quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:01 schreef trui het volgende:
evenstar, ook van mij een rijtje:
<knip>
...
Evan
...
<knip>
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:22 schreef _evenstar_ het volgende:
En we komen maar niet op DE jongensnaam .. Tips! Engelstalig ivm uitspreekbaarheid
quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:25 schreef miss_sly het volgende:
Op vakantie was een Engelse tweeling van 20 maanden: Jack en CharlieIk vond het zo leuk, heerlijk echt Engelse namen zonder gedoe.
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen, vooral als het meisje (veel) eerder is geboren dan gedacht.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:39 schreef ferrari_rood het volgende:
In het z-huis op de couveuse afdeling waren de ouders nog niet uit de naam volgens mij
Het kindje heet xxxx *insert achternaam* en op het bord staat meisje *insert achternaam*
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
2 neefjes (broertjes, en Arwen haar engelse maatjes heten jack en Charlie, geen optie dus
![]()
[..]
i know.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:54 schreef oh-oh het volgende:
Joshua is zo een kampnaam geworden, net als Dean, die zou ik niet meer snel doen
Prachtnaamquote:
Ja is ook zo, ik dacht ook al dat dit de reden zou zijn om niet voor de naam te gaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:27 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Prachtnaammaar voelt voor mij verkeerd om de jongensnaam die ik destijds met M voor als het een jongen zou worden, die nu te gebruiken. Plus dat er dan geheid in combi met Arwen weer opmerkingen komen ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |