landen waar men het ESF ziet als een vorm van marketing, en er desnoods uit het potje "toerisme" wat aan uitgeeft.quote:Op zondag 15 mei 2011 09:28 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Heb mezelf ooit laten vertellen dat 1 enkel shot vuurwerk tienduizenden euro's kost en dit hebben de Toppers destijds allemaal betaald. Je moet echt denken richting de 500.000 euro inclusief kleding en de hele rataplan.
Dan ben je dus bij voorbaat bijna kansloos, en dan kan je net zo goed nokken met die onzin.quote:Op zondag 15 mei 2011 09:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar als de kosten van onze deelname volledig voor rekening van een TV-zender (en/of de deelnemer zelf) komen dan is het ook niet zo vreemd dat we het op dat front afleggen tegen landen waar men het ESF ziet als een vorm van marketing, en er desnoods uit het potje "toerisme" wat aan uitgeeft.
Niet als je een fantastisch nummer stuurtquote:Op zondag 15 mei 2011 09:36 schreef zlakto het volgende:
[..]
Dan ben je dus bij voorbaat bijna kansloos, en dan kan je net zo goed nokken met die onzin.
Maar dan moet je dus veel beter zijn dan de rest om het verschil te compenseren.quote:Op zondag 15 mei 2011 09:37 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Niet als je een fantastisch nummer stuurt
Idd, want het draait natuurlijk wel grotendeels om de investering die je erin doet, en als je dat beperkt tot het budget van een TV-zender terwijl andere landen een overheidsbudget hebben dan kun je er idd beter mee ophouden, dit gaat nergens over.quote:Op zondag 15 mei 2011 09:36 schreef zlakto het volgende:
[..]
Dan ben je dus bij voorbaat bijna kansloos, en dan kan je net zo goed nokken met die onzin.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |