abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98251241
quote:
4s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:28 schreef gogosweden het volgende:
dudes. ik weet dat er niets zal gebeuren. hier heb ik mij ook op ingesteld. ik ga er heen met de gedachte er een leuke avond van de maken niet om seks te hebben. Gebeurt dat is het alleen maar mooi. maar het is niet mijn doel voor vanavond :)
Dat is een keiharde leugen..
Wij zijn ook allemaal jong en afgewezen geweest.
Hell To The Liars
pi_98251261
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:29 schreef Scorpie het volgende:
Je spreekt jezelf tegen. Je gaat een leuke avond hebben met de chick waar je verliefd op bent en die je in alle hoeken en gaten wil nemen, maar als dat niet gebeurt heb je nog steeds een leuke avond :')

Niet jezelf voor de gek houden.
vanavond gebeurt er heel veel stuff dan alleen maar bij haar slapen hoor dude :')

eerst cijferuitdeling @ school, daarna diner @school daarna feest @het park daarna pas naar die chick toe. ik kan ook lol met haar hebben zonder dat er ook maar iets seksueels aan de pas komt. ookal heb ik dat liever :)

tevens jullie advies opgevolgd en ga morgen iets leuks met een maat doen
pi_98251483
Een diner @ school? :') What happened?

Wij gingen gewoon zuipen en pizza's oid eten.
pi_98251500
Feest in het park, dan zijn de 2 chicks iig nat met dit weer :')
Hell To The Liars
pi_98251776
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:38 schreef Absurditeit het volgende:
Een diner @ school? :') What happened?

Wij gingen gewoon zuipen en pizza's oid eten.
hier in zweden eet je tussen de middag warm op school. maar vandaag maken ze er iets speciaals van ofzo.
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:38 schreef Droopie het volgende:
Feest in het park, dan zijn de 2 chicks iig nat met dit weer :')
in zweden valt het weer nog wel mee hoor
pi_98251858
quote:
4s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:44 schreef gogosweden het volgende:

[..]

hier in zweden eet je tussen de middag warm op school. maar vandaag maken ze er iets speciaals van ofzo.
Ja ok, Zweden kun je wat dat betreft natuurlijk ook niet serieus nemen.
pi_98252090
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:46 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

:')
pi_98252221
quote:
13s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:51 schreef gogosweden het volgende:

[..]

:')
pi_98252258
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:46 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

http://www.demorgen.be/dm(...)vreemde-satire.dhtml

Pg. 19: After all the Belgians are dead, then we can get to work on killing all the Swedes.
Hell To The Liars
pi_98252298
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:54 schreef Droopie het volgende:

[..]

http://www.demorgen.be/dm(...)vreemde-satire.dhtml

Pg. 19: After all the Belgians are dead, then we can get to work on killing all the Swedes.
ik heb nog steeds een nederlandse nationaliteit hoor :{w
pi_98252460
quote:
4s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:55 schreef gogosweden het volgende:

[..]

ik heb nog steeds een nederlandse nationaliteit hoor :{w
We pesten je maar joh.
Doen we altijd met buitenlanders :D
Ik hoop het van harte voor je, maar als er niet geneukt wordt, kunnen we beter maar lol hebben toch? Wat doe je trouwens in Zweden?
Hell To The Liars
pi_98252564
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:59 schreef Droopie het volgende:

[..]

We pesten je maar joh.
Doen we altijd met buitenlanders :D
Ik hoop het van harte voor je, maar als er niet geneukt wordt, kunnen we beter maar lol hebben toch? Wat doe je trouwens in Zweden?
uhu ;)

ik woon in zweden omdat mijn ouders hiereen wouden emigreren ofzo
pi_98252600
quote:
4s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:01 schreef gogosweden het volgende:

[..]

uhu ;)

Heb je in Zweden ook nog een beetje mooie wouden? En andere natuur?
pi_98252624
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:02 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Heb je in Zweden ook nog een beetje mooie wouden? En andere natuur?
uhu nogal
  donderdag 16 juni 2011 @ 16:16:18 #265
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_98253299
Er ligt vast ook een woud tussen die benen van die chick, er gaat immers toch niet gebatst worden
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_98253606
kappen met bashen oke?
pi_98253810
Ik denk dat ik vanavond maar eens Zweedse gehaktballetjes (Köttbullar, red.) ga eten met gebakken aardappelen.
pi_98254827
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:25 schreef Absurditeit het volgende:
Ik denk dat ik vanavond maar eens Zweedse gehaktballetjes (Köttbullar, red.) ga eten met gebakken aardappelen.
^O^ :9~
pi_98255000
quote:
4s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:01 schreef gogosweden het volgende:

[..]

uhu ;)

Sinds wanneer woon je in Zweden en spreek je het ook of zit je op een internationale school?
pi_98255103
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:53 schreef Zombiehoofd het volgende:

[..]

Sinds wanneer woon je in Zweden en spreek je het ook of zit je op een internationale school?
woon er nu ongeveer 4 jaar, zit op een normale school en praat vloeiend zweeds

maar back to topic
pi_98264303
Idd. B2 topic
Hoe gaat het..
Hell To The Liars
pi_98272201
TS laat ons in de steek :(
Hell To The Liars
pi_98278389
Laatmaar dudes. het is over..
  vrijdag 17 juni 2011 @ 00:59:57 #274
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98278681
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 00:50 schreef gogosweden het volgende:
Laatmaar dudes. het is over..
oh-oh, ik dacht al een reactie om 0:50 da ken niet goed gaan :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_98280240
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 00:59 schreef Maanvis het volgende:

[..]

oh-oh, ik dacht al een reactie om 0:50 da ken niet goed gaan :)
ze heeft me keihard laten zakken..
pi_98280264
Laten zakken hoezo? :o

Trouwens, 4 jaar en je spreekt het al vloeiend? Impressive.
pi_98281684
Kut voor TS
pi_98281784
Sorry TS, maar dit zat er natuurlijk wel in. Denk dat ze met een ander mee naar huis is gegaan _O-

[ Bericht 63% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2011 07:27:50 ]
  vrijdag 17 juni 2011 @ 08:08:14 #279
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98282056
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 02:08 schreef gogosweden het volgende:

[..]

ze heeft me keihard laten zakken..
op welke manier deed ze dat?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 17 juni 2011 @ 08:17:26 #280
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_98282155
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 08:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

op welke manier deed ze dat?
Ben ik ook benieuwd naar ja :)

En tja, dit kwam toch niet echt als een verrassing of wel?
pi_98285401
TS, watskeburt
Hell To The Liars
pi_98285779
Joehoe TS.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 11:08:14 #283
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_98286257
TS ligt huilend in de foetushouding :'(
pi_98287304
Je bent gewoon iemand om tegenaan te praten, en zij heeft o.a. jou nodig om zich beter te voelen d.m.v. dit soort verhalen te vertellen en ervaringen te delen. Puur om haar eigen ego te strelen.

Zou er mee kapppen en haar niet meer zien :)
  vrijdag 17 juni 2011 @ 11:44:01 #285
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_98287364
Ze heeft je niet laten zakken, jij hebt je luchtkastelen te hoog gebouwd. Dit zag iedereen van mijlenver aankomen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 17 juni 2011 @ 11:45:16 #286
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98287402
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:44 schreef Copycat het volgende:
Ze heeft je niet laten zakken, jij hebt je luchtkastelen te hoog gebouwd. Dit zag iedereen van mijlenver aankomen.
quote:
Ik bouw voor jou een luchtkasteel boven op een gouden berg
Met tuinen, torenkamers plus een hal met opgezette mus
Het zal voldoen aan al jouw wensen, het wordt precies wat jij maar wil
je kunt de tekeningen al bekijken door m'n rose bril
Een gedicht over Maanvis
pi_98288430
quote:
4s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 23:41 schreef gogosweden het volgende:
ik wil meer en dat wil zij niet. :{
ik snap dat je je down voelt, maar we hadden je al geadviseerd om op te letten.
verliefdheid kan het mooiste zijn maar ook je eigen persoonlijk hel op aarde.
ze heeft het je netjes verteld dat het niet wederzijds is en dan moet je niet je eigen droom wereld gaan creeeren. maakt verder niet uit hoor 50% van de fokker heeft dit gedaan of zal dit nog wel een keertje doen. t'is iets menselijks
Hell To The Liars
pi_98289993
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 07:27 schreef Scorpie het volgende:
Sorry TS, maar dit zat er natuurlijk wel in. Denk dat ze met een ander mee naar huis is gegaan _O-
Zij ging toch niet naar dat feest?
pi_98290478
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 12:57 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Zij ging toch niet naar dat feest?
klopt.

hier mijn verhaal. :

echt, srsly 2 minuten voor ik wegging (naar school. op dat moment nog 9 uur voordat ik daadwerkelijk bij haar zou gaan slapen) komt ze met een kutexcuus. dat ze niet wou dat er 2 mensen bij haar zouden slapen. maar het mooie is dat ze eerst tegen mij had gezecht dat ik daar kon blijven slapen, en die vriendin die er nog bij zou komen 4 straten verderop woont. (daar had dus bij mij al een belletje moeten gaan rinkelen)

Dus ik moest in 5 minuten tijd iets anders fixen om te blijven slapen of dat ik met iemand mee kon rijden. gelukkig ging dat redelijk makkelijk.

maarja het gaat om het idee. 1. ze zegt eerst dat ik daar kan slapen 2. ze zecht dat er nog een andere chick bij komt slapen omdat ze niet alleen met mij in een kamer wil slapen (zou toen al afhaken maar ben doorgegaan omdat ik het tegendeel wou bewijzen). 3. ze smst 2 minuten voordat ik wegmoet dat ik daar niet kan blijven slapen en ze klonk licht geirriteerd hoewel ik eigenlijk haar niets heb misdaan. 4. Weet ik nog niet. niets meer van haar gehoord zindsdien.

Sorry voor de wat late reactie. maar ik wou dat het mijn avond niet zou verpesten en heb dus lol gemaakt + geslapen :)
pi_98290617
Dus je bent flink genaaid door haar. Wat een actie.
Wees een vent en laat gewoon niets meer van je horen.

Moet wel zeggen, na een maandje meelezen dat jij ook niet slim bezig bent geweest.
Maar je zit in Zweden daar zullen vast genoeg lekkere wijven zitten.
Hell To The Liars
pi_98290639
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 13:15 schreef Droopie het volgende:
Dus je bent flink genaaid door haar. Wat een actie.
Wees een vent en laat gewoon niets meer van je horen.

Moet wel zeggen, na een maandje meelezen dat jij ook niet slim bezig bent geweest.
Maar je zit in Zweden daar zullen vast genoeg lekkere wijven zitten.
tsja misschien is dat wel beter. ik wacht iig eerst totdat zij wat van zich laat horen.

maar wat had ik beter kunnen doen dan ? :)
pi_98290677
zal ik hier btw nog een vervolgdeel van maken of het topic laten voor wat het is?
  vrijdag 17 juni 2011 @ 13:22:21 #293
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98290807
quote:
4s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 13:11 schreef gogosweden het volgende:

[..]

klopt.

hier mijn verhaal. :

echt, srsly 2 minuten voor ik wegging (naar school. op dat moment nog 9 uur voordat ik daadwerkelijk bij haar zou gaan slapen) komt ze met een kutexcuus. dat ze niet wou dat er 2 mensen bij haar zouden slapen. maar het mooie is dat ze eerst tegen mij had gezecht dat ik daar kon blijven slapen, en die vriendin die er nog bij zou komen 4 straten verderop woont. (daar had dus bij mij al een belletje moeten gaan rinkelen)

Dus ik moest in 5 minuten tijd iets anders fixen om te blijven slapen of dat ik met iemand mee kon rijden. gelukkig ging dat redelijk makkelijk.

maarja het gaat om het idee. 1. ze zegt eerst dat ik daar kan slapen 2. ze zecht dat er nog een andere chick bij komt slapen omdat ze niet alleen met mij in een kamer wil slapen (zou toen al afhaken maar ben doorgegaan omdat ik het tegendeel wou bewijzen). 3. ze smst 2 minuten voordat ik wegmoet dat ik daar niet kan blijven slapen en ze klonk licht geirriteerd hoewel ik eigenlijk haar niets heb misdaan. 4. Weet ik nog niet. niets meer van haar gehoord zindsdien.

Sorry voor de wat late reactie. maar ik wou dat het mijn avond niet zou verpesten en heb dus lol gemaakt + geslapen :)
Dit heb je wel verkeerd aangepakt. Dit was jouw kans om een triootje te hebben met 2 leuke dames, als je gewoon gezegd had dat het geen probleem is als haar vriendin er ook bij komt liggen, dan had je nu de nacht van je leven gehad :)
Een gedicht over Maanvis
pi_98290893
quote:
4s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 13:16 schreef gogosweden het volgende:

[..]

tsja misschien is dat wel beter. ik wacht iig eerst totdat zij wat van zich laat horen.

maar wat had ik beter kunnen doen dan ? :)
Nou om te beginnen had je niet verliefd moeten blijven op haar. Dat is lastig geloof ik best.
Blijf je dat wel komt er een probleem met jullie vriendschap, aangezien zij jou niet als toekomstige partner ziet en jij haar wel. Dan krijg je verschillende belangen in een vriendschap.
Beste had je het kunnen afkappen..

Toen zij zei dat ze niet alleen met jou in een huis wou slapen, had je je conclusies moeten trekken. Als je goede vrienden bent hoor je dat niet te zeggen en hoor jij dat ook niet te accepteren.
Hell To The Liars
pi_98290991
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 13:22 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dit heb je wel verkeerd aangepakt. Dit was jouw kans om een triootje te hebben met 2 leuke dames, als je gewoon gezegd had dat het geen probleem is als haar vriendin er ook bij komt liggen, dan had je nu de nacht van je leven gehad :)
jij snapt het verkeerd. ik heb ook gezecht dat het geen probleem was. ik heb non stop groen licht gegeven. maar zij kapte het af
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 13:24 schreef Droopie het volgende:

[..]

Nou om te beginnen had je niet verliefd moeten blijven op haar. Dat is lastig geloof ik best.
Blijf je dat wel komt er een probleem met jullie vriendschap, aangezien zij jou niet als toekomstige partner ziet en jij haar wel. Dan krijg je verschillende belangen in een vriendschap.
Beste had je het kunnen afkappen..

Toen zij zei dat ze niet alleen met jou in een huis wou slapen, had je je conclusies moeten trekken. Als je goede vrienden bent hoor je dat niet te zeggen en hoor jij dat ook niet te accepteren.
je hebt helemaal gelijk. en het is ook waarschijnlijk gewoon beter als ik haar laat zakken. maar het is ongeloofelijk moelijk.. :{
  vrijdag 17 juni 2011 @ 13:37:42 #296
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_98291247
quote:
4s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 13:28 schreef gogosweden het volgende:

[..]

jij snapt het verkeerd. ik heb ook gezecht dat het geen probleem was. ik heb non stop groen licht gegeven. maar zij kapte het af

[..]

je hebt helemaal gelijk. en het is ook waarschijnlijk gewoon beter als ik haar laat zakken. maar het is ongeloofelijk moelijk.. :{
Yup. Maar dit is ook niks toch? :)
  vrijdag 17 juni 2011 @ 13:38:23 #297
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98291264
quote:
4s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 13:28 schreef gogosweden het volgende:

[..]

Oke dat wist ik niet. Maar nu is het wel tijd voor jou om duidelijk tegen haar te zijn, zeg tegen haar dat je niet met je laat sollen. Word goed boos zodat ze een beetje bang wordt.
Ik moet ook nog even tegen je zeggen dat de correcte spelling 'gezegd' is en niet 'gezecht'.
Een gedicht over Maanvis
pi_98291544
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 02:11 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Trouwens, 4 jaar en je spreekt het al vloeiend? Impressive.
Valt wel mee. Zeker als je het bijna noodgedwongen moet leren kan het heel snel gaan. En Zweeds is voor ons niet zo lastig om te leren. Andersom zijn er ook genoeg voorbeelden van Zweedse profvoetballers die binnen 1 jaar al heel behoorlijk Nederlands konden spreken. Laat staan na 4 jaar.
pi_98291575
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 13:38 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Oke dat wist ik niet. Maar nu is het wel tijd voor jou om duidelijk tegen haar te zijn, zeg tegen haar dat je niet met je laat sollen. Word goed boos zodat ze een beetje bang wordt.
Ik moet ook nog even tegen je zeggen dat de correcte spelling 'gezegd' is en niet 'gezecht'.
Dat lijkt me niet echt slim zorgen dat ze een beetje bang wordt.
Lijkt me dat ze dat al een beetje was, anders zou hij wel alleen mogen overnachten.
Ik zou wachten tot ze contact met je opneemt, dan boos worden op een nette manier en anders tabee.. En dan niet wachten als in, depri naar de telefoon staren, maar als in verder gaan met je leven en op naar de volgende
Hell To The Liars
pi_98293046
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 13:48 schreef Droopie het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet echt slim zorgen dat ze een beetje bang wordt.
Lijkt me dat ze dat al een beetje was, anders zou hij wel alleen mogen overnachten.
Ik zou wachten tot ze contact met je opneemt, dan boos worden op een nette manier en anders tabee.. En dan niet wachten als in, depri naar de telefoon staren, maar als in verder gaan met je leven en op naar de volgende
ik denk dat dit de beste oplossing is. hoewel het niet makkelijk zal zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')