geeft niksquote:
dankjewel beach.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:11 schreef Beach het volgende:
En er zijn meer chicks dan alleen die blonde.
Vergeet dat niet.
dit soort dagen kan ik dat gewoon niet. schiet elke keer door me kop heen wat ze met die gozer heeft gedaan. dat rukt niet lekker.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:12 schreef Zombiehoofd het volgende:
Gast wat is er opeens mis met masturberen?
ah nu snap ik hemquote:Op zondag 15 mei 2011 00:13 schreef MissYou het volgende:
[..]
geeft niks
Dat het beter is om ervoor te kiezen om verder te gaan. Dus door indd niet thuis te gaan zitten en gewoon lol gaat maken.
Als het makkelijk is om haar op te zoeken, dan gaan ja.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:35 schreef gogosweden het volgende:
Als ik wel de keuze zal maken om haar te laten zakken, Wat is dan beter?:
1. Haar via msn/sms vertellen hoe het zit
of 2: haar opzoeken, vertellen hoe het zit (wss een traan laten ofzo) en haar dan laten gaan?
Welnee... binnenkort denk je nooit meer aan haarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:37 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee nog niet. ik ben bang om die chick helemaal uit het oog te verliezen.
Op een nette manier, jullie zijn vrienden. optie 2quote:Op zondag 15 mei 2011 00:35 schreef gogosweden het volgende:
Als ik wel de keuze zal maken om haar te laten zakken, Wat is dan beter?:
1. Haar via msn/sms vertellen hoe het zit
of 2: haar opzoeken, vertellen hoe het zit (wss een traan laten ofzo) en haar dan laten gaan?
opzoeken is wel makkelijk, haar kluisje is zowat naast die van mij. Alleen met haar zijn word wat moelijker.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:36 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Als het makkelijk is om haar op te zoeken, dan gaan ja.
Geloof mij als ik dit zeg. Je houdt die vriendschap tot stand omdat je verliefd bent en niet omdat je een gewone vriend/vriendin nodig hebt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de enigste oplossing is ja. maar ik wil die vriendschap niet kwijt. (hoewel ik me aventoe ook afvraag waarom ik vrienden met haar ben)
Klopt, alleen puur omdat je de hoop hebt dat het ooit nog goedkomt. Sowieso als 1 van de twee meer wilt IS HET GEEN VRIENDSCHAP, dat is immers een gelijkwaardige relatie en niet dit. Afkappenquote:Op zondag 15 mei 2011 12:03 schreef Sequencer het volgende:
[..]
Geloof mij als ik dit zeg. Je houdt die vriendschap tot stand omdat je verliefd bent en niet omdat je een gewone vriend/vriendin nodig hebt.
dat word morgen heel wat uitleggen voor haar dus.. nog een paar weken en dan zie ik haar niet elke dag meer. dan ga ik naar een andere school. Maar die weken tot de vakantie zullen moelijk worden.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:03 schreef Sequencer het volgende:
[..]
Geloof mij als ik dit zeg. Je houdt die vriendschap tot stand omdat je verliefd bent en niet omdat je een gewone vriend/vriendin nodig hebt.
Verbreek je contact en voor goed ook. Want zo maak je zelf gek, terwijl haar leven en neuk partijtjes vrolijk verder gaan.
Ja, ik weet het is vervelend en het doet pijn, ik heb in deze situatie ook ooit gezeten, maar je bent later zo beter af!
Je kan het wel.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
opzoeken is wel makkelijk, haar kluisje is zowat naast die van mij. Alleen met haar zijn word wat moelijker.
Inderdaad, maar ik weet niet wat voor toepassing dat heeft op deze kwestie.quote:
srsly?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vertel haar wat voor een seksuele dingen je bij haar kan/wil doen!
Dan zit je iig niet meer in de friendzonequote:
tja. valt te proberen. Als ik dan toch ten onder ga waarom dan niet terwijl ik het vanuit een hele andere hoek probeerquote:Op zondag 15 mei 2011 17:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan zit je iig niet meer in de friendzone
Als ze het waardeert zit je niet in de friendzonequote:Op zondag 15 mei 2011 17:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan zit je iig niet meer in de friendzone
lijkt me een perfecte strategie dus...quote:Op zondag 15 mei 2011 18:37 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Als ze het waardeert zit je niet in de friendzoneals ze er boos om wordt, dan weet je precies waar je aan toe bent
Ik pas em zelf ook vrijwel altijd toequote:Op zondag 15 mei 2011 18:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
lijkt me een perfecte strategie dus...
ik vind hem eigenlijk wel het proberen waardquote:Op zondag 15 mei 2011 18:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
lijkt me een perfecte strategie dus...
Ik wil wel even de uitslag wetenquote:Op zondag 15 mei 2011 19:45 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik vind hem eigenlijk wel het proberen waard
quote:
dat is ook wel weer zo.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Zeg dan dat je dat liever niet hoort als man zijnde.
beste post uit dit topicquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:33 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je je kut voelt, moet je je hand uit je broek halen.
ja,.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:50 schreef m2thac het volgende:
als ik het goed begrijp voel je dus geen kut ?
Dat dus. Maar TS denkt stiekem dat deze zelfmarteling hem mogelijk kan helpen om alsnog met haar een relatie te krijgen in de toekomst. Dat is niet zo, verbreek het contact 100% voor je eigen bestwil. Als zij weet dat je haar leuk vindt en ze vertelt je deze dingen is ze nog een ontzettende bitch ook.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:35 schreef Ph.D.PowerPauper het volgende:
Contact afbreken, chick uit je leven bannen en zelf wat cools gaan doen met je leven. Contact houden met die meid gaat jou echt niet helpen!
1 week banquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:02 schreef Freddeh het volgende:
We kunnen nog wel ff wachten op respons... Hij heeft 48 uur ban
Eigen schuld dikke bult.. Moet je maar niet in ''friend zones'' van vrouwen geloven..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:19 schreef gogosweden het volgende:
het meisje waar ik enorm van hou maar niet kan krijgen (friendzone) verteld me gedetaillieerde verhalen over wat ze voor seksuele dingen met andere mannen heeft gedaan.
Sorry dit moest ik eventjes kwijt.
Of je krijgt haar dekbedje en mag vanaf de grond nog net geen glimp van haar schaars geklede lichaam opvangen, terwijl ze over haar laatste avontuurtjes aan het vertellen is.. Hihihhihh!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:55 schreef Snoepje5 het volgende:
Straks legt ze een matrasje naast haar bed neer voor jou
Met de kans dat ze bij het schoolfeest een andere gast oppikt en jij op de bank kan slapen terwijl zij liggen neuken?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:19 schreef gogosweden het volgende:
oja, ff de update vergeten.
TS heeft het geregeld dat hij 16 juni bij die chick kan slapeniets met een smoes van na een schoolfeest voor laatstejaars geen ride home hebben.
meer detaills komen later, ik heb nu eventjes geen tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |