SPOILER: Uitslag Halve Finale 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitslag Halve Finale 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
Finland op het begin?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze hebben de nummers echt gecategoriseerd bij elkaar gezet.
Inderdaad, die kon allemaal dinsdag afvallenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:20 schreef Greys het volgende:
Niveau is echt best hoog dit jaar, zit niet veel échte troep in.
Ja, en het is nog best goed gezongen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:20 schreef superworm het volgende:
Oeh deze klinkt best aanstekelijk. Soort Bublé meets Muse.
Muse, wat.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:20 schreef superworm het volgende:
Die staat elke keer te stralen van oor tot oor iddquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:20 schreef Opa_vertelt het volgende:
Deze gast heeft er volgens mij ook écht plezier in
Ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:20 schreef fespo het volgende:
zal aan mij liggen maar dit hebben we gister toch al gezien
Gister hebben we de generale repetitie gekeken jahquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:20 schreef fespo het volgende:
Klopt jaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:20 schreef fespo het volgende:
Eensquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:20 schreef Greys het volgende:
Gisteren hebben we een generale repetitie gezien ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:20 schreef fespo het volgende:
ik dacht te lezen:quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:20 schreef superworm het volgende:
en bijna volquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:21 schreef Karina het volgende:
Je bent even weg, en een nieuw topic is daar.
het is overal en nergens vandaan gejatquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit klinkt heel vertrouwd, op de een of andere manier.
Dquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:21 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik dacht te lezen:
Oeh, deze is best aantrekkelijk. Soort souflé met musli
Vorig jaar was echt wel een topper!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Roemenie stuurt eigenlijk elk jaar nog wel een leuk liedje ... Nooit een echte topper, maar ook nooit een echte tegenvaller
Dat was een toffe inzendingquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:21 schreef IntercityAPT2 het volgende:
Alleen maar softe liedjes![]()
Ik mis de Spaanse Borat, Rodolfo uit 2008:
Alweer? Zei je in een vorig topic ook al toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:21 schreef IntercityAPT2 het volgende:
Alleen maar softe liedjes![]()
Ik mis de Spaanse Borat, Rodolfo uit 2008:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:21 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik dacht te lezen:
Oeh, deze is best aantrekkelijk. Soort souflé met musli
De nummers die door velen worden beschouwd als troep zijn zelfs op een of andere manier toch nog om aan te zien (scherm, eenwielers, gheyle mooiboys). Ik geniet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:20 schreef Greys het volgende:
Ik vond het wel een beetje die Crosicaanquote:
Zeker wel!quote:
Vriendjespolitiek héquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:22 schreef ouderejongere het volgende:
Vorig jaar kreeg Lena geen enkele punt van ons, terwijl ik wel voor haar had gesms't
allemaal fraude dus
Die had vetter haarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond het wel een beetje die Crosicaan.
Nog iets over de broek misschien?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |