SPOILER: Uitslag Halve Finale 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitslag Halve Finale 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijft een van de beste Duitse liedjes ooit.quote:
Wie is die Waylon eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:01 schreef Greys het volgende:
Valt toch wel mee hoe Waylon zich laat kennen?
Als iedereen homo tegen hem gaan zitten gillen mag hij daar toch wel tegenin gaan?
[kinderachtig]Hij begon[/kinderachtig]. Ik kan me gewoon heel snel onnodig opfokken door dat soort stoere 'homooowwww!'-roepende mannetjes die een paar jaar terug zelf nog aan het NSF meededen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:01 schreef Greys het volgende:
Valt toch wel mee hoe Waylon zich laat kennen?
Als iedereen homo tegen hem gaan zitten gillen mag hij daar toch wel tegenin gaan?
Er wordt gewoon niet gefuckt met Hole.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:02 schreef Hyundai het volgende:
Ik snap de commotie rond Waylon ook niet, op zich heeft ie best gelijk
Dan eten ze maar een jaar grasquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:02 schreef Ewelina het volgende:
Ik overweeg voor Moldavië te stemmen maar ik ben bang dat ze failliet gaan als ze winnen.
Op zich niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:02 schreef Hyundai het volgende:
Ik snap de commotie rond Waylon ook niet, op zich heeft ie best gelijk
Ikquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Wie zou uberhaupt willen dat Waylon meedoet dan? Al zou 'ie smeken
Okéquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:03 schreef speknek het volgende:
Uitslag:
1. Ierland
2. Estland
3. Italie
Je hoorde het hier het eerst.
Dan in godsnaam Frankrijk....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:03 schreef MagicIsland1 het volgende:
Frankrijk of Azerbedjan de grote favorieten bij de bookies nu
Niet veel aan de hand, gewoon doorlopen..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:03 schreef alors het volgende:
Kan iemand me bijpraten over de buzz rond Waylon? Ik snap al die tweets nooit als er zoveel namen in staan zie ik niet meer wie wat heeft gezegd
Jamie zei dat Waylon mee moest doen, toen zei Waylon dat er alleen maar homo's in de finale staan, en toen zei Hole1988 dat Waylon homo lijkt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:03 schreef alors het volgende:
Kan iemand me bijpraten over de buzz rond Waylon? Ik snap al die tweets nooit als er zoveel namen in staan zie ik niet meer wie wat heeft gezegd
Hole zei dat ie op een homo lijkt en toen werd Waylon boos en toen werden alle homo's boos.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:03 schreef alors het volgende:
Hole zei dat ie maar mee moest doen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:03 schreef alors het volgende:
Samenvatting:quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:03 schreef alors het volgende:
is toch allemaal waar?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jamie zei dat Waylon mee moest doen, toen zei Waylon dat er alleen maar homo's in de finale staan, en toen zei Hole1988 dat Waylon homo lijkt.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jamie zei dat Waylon mee moest doen, toen zei Waylon dat er alleen maar homo's in de finale staan, en toen zei Hole1988 dat Waylon homo lijkt.
Die klonk ook wel leuk idd.quote:
Zingt wel goed, maar is niet echt mijn muziekquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Goede zanger, echtYoutube maar even straks.
Ja, leuk.quote:
Genant bijna.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:05 schreef Greys het volgende:
De 3Js hebben er veel meer vrede mee dan Jan Smit en Daniël Dekker
02 en 24quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:06 schreef Greys het volgende:
Kut, welke sms nrs voor Frankrijk en Italië?
Kijk in de OP?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:06 schreef Greys het volgende:
Resp. 11 en 12quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:06 schreef Greys het volgende:
Ach, ze kunnen iig genoeg wijn zuipen daar.quote:
Of een bundel hebben die je echt nooit op krijgt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:06 schreef banaantjeEE het volgende:
Je moet echt wel een oen zijn om stemmen te willen uitbrengen ...
Belgische kandidaat is volgens mij nog niet vermeld geweest op de VRT.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:05 schreef Greys het volgende:
De 3Js hebben er veel meer vrede mee dan Jan Smit en Daniël Dekker
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Genant bijna.
Zo, net gestemd op IJsland en Italië.
07, allebeiquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:06 schreef Greys het volgende:
Edit: fuck, ik zit natuurlijk naar Belgie te kijken,.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt? En naar welk nr smsen? Da's ook alweer uit beeld
3669.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
6x Azerbaycan, 1x B&H, 1x Italie, 1x Moldavie, 1x Georgie.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja
3x Lena, 2x Servië, 1x Frankrijk, 1x Italië, 1x Azerbeidjan
Ze komen er weer aan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:07 schreef Karina het volgende:
Ik ga niet stemmen, maar als ik het zou willenm, dan mogen ze de nummers nog wel even laten zien...
Kijk gewoon naar de compilaziequote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
0909-00XX of SMS XX naar 3669quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:06 schreef Greys het volgende:
Dit. 2x Italië en Frankrijk, verder steun op DLD en Servië. Vooral West-Europa dus, lekker groepjesvorming!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:07 schreef lezzer het volgende:
[..]
Of een bundel hebben die je echt nooit op krijgt.
Jij hebt ook zo'n bundelquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
6x Azerbaycan, 1x B&H, 1x Italie, 1x Moldavie, 1x Georgie.
Diss.quote:hier even de vriend van cornald: paul de leeuw. Het is een geweldige avond en we voelen ons helemaal niet eenzaam als jan smit!
niet stiekum nr van zweden geven he?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
0909-00XX of SMS XX naar 3669
Frankrijk: XX = 12
Italie: XX = 16
Falcoquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:09 schreef DeeBee het volgende:
Matthias Reim, sowieso Duitse tophits uit de 80's!
Dat nummer van Ireland door betere artiesten was instant win geweest trouwens...
Frankrijk 11quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
0909-00XX of SMS XX naar 3669
Frankrijk: XX = 12
Italie: XX = 16
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:09 schreef cornaldm het volgende:
Hier Paul en Cornald. Favoriet Paul: Italie, en dan Denemarken en dan Duitsland. Ikzelve: Italie, dan Duitsl, dan Servie en Dene #maasESF
Zweden:quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:09 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
niet stiekum nr van zweden geven he?
quote:Jazzz_NL Jazz_NL
@
@waylonline @hole1988 Kom op waylon, mijn gaydar slaat al uit als iemand het over je heeft. (gebeurt gelukkig niet vaak) #wannabe #netniet
quote:waylonline Waylon
@
@Jazzz_NL Je gaydar stoort... Nieuwe batterijen misschien en dan weer lekker inbrengen.
Ik heb die gast sowieso nooit gemogenquote:Jazzz_NL Jazz_NL
@
@waylonline Srry gozer, ben zo hetero als mogelijk. Mijn Gayday mist nooit. In tegenstelling tot jouw "carrière". #epicfail #donttrymekiddo
Dan alsjeblieft Azerbeidzjan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:09 schreef MagicIsland1 het volgende:
[ afbeelding ]
De stand bij de bookies op dit moment
1. Azerbadjan
2. Frankrijk
3. Ierland
Dit gaat hem worden
"In tegenstelling tot jouw "carrière". #epicfail #donttrymekiddo"quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:10 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb die gast sowieso nooit gemogen
Doenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:10 schreef Cee het volgende:
Ik wil op Moldavië stemmen. Wie houdt me tegen?
gewoon doenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:10 schreef Cee het volgende:
NIET DOEN CEE, stem op Zweden, Ierland, Servie, Italie, Slovenie, Estland ofzo danquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:10 schreef Cee het volgende:
Niemand. Maar de rest van de wereld verklaart je voor gek. Als je dat er voor over hebt... doen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:10 schreef Cee het volgende:
Tiesto?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat gekat tegen Waylon echt triest, sorry
Hij heeft meer 'carrière' dan wie dan ook uit Nederland haast. Wordt beetje flauw zo.
Als die winnen sturen wij volgend jaar Golden Earringquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dat gejuich bij Blue...
Die zouden toch niet daadwerkelijk gaan winnen hè?
Penisnijd, ik zou Waylon hard gevenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
Hij heeft meer 'carrière' dan wie dan ook uit Nederland haast. Wordt beetje flauw zo.
Stop dan met volgenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
Gewoon doen, in mijn timeline op Twitter doen ze het ookquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:10 schreef Cee het volgende:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:11 schreef ouderejongere het volgende:
Lena is zo lief hè. Ik kan niet kiezen tussen Lena en Getter
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:11 schreef alors het volgende:
[..]
NIET DOEN CEE, stem op Zweden, Ierland, Servie, Italie, Slovenie, Estland ofzo dan
Ik zeg doen!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:10 schreef Cee het volgende:
Tijdens die korte stukjes lijkt haast elk lied aanhoorbaar. Zouden ze de hele show moeten doen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
2/3 zijn gewoon prima liedjes!!
Echt een hoog niveau dit jaar
Ik vind dat jij een bijzonder slechte smaak hebt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:11 schreef Wilskracht het volgende:
Zo mijn cijfers op een rijtje
01. Litouwen: Evelina Sa¨enko - C'est Ma Vie 9,5
02. Denemarken: A Friend In London - New Tomorrow 9
03. Oostenrijk: Nadine Beiler - The Secret Is Love 9
04. Servië: Nina - Caroban 8,5
05. Duitsland: Lena Meyer-Landrut - Taken By A Stranger 8
06. IJsland: Sjonni's Friends - Coming Home 8
07. Roemenië: Hotel FM - Change 8
08. Slovenië: Maja Keuc - Vanilija 8
09. Zwitserland: Anna Rossinelli - In Love For A While 8
10. Bosnië & Herzegovina: Dino Merlin - Love In Rewind 7,5
11. Frankrijk: Amaury Vassili - Sognu 7,5
12. Italië: Raphael Gualazzi - Madness Of Love 7,5
13. Azerbeidzjan: Ell & Nikki - Running Scared 7
14. Estland: Getter Jaani - Rockefeller Street 7
15. Georgië: Eldrine - One More Day 6,5
16. Moldavië: Zdob si Zdub - So Lucky 6,5
17. Finland: Paradise Oskar - Da Da Dam 6
18. Oekraïne: Mika Newton - Angel 6
19. Hongarije: Kati Wolf - What About My Dreams 5,5
20. Ierland: Jedward - Lipstick 5,5
21. Spanje: Lucía Pérez - Que Me Quiten Lo Bailao 5,5
22. Verenigd Koninkrijk: Blue - I Can 5,5
23. Zweden: Eric Saade - Popular 5,5
24. Rusland: Alexej Vorobjov - Get You 5
25. Griekenland: Loukas Giorkas ft Stereo Mike - Watch My Dance 4
Jamaarjamaarjamaar..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:12 schreef groenen het volgende:
Hoe heeft Turkije het eigenlijk voor elkaar gekregen om uitgeschakeld te worden? Meestal stemmen die als gekken.
Time's up, te laat.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:11 schreef alors het volgende:
[..]
NIET DOEN CEE, stem op Zweden, Ierland, Servie, Italie, Slovenie, Estland ofzo dan
Turkije krijgt altijd punten van Nederland, België, Duitsland, Frankrijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:12 schreef eleusis het volgende:
[..]
JaEn het was niet eens ZO slecht, los van dat het vage rockende SM-gnomen waren.
Hehequote:
Luister dit nummer evenquote:
Ik ook. Ik ben echt vreselijk bang dat ze gaan winnen, dus het zal wel dat ze winnenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop niet dat Azerbeijan wint. Er zijn veel betere nummers en uitvoeringen.
Ik dacht dit jaar 'oh ze komen vast wel door de halve finale, laat ik maar niet stemmen'quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:12 schreef groenen het volgende:
Hoe heeft Turkije het eigenlijk voor elkaar gekregen om uitgeschakeld te worden? Meestal stemmen die als gekken.
Ik denk dat de jury ze de kop gekost heeft. Het sloeg totaal niet aan in de zaal. En iedereen was stiekem zo blij dat ze uitgeschakeld waren, alleen niemand durfde het hardop te zeggenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:12 schreef eleusis het volgende:
[..]
JaEn het was niet eens ZO slecht, los van dat het vage rockende SM-gnomen waren.
Jaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben echt vreselijk bang dat ze gaan winnen, dus het zal wel dat ze winnen
Ja, duh.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:14 schreef Cee het volgende:
Dus die act van gisteren was de echte echte pauze-act? Waarommm.
Ik heb op Moldavië gestemd.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Niemand. Maar de rest van de wereld verklaart je voor gek. Als je dat er voor over hebt... doen.
Wat een mongolenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komt totaal niet overeen met de volgorde idd
who the hell is dit dan?quote:
Ik vond het gisteren echt zo'n act lijken die ze ergens vandaan hadden geplukt ter invulling omdat de echte zaterdag-pauze-act niet kon voor de repetitie.quote:
Ik vond Moldavië best leuk....quote:
Goed van je, lijnen zijn dan ook al geslotenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dit een middelmatig nummer, ga ik niet voor stemmen.
Nou, dit duurt lang genoeg dat je dat zonder generale ook wel in kan schattenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:17 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het voordeel van de generale repetitie zien is dat je precies weet wanneer je kan pissen en meer bier pakken. Nu dus.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:17 schreef Gert het volgende:
Op de BBC meldde de commentator dat het gebruikelijk is dat gastlanden een spetterende act presenteren tijdens het tellen van de stemmen... "but Germany decided to break with that tradition".
Op de BBC meldde de commentator dat het gebruikelijk is dat gastlanden een spetterende act presenteren tijdens het tellen van de stemmen... "but Germany decided to break with that tradition".
uhuhquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:17 schreef Gert het volgende:
Feestjequote:
Fuck, nog een nummer.quote:
Volledig mee eensquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:17 schreef Gert het volgende:
beter dan die sjonniequote:
en dat na die southpark aflevering over traditionsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:17 schreef Gert het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |