Dus punten van Nederlanders die over de grens wonen, en sympathy votes van Bulgaarse aardbeienplukkers die even zonder werk thuiszitten.quote:
Xandra, waar zie je dat?quote:Op zondag 15 mei 2011 00:43 schreef Bakfiets. het volgende:
Oooohooo, Coloradooo. Over de zee naar Coloradooo. Wat is dit.
Dat dus! Het was eigenlijk niet eens echt mijn smaak, maar die zanger zong goed!quote:Op zondag 15 mei 2011 00:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Nogmaals, Italie laat zien dat je gewoon met goed muziek maken op echte instrumenten een heel eind komt.
Xandra, 30 jaar geleden. Toen ze nog op de Popfoto stondquote:Op zondag 15 mei 2011 00:43 schreef Bakfiets. het volgende:
Oooohooo, Coloradooo. Over de zee naar Coloradooo. Wat is dit.
Hahaha naravnoquote:Op zondag 15 mei 2011 00:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nisam.
Ik wilde de Toeterturk kunnen uithangen, in het geval dat....![]()
Maar ik ga het nu even door de cola gooien
Die echte instrumenten waren net zo geplaybackt als de toeters van Moldaviëquote:Op zondag 15 mei 2011 00:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Nogmaals, Italie laat zien dat je gewoon met goed muziek maken op echte instrumenten een heel eind komt.
Alleen maar voordelen dus!quote:Op zondag 15 mei 2011 00:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens zo'n slecht idee. Maar dat kind sterft duizend doden op dat podium.
Zeg dan gewoon Sandra Reemer, dan had ik 't geweten.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Xandra, 30 jaar geleden. Toen ze nog op de Popfoto stond
Liever dat dan 3 stervende volendammers.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens zo'n slecht idee. Maar dat kind sterft duizend doden op dat podium.
Dat denk ik over de eerder genoemde Do overigens ook.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik denk dat heel veel mensen op Azerbedzjan stemden omdat ze hen ook eens een leuk toernooitje gunnen volgend jaar.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:44 schreef marcodej het volgende:
Een winst van Italië zou het beste zijn wat het Songfestival kon overkomen.
Goeie training en het moet lukken. Leuke act eromheen en we komen verder dan nuquote:Op zondag 15 mei 2011 00:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Johnnie kan wel wat componeren.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's liefquote:
Toen heette zij Xandraquote:Op zondag 15 mei 2011 00:44 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon Sandra Reemer, dan had ik 't geweten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |