Bij de zanger was deze smiley van toepassing,quote:Op maandag 16 mei 2011 16:31 schreef Magnificat het volgende:
Was geen beste inzending dit jaar. Lag het aan mij of was de zanger echt zo slecht te verstaan?
De uitvoering maakte het alleen nog maar erger. Gebruik dat podium eens!
Laat ze eens kiezen voor een act wat er echt staat en waarin goed gebruikt wordt gemaakt van het hele podium. En een fatsoenlijk nummer graag.
Zeg dan niks.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:41 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ach, het is al heel wat dat ze in de halve finale stonden. Als je bij een EK of WK voetbal in de halve finale staat als Nederland heb je het gewoon heel goed gedaan, dus waarom niet bij het Eurovenividivincisongfestival?
ga er eens inhoudelijk op in, in plaats van met 1liners te strooienquote:
Dude, ben je zo dom of ben je gewoon aan het trollen? Je staat bij het ESF per definitie al minstens in de halve finale, daar hoef je niks voor te presteren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:21 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
ga er eens inhoudelijk op in, in plaats van met 1liners te strooien
Om maar even bij het voetbal te blijven: als gastland is het ook niet zo moeilijk om je te kwalificeren voor de groepsfase.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:21 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
ga er eens inhoudelijk op in, in plaats van met 1liners te strooien
Nou ja, je moet een liedje hebben dat aan de regels voldoetquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:23 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
Dude, ben je zo dom of ben je gewoon aan het trollen? Je staat bij het ESF per definitie al minstens in de halve finale, daar hoef je niks voor te presteren.
ten eerste: ik ben niet zo domquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:23 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
Dude, ben je zo dom of ben je gewoon aan het trollen? Je staat bij het ESF per definitie al minstens in de halve finale, daar hoef je niks voor te presteren.
Als je het niet volgt, moet je je er ook niet mee bemoeienquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:43 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
ten eerste: ik ben niet zo dom
ten derde: ik ben niet aan het trollen
ten vierde: ik volg dat hele EVS niet, dus vandaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoeft er geen junk voor te zijn, maar je moet wel weten waar je het over hebtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Vriendelijk blijven allemaal he! Niet iedereen is een ESF-junk en ook de normale mensen (
) mogen gewoon hun bijdrage leveren.
Ik ook! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd en hoe meer nieuwe inzichten!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, het is hier geen eliteclub. Ben al lang blij als mensen zich er mee willen bemoeien en hun mening willen delen. Ook de mensen die nooit kijken (juist die moeten we binnenhengelen!).
of gewoon "Net Alsof"quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:48 schreef Zana het volgende:
Achteraf was ik toch verrast dat ze zo slecht geëindigd zijn. Vooraf hadden ze toch vanuit Nederland in elk geval toch nog redelijk goed commentaar. Ik had ook de indruk dat ze het sympathiek hebben aangepakt en ook vele (Volendamse) medestanders hadden, die voor hun opkwamen op de weg naar het songfestival. Nu kun je fan of geen fan zijn van het Trosfamilie gedoe, maar ze wisten een goede sfeer te creëren ook
met het boot, jammer dat het nu zo uitpakt. Op gegeven moment wil natuurlijk niemand zich meer de vingers branden.
Trouwens, ze hadden dat lied wat ze samen met Ellen ten Damme zingen als inzending moeten sturen.
Nou.. zelfs Ierland was door, volgens mij waren die zelfs slechter dan Sienekequote:Op woensdag 18 mei 2011 10:53 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik dacht eigenlijk ook wel dat ze door zouden gaan, omdat het een best aardig liedje is. In ieder geval beter dan Sieneke in NL-talig. Maarja..
Niet helemaal mee eens. Jedward (Ierland) had een hele aanstekelijke act, een nog veel aanstekelijker nummer dan Shalalie en het geheel was gewoon een show die 100% compleet was. Er gebeurde vanalles op het podium, de achtergrond was prachtig gebruikt en het nummer zelf was ook erg sterk (toegegeven, in het begin vond ik het bagger, maar ik ben het echt gaan waarderen). Bovendien waren de twee kereltjes een stuk expressiever en herinneringswaardiger dan Sieneke. Niks ten nadele van laatstgenoemde, maar het was geen buitengewoon meisje dat de aandacht op zich wist te richten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:55 schreef Hermest99 het volgende:
[..]
Nou.. zelfs Ierland was door, volgens mij waren die zelfs slechter dan Sieneke
Het gaat mij niet alleen om de act. Als ik denk aan Ierland dan denk ik aan mannen met rode baarden die vechten met mannen met nog grotere baarden. Mannen die bomen slingeren en bier drinken alsof 't water is. Niet aan die twee, nu wel. Ierland heeft zichzelf voor mij verpest met deze act.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Jedward (Ierland) had een hele aanstekelijke act, een nog veel aanstekelijker nummer dan Shalalie en het geheel was gewoon een show die 100% compleet was. Er gebeurde vanalles op het podium, de achtergrond was prachtig gebruikt en het nummer zelf was ook erg sterk (toegegeven, in het begin vond ik het bagger, maar ik ben het echt gaan waarderen). Bovendien waren de twee kereltjes een stuk expressiever en herinneringswaardiger dan Sieneke. Niks ten nadele van laatstgenoemde, maar het was geen buitengewoon meisje dat de aandacht op zich wist te richten.
Dus als je aan Ierland denkt, denk je aan Schotland?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:14 schreef Hermest99 het volgende:
[..]
Het gaat mij niet alleen om de act. Als ik denk aan Ierland dan denk ik aan mannen met rode baarden die vechten met mannen met nog grotere baarden. Mannen die bomen slingeren en bier drinken alsof 't water is. Niet aan die twee, nu wel. Ierland heeft zichzelf voor mij verpest met deze act.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:14 schreef Hermest99 het volgende:
[..]
Het gaat mij niet alleen om de act. Als ik denk aan Ierland dan denk ik aan mannen met rode baarden die vechten met mannen met nog grotere baarden. Mannen die bomen slingeren en bier drinken alsof 't water is. Niet aan die twee, nu wel. Ierland heeft zichzelf voor mij verpest met deze act.
Hooguit 1. De 3Js maken meezingers, waarbij de teksten je een beetje moeten raken. Gewoon kansloos buiten de landsgrenzen, hun liedjes springen er niet uit in zangkwaliteit of melodieen, en zijzelf niet in charisma. Zelden zo'n slechte match met het songfestival gezien, en dat merk je wel in de score.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:31 schreef TheVulture het volgende:
Ze zijn inderdaad uiteindelijk niet geheel bij zichzelf gebleven... ander soort liedje, andere taal... een klein liedje jn het Nederlands was wellicht wat authentieker geweest en had meer punten opgeleverd
quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:13 schreef speknek het volgende:
Jedward had wat mij betreft zelfs moeten winnen. Wat een show, super aanstekelijk nummer en gewoon door al het dansen heen redelijk zuiver zingen.
Wow, als je de eurovisie act je visie van een land laat bepalen vraag ik me toch af hoe je sinds 2006 over Finland denkt.quote:Het gaat mij niet alleen om de act. Als ik denk aan Ierland dan denk ik aan mannen met rode baarden die vechten met mannen met nog grotere baarden. Mannen die bomen slingeren en bier drinken alsof 't water is. Niet aan die twee, nu wel. Ierland heeft zichzelf voor mij verpest met deze act.
En geen interactie met de camera. Want eerlijk is eerlijk, met die doodenge blikken in de camera hadden ze het in de eerste 10 seconden gewoon al verpest.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:25 schreef Hermest99 het volgende:
De 3J's hadden gewoon 'n nummer moeten doen in hun eigen stijl. Geen engels, geen popmuziek.
Wie de 3J's slecht noemt kent ze niet.
Lordi was juist een perfecte afvaardiging. Finland is helemaal hardrock/ metal-gek! Ze hebben het grootste aantal metalbands ter wereld, gerekend per hoofd van de bevolking.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wow, als je de eurovisie act je visie van een land laat bepalen vraag ik me toch af hoe je sinds 2006 over Finland denkt.
(Sorry, couldn't resist)
Die beeldschermen met die figuren op de achtergrond trok mij ook wel de aandacht. Vond het namelijk heel leuk gedaan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:55 schreef Hermest99 het volgende:
[..]
Nou.. zelfs Ierland was door, volgens mij waren die zelfs slechter dan Sieneke
quote:Lordi was juist een perfecte afvaardiging.
Dan vraag ik me stiekem wel af hoe meneer Pandadroom dan in hemelsnaam door de Finse selectie heen is gekomenquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:03 schreef Knutknuttsson het volgende:
Suffe popliedjes hebben weinig kans daar
Ja nou je het zegt.En vorig jaar ook al die tutjes in klederdracht inderdaad ...quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan vraag ik me stiekem wel af hoe meneer Pandadroom dan in hemelsnaam door de Finse selectie heen is gekomen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |