Mooie timingquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:19 schreef luckass het volgende:
Morgen eerst voetbal en meteen daarna de finale.
Aan het spreekwoord waar je op doelt, moest ik vandaag ook denken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:21 schreef TheGeneral het volgende:
En ondertussen chilled Federer thuis op de bank en is volledig fit fit om Roland Garros te winnen terwijl deze clowns te vermoeid zijn om te winnen.
Slim gedaan.
Ach, er zit nog een weekje tussen hequote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:21 schreef TheGeneral het volgende:
En ondertussen chilled Federer thuis op de bank en is volledig fit fit om Roland Garros te winnen terwijl deze clowns te vermoeid zijn om te winnen.
Slim gedaan.
Ik heb Djokovic altijd een leuke speler gevonden. Zijn Wimbledon kwartfinale tegen Baghdatis in 2007 is nog steeds een van de leukste meest sportieve wedstrijden die ik heb gezien.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Djokotron
Wordt ie zowaar nog een sympathieke, leuke speler na al die tijd
vertel!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
Zijn Wimbledon kwartfinale tegen Baghdatis in 2007 is nog steeds een van de leukste meest sportieve wedstrijden die ik heb gezien.
interessant, 22 man die minstens zo balvaardig zijn als rafa en nolequote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:19 schreef luckass het volgende:
Morgen eerst voetbal en meteen daarna de finale.
dit was ironie, rightquote:Op zondag 15 mei 2011 04:46 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
interessant, 22 man die minstens zo balvaardig zijn als rafa en nole
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:26 schreef Norrage het volgende:
Ik denk dat het morgen wel meevalt met de vermoeidheid van Djoko hoor. En bovendien is Rafa koortsig en ondertussen ook wel moe...(tenminste, als ie verliest natuurlijk)
Serieusquote:Op zondag 15 mei 2011 02:20 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ging op 4-1 eerste set weg met de gedachte: hoge kwaliteit, maar dit wordt straight sets Djokovic... blijk ik de beste wedstrijd van het jaar gemist te hebben.![]()
Ben benieuwd of Djokovic nog reservers kan vinden voor morgen.
EDIT: Oh, en Djokovic is nu al geplaatst voor de WTF![]()
Het was een marathonwedstrijd van vijf uur, vijf sets, 7-6, 7-6, 6-7, 4-6 en 7-5 voor Djokovic, waarmee hij voor het eerst de halve finale van een grand slam bereikte, na eerder een lange vijfsetter tegen Hewitt gespeeld te hebben.quote:
Dat is wel tofjes van hemquote:De wedstrijd was slopend voor beide spelers, maar ze bleven wel sportief. Tegen het eind van de vierde of vijfde set gooide Baghdatis zijn hand omhoog om een challenge aan te vragen. Toen verteld werd dat zijn challenges op waren, vroeg Djokovic de challenge voor hem aan, en verspeelde zo een eigen challenge.
Dat vond ik ook. Ze zaten ook onderling constant grappen te maken (terwijl het wel een serieus spannende wedstrijd was), wat ik heel leuk vond om te zien.quote:
Wow, ontzettend sportief zeg.quote:Op zondag 15 mei 2011 09:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De wedstrijd was slopend voor beide spelers, maar ze bleven wel sportief. Tegen het eind van de vierde of vijfde set gooide Baghdatis zijn hand omhoog om een challenge aan te vragen. Toen verteld werd dat zijn challenges op waren, vroeg Djokovic de challenge voor hem aan, en verspeelde zo een eigen challenge.
[...]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |