dankje, ze voelt zich nogal kut, dus ben ik haar aan het opvrolijkenquote:Op zondag 15 mei 2011 00:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Succeshoop dat je meer succes hebt dan ik.
Zou graag met m'n ex onder 4 ogen willen praten, maar die wens moet van beide kanten komen en daar ligt nu net het probleemquote:Op zondag 15 mei 2011 00:18 schreef dan13lv het volgende:
[..]
dankje, ze voelt zich nogal kut, dus ben ik haar aan het opvrolijken
wel fijn
achja alles al geprobeerd dan?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:25 schreef Riddler86 het volgende:
[..]
Hmm, ik vind een kat bij je op bed meestal niet zo prettig.
Ik ben een beest hoor.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:36 schreef Miam het volgende:
en
[..]
Ik ben dodelijk allergisch voor zowat alle dieren, die tref je niet in mijn bed aan
Jij moet nog wat vertellenquote:
quote:
Zoek een kamer?quote:
waarom per definitie een kamer?quote:Op zondag 15 mei 2011 11:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
[..]
Zoek een kamer?
OT: moe, maar spanning voor de wedstrijd van Ajax vanmiddag
Kan niet anders met zo'n UIquote:
wutquote:
ik ben vandaag alleen (morgen ook) met de kinders en ik deed het vanavond helemaal foutquote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:44 schreef Daalder82 het volgende:
Instabiel, mijn sociale vaardigheden zijn crap en ik weet niet hoe dit goed moet komen ...
dit dus. Alleen dan zit ik er weer even doorheen..zou willen dat ik nu gewoon voor een paar maanden kon slapen tot alles voorbij is en er weer duidelijkheid is..maar ja, alleen ik kan mezelf die duidelijkheid gevenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:44 schreef Daalder82 het volgende:
Instabiel, mijn sociale vaardigheden zijn crap en ik weet niet hoe dit goed moet komen ...
Naar en begrijpelijk...quote:Op zondag 15 mei 2011 21:57 schreef simmu het volgende:
ik ben vandaag alleen (morgen ook) met de kinders en ik deed het vanavond helemaal fouthet speelt al een paar weken. oudste (2) weigert netjes te gaan slapen. negeren is tha way, maar vandaag lukte me dat niet. ik stond echt op het punt om het wurm der knuffel af te pakken in het kader van "slapen zul je niet spelen met de knuffel!"
tis ook ff een rotperiode nu. ik kan niet veel hebben omdat ik steeds maar bezig ben met vorig jaar. begrijpelijk en alles, maar het helpt niet. ik voel me echt een slechte moeder nu. het was echt heel fout
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:19 schreef Yuki het volgende:
Eén glimp van wat je al zolang mist trekt alle wonden open
Alleen
Jij ook eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Mag hopen dat die van jou konger waren dan die van mijquote:Op maandag 16 mei 2011 00:52 schreef zwartedoos het volgende:
Onverwacht een leuke avond gehadLeuk ook altijd die trio 'aanbiedingen'
en verder...uhm
konger?? jonger zal je wel bedoelen...nou 9 jaar jonger dus...blijk ik aan te trekken de laatste tijdquote:Op maandag 16 mei 2011 00:55 schreef candygirl het volgende:
[..]
Mag hopen dat die van jou konger waren dan die van mij![]()
Ot ; oorpijn, moe maar kan niet slapen
dus morgen doodmoe de tweede opleidings week in
quote:
Nu ook nog 39.7 koorrtsquote:Op maandag 16 mei 2011 00:55 schreef candygirl het volgende:
[..]
Mag hopen dat die van jou konger waren dan die van mij![]()
Ot ; oorpijn, moe maar kan niet slapen
dus morgen doodmoe de tweede opleidings week in
Jij wordt altijd ziek als je het het minste kan gebruikenquote:Op maandag 16 mei 2011 02:21 schreef candygirl het volgende:
[..]
Nu ook nog 39.7 koorrts
Wil slapen. Hoe moet dat nu morgen......
lkkr van genietenquote:Op maandag 16 mei 2011 01:34 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik dacht dat ik t helemaal verprutst had, door mn zenuwen nogal afstandelijk gedragen, maar na zn smsjes weet ik dat hij me enorm leuk vind ik ik me niet zo'n zorgen moet maken...(doe ik stiekem toch)maar heb kriebels en weet na zo'n lange tijd niet goed wat ik er mee aan moet
![]()
![]()
![]()
Als je zoveel graden koorts heb moet je je gewoon ziekmelden hoor. Anders ben je alleen maar langer ziek en bovendien kan je ook nog eens andere mensen aansteken.quote:Op maandag 16 mei 2011 02:21 schreef candygirl het volgende:
[..]
Nu ook nog 39.7 koorrts
Wil slapen. Hoe moet dat nu morgen......
Heb jij nou met die Turkse? Of hoe zit dat? Die ene die je stalkte dus ...quote:Op maandag 16 mei 2011 00:53 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ach , stress enzo je kent 't wel toch
High
quote:Op maandag 16 mei 2011 12:44 schreef Transport_Ink het volgende:
Maar goed... Als ik die kankerregen uit ben zal het allemaal wel meevallen denk ik.
Me tooquote:
Zit in de opleidingsweken van een nieuwe baan. bij ziekte lig je er automatisch uit.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:30 schreef Mishu het volgende:
[..]
Als je zoveel graden koorts heb moet je je gewoon ziekmelden hoor. Anders ben je alleen maar langer ziek en bovendien kan je ook nog eens andere mensen aansteken.
Jeetje... Sterkte!!quote:Op maandag 16 mei 2011 19:55 schreef Ellatjuh het volgende:
redelijk..
maak me te druk om mn vader en ben er ook boos over allemaal.
vader heeft prostaatkanker, prostaat is vorig jaar verwijderd en toen was het nog niet helemaal goed dus ie is bestraald en om te voorkomen dat de kankercellen die al in de lymfeklieren zaten zich gingen nestelen kreeg ie hormoonpillen.
is een jaar goed gegaan, kanker was nouwelijks actief en nu sinds een paar weken is het weer wat meer terug dus de pillen werken niet voldoende meer..
had gehoopt dat ze nu andere pillen gingen geven maar ze wachten liever nog ff tot het erger is..
Wow, sterkte...quote:Op maandag 16 mei 2011 19:55 schreef Ellatjuh het volgende:
redelijk..
maak me te druk om mn vader en ben er ook boos over allemaal.
vader heeft prostaatkanker, prostaat is vorig jaar verwijderd en toen was het nog niet helemaal goed dus ie is bestraald en om te voorkomen dat de kankercellen die al in de lymfeklieren zaten zich gingen nestelen kreeg ie hormoonpillen.
is een jaar goed gegaan, kanker was nouwelijks actief en nu sinds een paar weken is het weer wat meer terug dus de pillen werken niet voldoende meer..
had gehoopt dat ze nu andere pillen gingen geven maar ze wachten liever nog ff tot het erger is..
We zullen duimen voor je!quote:Op maandag 16 mei 2011 21:02 schreef candygirl het volgende:
I fixed it again![]()
![]()
!!! Zondag met mijn sjattie meedoen met 1 tegen 100 van de Postcode loterij miljoenenjacht! \
Stel je voor.....100.000 euro..........![]()
Nou geloof wel in sprookjes maar niet in dit sprookje. Maar wel leuk om mee te doen
Ik doe met je mee.quote:
quote:
ja het sloop er langzaam in.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De gevolgen van het stappen zijn nu toch merkbaar?
Tevens dit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:00 schreef Mr.Myst het volgende:
Moe, lig veel te laat in bed voor de maandag. Morgen weer vroeg eruit. Voel me echt kut, en ik baal ervan... wil me weer gewoon vrolijk voelen, ik kom vanavond merken dat ik geen vrolijke indruk maakte en dat had weer z'n weerslag op mij. Maar goed, te lang voor dit topic. Ga maar proberen te slapen...
Wat is dit nou? Kop op meis.quote:
Gewoon nog een klein beetje nemen om de dag door te komen... Niet te veel!!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:55 schreef dan13lv het volgende:
kut hele nacht doorgehaald en nog steeds vrolijk wakker van de dex amfetamine
en ik moet tot 4 uur naar school
Dat heb ik gelukkig net weer achter de rug. Lekker met een deken op de bank hangen doet dan wonderen trouwensquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:00 schreef cafpow het volgende:
niet zo goed. voel me opeens super moe en lichte buikpijn, maandelijkse feestje is weer begonnen
ja, die komt hier ook deze weekquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:00 schreef cafpow het volgende:
niet zo goed. voel me opeens super moe en lichte buikpijn, maandelijkse feestje is weer begonnen
Een afwijzing die ik niet had verwacht op m'n 'back-up plek'. Zie die van vrijdag nu somber in, nog niks gehoord, ga vanmiddag bellen.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:58 schreef Snowcold het volgende:
Deze dame heeft sinds gisteren weer een baan.
Dit dus, ik wil ook zomerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
Omg wat heb ik toch een zin in de zomer
ik heb weekenden op rare tijden.quote:
Dit verklaart ook waarom je een vaag weekend hebt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:59 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik heb weekenden op rare tijden.
ik moet morgen weer beginnen.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:59 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik heb weekenden op rare tijden.
ik moet morgen weer beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuz I'm Mr. Brightside
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |