Viel mij ook al op.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:04 schreef Karina het volgende:
Het lijkt wel of ze de liedjes qua genre een beetje bij elkaar hebben gezet.
Je kijkt HD?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:04 schreef Lauuwtje het volgende:
Wow, de Belgische zender heeft ook meteen harder en beter geluid
En anders is er nog één met gewoon zakelijk commentaar.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Nog eenmaal, voor de gelukkigen die BBC1 kunnen ontvangen: zap daar naartoe. Geweldig commentaar. Voor de ongelukkigen: sorry.
Ik wou net posten; check hem weer shinenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:04 schreef Gert het volgende:
En wéér echte muziek.
Het niveau ligt nu toch al wel een aantal nummers achter elkaar hoog hoor.![]()
Alleen jammer van die spontaan lachende cellist weer, exact hetzelfde lachje als dinsdag.
Waar kijk jij? België of NDR?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:04 schreef aswesleep het volgende:
[..]
En anders is er nog één met gewoon zakelijk commentaar.
Die tweelingen komen toch nog? Of zitten die niet in de finale?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:04 schreef Specularium het volgende:
Ik wou gaan fappen, maar toch maar niet.
Jaquote:
Ierland is al geweest.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Die tweelingen komen toch nog? Of zitten die niet in de finale?
met de 3 K's , oftewel de KKKquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:05 schreef cptmarco het volgende:
nog eventjes en dan komt eindelijk Moldavië....
De vierling is niet doorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Die tweelingen komen toch nog? Of zitten die niet in de finale?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |