geeft niksquote:
dankjewel beach.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:11 schreef Beach het volgende:
En er zijn meer chicks dan alleen die blonde.
Vergeet dat niet.
dit soort dagen kan ik dat gewoon niet. schiet elke keer door me kop heen wat ze met die gozer heeft gedaan. dat rukt niet lekker.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:12 schreef Zombiehoofd het volgende:
Gast wat is er opeens mis met masturberen?
ah nu snap ik hemquote:Op zondag 15 mei 2011 00:13 schreef MissYou het volgende:
[..]
geeft niks
Dat het beter is om ervoor te kiezen om verder te gaan. Dus door indd niet thuis te gaan zitten en gewoon lol gaat maken.
Als het makkelijk is om haar op te zoeken, dan gaan ja.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:35 schreef gogosweden het volgende:
Als ik wel de keuze zal maken om haar te laten zakken, Wat is dan beter?:
1. Haar via msn/sms vertellen hoe het zit
of 2: haar opzoeken, vertellen hoe het zit (wss een traan laten ofzo) en haar dan laten gaan?
Welnee... binnenkort denk je nooit meer aan haarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:37 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee nog niet. ik ben bang om die chick helemaal uit het oog te verliezen.
Op een nette manier, jullie zijn vrienden. optie 2quote:Op zondag 15 mei 2011 00:35 schreef gogosweden het volgende:
Als ik wel de keuze zal maken om haar te laten zakken, Wat is dan beter?:
1. Haar via msn/sms vertellen hoe het zit
of 2: haar opzoeken, vertellen hoe het zit (wss een traan laten ofzo) en haar dan laten gaan?
opzoeken is wel makkelijk, haar kluisje is zowat naast die van mij. Alleen met haar zijn word wat moelijker.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:36 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Als het makkelijk is om haar op te zoeken, dan gaan ja.
Geloof mij als ik dit zeg. Je houdt die vriendschap tot stand omdat je verliefd bent en niet omdat je een gewone vriend/vriendin nodig hebt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de enigste oplossing is ja. maar ik wil die vriendschap niet kwijt. (hoewel ik me aventoe ook afvraag waarom ik vrienden met haar ben)
Klopt, alleen puur omdat je de hoop hebt dat het ooit nog goedkomt. Sowieso als 1 van de twee meer wilt IS HET GEEN VRIENDSCHAP, dat is immers een gelijkwaardige relatie en niet dit. Afkappenquote:Op zondag 15 mei 2011 12:03 schreef Sequencer het volgende:
[..]
Geloof mij als ik dit zeg. Je houdt die vriendschap tot stand omdat je verliefd bent en niet omdat je een gewone vriend/vriendin nodig hebt.
dat word morgen heel wat uitleggen voor haar dus.. nog een paar weken en dan zie ik haar niet elke dag meer. dan ga ik naar een andere school. Maar die weken tot de vakantie zullen moelijk worden.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:03 schreef Sequencer het volgende:
[..]
Geloof mij als ik dit zeg. Je houdt die vriendschap tot stand omdat je verliefd bent en niet omdat je een gewone vriend/vriendin nodig hebt.
Verbreek je contact en voor goed ook. Want zo maak je zelf gek, terwijl haar leven en neuk partijtjes vrolijk verder gaan.
Ja, ik weet het is vervelend en het doet pijn, ik heb in deze situatie ook ooit gezeten, maar je bent later zo beter af!
Je kan het wel.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
opzoeken is wel makkelijk, haar kluisje is zowat naast die van mij. Alleen met haar zijn word wat moelijker.
Inderdaad, maar ik weet niet wat voor toepassing dat heeft op deze kwestie.quote:
srsly?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vertel haar wat voor een seksuele dingen je bij haar kan/wil doen!
Dan zit je iig niet meer in de friendzonequote:
tja. valt te proberen. Als ik dan toch ten onder ga waarom dan niet terwijl ik het vanuit een hele andere hoek probeerquote:Op zondag 15 mei 2011 17:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan zit je iig niet meer in de friendzone
Als ze het waardeert zit je niet in de friendzonequote:Op zondag 15 mei 2011 17:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan zit je iig niet meer in de friendzone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |