SPOILER: Uitslag Halve Finale 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitslag Halve Finale 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit nou de jurytelling?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Nederland als derde? Dus wij wijken het meeste af of men is het aardig eens
quote:
Nou, ik vind het gewoon schokkend. Ook hoeveel punten de UK en Griekenland krijgenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:33 schreef Gert het volgende:
Jezus.. wat een kutnummers bovenaan tot nu toe
Ja, dat.quote:
Was dat toen met Urban Trad? Dat was zo spannend.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:34 schreef miss_dynastie het volgende:
De bosjestrut die het beste lied ooit van de winst af hield
go go go danseresquote:
quote:
Klopt niet met onze smaak of klopt niet omdat fouten?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Christus, die puntenlijst klopt voor geen meter.
Die van mij niet, maar had het niet verwachtquote:
Het is toch vrij zeker dat ze niet winnen? Omdat ze toewerken naar spanning?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, ik vind het gewoon schokkend. Ook hoeveel punten de UK en Griekenland krijgen
Verrek ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:35 schreef Greys het volgende:
Ierland ook nog amper punten he?
En Italië, mijn hart huilt een beetje
Het is niet te gelovenquote:
IJsland valt ook tegen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:35 schreef Greys het volgende:
Ierland ook nog amper punten he?
En Italië, mijn hart huilt een beetje
In Ukrain, georgia goes to you!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:35 schreef Onnoman het volgende:
to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to georgia
Met onze smaakquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Klopt niet met onze smaak of klopt niet omdat fouten?
Nee dat was 2003quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:35 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Was dat toen met Urban Trad? Dat was zo spannend.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
..en dan noemen ze het oostblok corrupt!
Wat zij kunnen kunnen wij ookquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
..en dan noemen ze het oostblok corrupt!
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:37 schreef Greys het volgende:
Oh wat erg. Ik heb (weer) de neiging om nooit meer te kijken
Die walgelijke rapper bij de top 3
niet zo vreemd, Fins en Hongaars zijn aan elkaar verwant. Fins lijkt meer op Hongaars dan op 1 van de andere Scandinavische talen.quote:
foto uit de regie voor de NL punten.quote:
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Graham "Well hello!" toen dat vrouwtje in beeld kwam.
terecht.. oosblok begonquote:
En dat voor een nicht. Kun je nagaan...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Graham "Well hello!" toen dat vrouwtje in beeld kwam.
Lucas had alleen gewonnen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:37 schreef Greys het volgende:
Oh wat erg. Ik heb (weer) de neiging om nooit meer te kijken
Die walgelijke rapper bij de top 3
Azerbaidjan.. say wutquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:38 schreef alors het volgende:
Armenia, douze points voor Azerbaidjan en Georgie dus
Jouw weddenschap is nog in levenquote:
Vraag ik me ook af..quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:39 schreef Onnoman het volgende:
ach joh.. het heeft echt totaal niks meer met muziek te maken!!!
kan niet wachten op 3e wereldoorlog
Die mag er in dit geval direct aan...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:39 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Jouw weddenschap is nog in leven
Die Oekraïense mag die zandartiest wel bedanken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:39 schreef Desunoto het volgende:
Oeukraine! Of hoe je het ook schrijft. Was best aardig vond ik.
Nogal ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die Oekraïense mag die zandartiest wel bedanken.
Die zijn pissed als Griekenland punten krijgt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:40 schreef lezzer het volgende:
Wat is er nou gaande in de zaal eigenlijk?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:41 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kan Griekenland niet eens herinneren.
Emineminoukolos.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:41 schreef Bellatrix het volgende:
Zo'n stomme Emineminos en een zanger.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:41 schreef Bellatrix het volgende:
Wees goed voor je oren, zorg dat je het nooit meer hoort.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:41 schreef Bellatrix het volgende:
O god ja.quote:
Die vreselijke rapper met die 'normale' zanger.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:41 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kijk ook alleen naar de puntentelling voor de damesquote:
volgend jaar zijn ze er niet meer bijquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:41 schreef Hyundai het volgende:
Inderdaad, lekker afgeven op Griekenland hoor.
Stereo Mike weet je niet meer!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:41 schreef Bellatrix het volgende:
Vorig jaar zat ik nog van de bank te glijden voor Zweden.quote:
Servië is verschrikkelijk manquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:42 schreef Hyundai het volgende:
Die uitslag is echt zo krom, Zwitserland en Servië hebben veel te weinig punten.
Loukasquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:41 schreef Bellatrix het volgende:
Thomas Berge volgend jaarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:42 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Stuur een lekkere boy en je haalt sowieso wat stemmen binnen
En daar wordt dan niet voor gefloten. Raar publiek. Wees consistent met je fluitconcerten of stop met fluiten. Dom volk.quote:
Inderdaad, is net zo goed vriendjespolitiek.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
En daar wordt dan niet voor gefloten. Raar publiek. Wees consistent met je fluitconcerten of stop met fluiten. Dom volk.
ofnietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:44 schreef marcodej het volgende:
Wel juichen als Scandinavië elkaar punten geeft, maar boe roepen als Oost-Europa dat ook doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |