Feestavond? ik ken het liedje niet meer van Even aan mijn moeder vragen ...quote:
Welke film ? ik wil ook iets gaan kijken maar weet nog niet wat !quote:
Buriedquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:10 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Welke film ? ik wil ook iets gaan kijken maar weet nog niet wat !
Ik kan me niet heugen dat ik afgehaakt ben bij een film, maar ik was er na 1 minuut al klaar mee. Heb het 15 minuten uitgehouden en ga nu lekker naar bed en boekje lezenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:14 schreef tuintegel het volgende:
Oh dat is die film waarbij de hele film uit een kist is opgenomen toch , of in de kist . 1 plek iig . Is het wat?
* YUR gaat nergens heen vandaagquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:41 schreef tuintegel het volgende:
hee begin bij jezelf jij en bedenk iets!
Dan maar even niet , wel een bult? Bult is goed namelijkquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:44 schreef YUR het volgende:
[..]
* YUR gaat nergens heen vandaag
Vanmorgen zo vreselijk hard mn hoofd gestoten dat ik me nog steeds niet goed voel
Volgens zuster Grace is er nix te zienquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:45 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dan maar even niet , wel een bult? Bult is goed namelijk
Vanmorgen waren er nog een soort van..rode strepen te zien, maar nu helemaal niks..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:45 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dan maar even niet , wel een bult? Bult is goed namelijk
Ruimte zat voor een bult naar binnen inderdaadquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:56 schreef tuintegel het volgende:
Oh nou ja weet niet of het voor volwassenen geldt hoor , maar als je je hoofd stoot en er komt een bult of een blauwe plek , dan schijnt dat goed te zijn want anders zou het kunnen dat die bult naar binnen zit ofzo? maar goed dan moet je je hoofd wel flink hard hebben gestoten denk ik .
Misschien heb je wel een hersenschudding dat je je nog niet goed voelt , zit er toch wel iets in je hoofd. Ah nee flauw , let gewoon goed op jezelf
Mja ik zat ook te denken aan een (lichte) hersenschudding..mja, om hem nou vannacht elke 2 uur wakker te makenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:56 schreef tuintegel het volgende:
Oh nou ja weet niet of het voor volwassenen geldt hoor , maar als je je hoofd stoot en er komt een bult of een blauwe plek , dan schijnt dat goed te zijn want anders zou het kunnen dat die bult naar binnen zit ofzo? maar goed dan moet je je hoofd wel flink hard hebben gestoten denk ik .
Misschien heb je wel een hersenschudding dat je je nog niet goed voelt , zit er toch wel iets in je hoofd. Ah nee flauw , let gewoon goed op jezelf
Vanmorgen gebeurt , dat zit wel goed joh. Steek even wat vingers naar hem op en vraag hoeveel het erzijn , of laat hem 1 vinger volgenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Mja ik zat ook te denken aan een (lichte) hersenschudding..mja, om hem nou vannacht elke 2 uur wakker te maken
Ze heeft 47 vingersquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:59 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Vanmorgen gebeurt , dat zit wel goed joh. Steek even wat vingers naar hem op en vraag hoeveel het erzijn , of laat hem 1 vinger volgen.
oh noes , niet slapen vannacht , wat je ook doet , don't fall a sleep!!!quote:
Zo vaak krijg ik inderdaad wel de middelvinger ja. Per dag.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:01 schreef tuintegel het volgende:
[..]
oh noes , niet slapen vannacht , wat je ook doet , don't fall a sleep!!!
edit: 47 middelvingers is wel wat veel ja.
Nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Zo vaak krijg ik inderdaad wel de middelvinger ja. Per dag.
Veel vaker toch?quote:
Ik doe het met liefdequote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:04 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Veel vaker toch?![]()
Eeeeeeven aan m'n moeder vragen, ik zweer je dat ze dat zei, ze lachte er niet eens bijhijhij
Heb het nu in mn hoofd.. Dank Yur
Oh thanks, ik nu ookquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:04 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Veel vaker toch?![]()
Eeeeeeven aan m'n moeder vragen, ik zweer je dat ze dat zei, ze lachte er niet eens bijhijhij
Heb het nu in mn hoofd.. Dank Yur
Hoiquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:07 schreef WheeleE het volgende:
Elke deur hou ik voor haar open, ik ga zelfs met haar hondje lopen, Annemarie!![]()
Haai allen
Ik raak helemaal van de leg van je avatar.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:08 schreef nectarientje het volgende:
ja kijk, R_B met z'n hondje! Wat nou 'hondje van m'n moeder'
Huh?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:08 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben er zo blij meequote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:08 schreef WheeleE het volgende:
Ik raak helemaal van de leg van je avatar.
WheeleE maakte het liedje verder af over met haar hondje lopen en R_B zei dat hij met het hondje van z'n moeder liepquote:
Ohquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:09 schreef nectarientje het volgende:
[..]
WheeleE maakte het liedje verder af over met haar hondje lopen en R_B zei dat hij met het hondje van z'n moeder liep
Nog even niet aan toegekomenquote:
Maar moest hij dat dan ook even aan zijn moeder vragen, dat blijft de grote vraag...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:09 schreef nectarientje het volgende:
[..]
WheeleE maakte het liedje verder af over met haar hondje lopen en R_B zei dat hij met het hondje van z'n moeder liep
Ik ook nog niet aan m'n rosequote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nog even niet aan toegekomen![]()
Miss, het is de oranje. Ik vind die wel lekker en ik ken ook geen groene?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:08 schreef nectarientje het volgende:
neequote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:10 schreef WheeleE het volgende:
M
[..]
Maar moest hij dat dan ook even aan zijn moeder vragen, dat blijft de grote vraag...
Mwah vond hem tegenvallen eigenlijkquote:Op zondag 15 mei 2011 00:58 schreef GotC het volgende:
Hmmm net Blood Diamond gezien op de BBC...erg indrukwekkend, helaas..
Behoorlijk. Een hersenbloeding, naar het schijnt. Hij was ergens om en nabij de 40.quote:Op zondag 15 mei 2011 09:48 schreef Zomerjurkje het volgende:
Oef, dat is een rotbericht WheelE. Onverwachts?
"En het was nog nog lang onrustig in Den Haag en omstreken."quote:Op zondag 15 mei 2011 10:23 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 is weer boven water
vrijgezellen gister was super!
Servies geschilderd(stiekem toch
)
geraft in Zoetermeer![]()
![]()
![]()
gechair-danced![]()
![]()
en daarna sushi gegeten
En natuurlijk daarna nog "een bakkie" gedaan![]()
ohh en Wheelee.. niet fijn...
Ga je zo mee wandelen?quote:Op zondag 15 mei 2011 11:03 schreef nectarientje het volgende:
mogguhIk ben een soort van nukkig zonder echt te weten waarom.. heel onhandig!
He gats Wiel! 40 is veel te jong voor dit soort dingen..
Klinkt als een prima dag Bar! Dat chairdance ziet er best tof uit!
mm nee, te actiefquote:
http://www.buienradar.nl/quote:Op zondag 15 mei 2011 11:41 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mm nee, te actiefBen in een vegeteerstand geloof ik. Net al wel de hele slaapkamer gedaan, behalve de woonkamer overal stofgezogen (en mn medicijnen al even niet gehad dus ik word echt gek van het niezen en huilen nu) en alles wat ik nu nog wil doen is eten, lezen en thee drinken.. Helaas moet ik ook nog wat, mn wasje even ophangen. Zou dat buiten nog gaan of gaat het regenen? Ik vind het wel heel dreigend!
En dan gaat het zo ineens stortenquote:Op zondag 15 mei 2011 11:43 schreef nectarientje het volgende:
ja. dat bedacht ik me al typend ook. De was gaat naar buiten
Dan kan het altijd de droger nog inquote:
Ik lees net op FB bij een oud klasgenote dat ze theeservies heeft geschilderd met een vrijgezellendagquote:Op zondag 15 mei 2011 10:23 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 is weer boven water
vrijgezellen gister was super!
Servies geschilderd(stiekem toch
)
geraft in Zoetermeer![]()
![]()
![]()
gechair-danced![]()
![]()
en daarna sushi gegeten
En natuurlijk daarna nog "een bakkie" gedaan![]()
ohh en Wheelee.. niet fijn...
Van Boheemen?quote:
Lekkerquote:Op zondag 15 mei 2011 13:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Weer productief dagje
Vanochtend langs de lijn gestaan bij GONA om naar allemaal oudjes te kijken. En nu in Kijkduin uitwaaien en ijsje eten
Dat begon al in de eerste helftquote:
Waar zou je zonder Diaan zijnquote:Op zondag 15 mei 2011 14:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat begon al in de eerste helftzelfs de reserves stonder met bier in de handen en bij wissels werd het flesje doorgegeven
Diaan rijdt dus nu ook
Niet op Kijkduin i.i.g.quote:
Oef. Ik werd 4 uur later wakker gebeldquote:Op zondag 15 mei 2011 08:22 schreef Zomerjurkje het volgende:
Mogge, rolde vanmorgen om 7.30 zomaar uitgeslapen m'n bedje uit![]()
Gatsie....ik zou toch eens voor een andere baan kijkenquote:Op zondag 15 mei 2011 09:55 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Behoorlijk. Een hersenbloeding, naar het schijnt. Hij was ergens om en nabij de 40.
Het bizarre is dat de afgelopen 3 maanden al 2 of 3 andere collega's, weliswaar van andere vestigingen, ook vroegtijdig zijn overleden. Dit keer dus een collega van mijn vestiging, andere afdeling.
Kampioenswedstrijd tussen Ajax-FC Twentequote:Op zondag 15 mei 2011 15:29 schreef tuintegel het volgende:
Is het voetbaldag voor alle fokkers? ik dacht dat het nu wel ongeveer afgelopen zou zijn , zomerstop of iets?
Jij jouw ding, ik het mijnequote:
quote:
heb ik je wel eens gezegd dat je hele verstandige dingen zegt als je gedronken hebt?quote:Op zondag 15 mei 2011 15:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hypocriet Ajakkes mag wegLaat de boeren maar verdiend winnen
![]()
quote:Op zondag 15 mei 2011 15:43 schreef nectarientje het volgende:
[..]
heb ik je wel eens gezegd dat je hele verstandige dingen zegt als je gedronken hebt?
quote:Op zondag 15 mei 2011 15:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hypocriet Ajakkes mag wegLaat de boeren maar verdiend winnen
![]()
quote:Op zondag 15 mei 2011 15:43 schreef nectarientje het volgende:
[..]
heb ik je wel eens gezegd dat je hele verstandige dingen zegt als je gedronken hebt?
wat ben je lief als je zo boos kijktquote:
Ik kan tegen jou eigenlijk niet boos kijkenquote:Op zondag 15 mei 2011 15:45 schreef nectarientje het volgende:
[..]
wat ben je lief als je zo boos kijkt
quote:
Maar ik doe net of het me niks doetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 mei 2011 15:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Maar ik doe net of het me niks doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 mei 2011 15:49 schreef nectarientje het volgende:
Ah, het nadeel van dronken mannen.. het worden mietjes!
Cosmopolitheetjes! Ik heb met dank aan negerientje weer voorraadquote:
Dronken?quote:Op zondag 15 mei 2011 15:49 schreef nectarientje het volgende:
Ah, het nadeel van dronken mannen.. het worden mietjes!
quote:Op zondag 15 mei 2011 15:52 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Cosmopolitheetjes! Ik heb met dank aan negerientje weer voorraad
Laat mij nou ook even lekker overdrijven zeg..quote:Op zondag 15 mei 2011 15:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dronken?dan moet ik nog wel even doorgaan tanken
Ik zat toenstraks te twijfelen om even naar scheveningen te gaan naar Zahara.Maar met Levi erbij is dat niet handig
Overdrijvenquote:Op zondag 15 mei 2011 15:53 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Laat mij nou ook even lekker overdrijven zeg..
Cocktailbar is dat toch?quote:Op zondag 15 mei 2011 15:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gaan we een Zahara meet doen met mooi strandweer?
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:06 schreef WheeleE het volgende:
Ohja...voetbal. Worden die Amsterdammers straks nog arroganter
Goh. Kom je uit Amsterdam?quote:
Lekker belangrijk!quote:
Kunnen ze eindelijk hun 3e ster opspelen, zichzelf joden noemen en gaan huilen als andere clubs roepen dat ze op jodenjacht gaanquote:
Het zit wel diep hequote:Op zondag 15 mei 2011 16:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kunnen ze eindelijk hun 3e ster opspelen, zichzelf joden noemen en gaan huilen als andere clubs roepen dat ze op jodenjacht gaan
Daar ben je dan ook Hagenees voor.quote:
En zo is het eigenlijk wel, iedere club is welkom in Den Haag, alleen Ajax erbij is water en vuurquote:Op zondag 15 mei 2011 16:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar ben je dan ook Hagenees voor.Liep hier iemand op straat met een gastoeter. Dat ding zouden ze zonder verdoving rectaal moeten inbrengen. Opdonderen!
En ADO verloren van Heracles met 3-0quote:
Twee voeten in het gips lijkt me toch wat onhandigquote:
Ach, ze moet nu toch al zitten en liggenquote:Op zondag 15 mei 2011 16:53 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Twee voeten in het gips lijkt me toch wat onhandig
Ja mini en ik !!quote:Op zondag 15 mei 2011 17:15 schreef GotC het volgende:
Ik wil binnenkort naar RioHeb nog een biosbon liggen die toch echt een keer op moet
Mensen die meewillen?
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kunnen ze eindelijk hun 3e ster opspelen, zichzelf joden noemen en gaan huilen als andere clubs roepen dat ze op jodenjacht gaan
Behalve zaterdag de 21e kunnen wijquote:Op zondag 15 mei 2011 17:32 schreef GotC het volgende:
[..]!
Alleen word het denk wel..of volgend weekend, of de week daarna
quote:
Ja diequote:
Voor je het weet is het prachtig donkerbruinquote:Op zondag 15 mei 2011 19:57 schreef tuintegel het volgende:
mijn haarkleur is iets anders uitgevallen qua kleur dan ik verwacht had.. ipv donkerbruin is het bruinzwart ... gewoon wat meer wassen , dan is het zo donkerbruin
Je mag morgen ook hier langsrijden voor een nespresso! half negen rijd ik weg , al denk ik dat jij later begint?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Voor je het weet is het prachtig donkerbruinAl zal zwartbruin ook mooi bij je staan, toch?
Da Vince Code is nu aan, tot 23:25Word morgen weer veel sterke koffie om wakker te worden, denk ik zomaar
Ik, later beginnen?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:06 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Je mag morgen ook hier langsrijden voor een nespresso! half negen rijd ik weg , al denk ik dat jij later begint?
Zwart bruin staat inderdaad wel hoor , maar inderdaad na een paar keer wassen is het net even lichter. Dat is ook net even beter, te donker maakt mijn gezicht hard.
oef! vroeg! bevalt het nog ? wanneer weer examen?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik, later beginnen?Vrees dat ik gewoon weer tussen 7:15 en 7:30 op de zaak ben
![]()
Oh ja..examenquote:Op zondag 15 mei 2011 20:13 schreef tuintegel het volgende:
[..]
oef! vroeg! bevalt het nog ? wanneer weer examen?
Pure hagelslagquote:Op zondag 15 mei 2011 20:34 schreef tuintegel het volgende:
chocopops , hagelslag allemaalvoedsel! Hagelslag op vers wit brood en dan het liefst pure hagelslag
Oh, de meeste korfbalrokjes zijn zo geloof ikquote:Op zondag 15 mei 2011 20:44 schreef tuintegel het volgende:
Was missmsx nu op zoek naar een sportrokje met broekje erin? op Esprit staat er 1
Morgen kan ik niet..ga moeders wat moed insprekenquote:Op zondag 15 mei 2011 21:05 schreef tuintegel het volgende:
Nu we het over sporten hebben , ga je morgen weer mee?
oh moeders! wordt ze dinsdag geopereerd? sterkte voor haar! Overmorgen rijd ik even met de buurvrouw mee om een kitten op te halen , ligt eraan hoelaat ik terug ben ? anders woensdag zeker?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Morgen kan ik niet..ga moeders wat moed insprekenovermorgen?
Nja, ze gaan dinsdag weer t gips eraf halen, als het genoeg geslonken is wordt ze dan eindelijk geopereerd (en blijft ze een nachtje).. Vind t allemaal maar lang durenquote:Op zondag 15 mei 2011 21:22 schreef tuintegel het volgende:
[..]
oh moeders! wordt ze dinsdag geopereerd? sterkte voor haar! Overmorgen rijd ik even met de buurvrouw mee om een kitten op te halen , ligt eraan hoelaat ik terug ben ? anders woensdag zeker?
Je bent een emo?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:27 schreef tuintegel het volgende:
oh en mijn moeder noemde mij net een gothic vanwege mijn haarkleur.
Nu mag de zon wel blijven schijnen met die bleke kop van je.
lol zal ik het haar smsen : thanks mam, dankzij jouw kutopmerking snij ik nu mijn polsen doorquote:
Wel van boven naar beneden doen in plaats van links naar rechts?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:30 schreef tuintegel het volgende:
lol zal ik het haar smsen : thanks mam, dankzij jouw kutopmerking snij ik nu mijn polsen door. ik weet haar antwoord al
nee , eerder : ik zal tegen je vader zeggen dat je morgen niet blijft eten , heb je nog mesjes nodig?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel van boven naar beneden doen in plaats van links naar rechts?
Mja geen idee..het kan allemaal best snel gaanquote:Op zondag 15 mei 2011 21:27 schreef tuintegel het volgende:
die botten gaan toch gewoon weer aan elkaar groeien? Ik weet niet in hoeverre dat al hecht in een week..
Ik hoop dat het allemaal een beetje vlot verloopt , een week tegen een waarschijnlijke operatie aanhikken is ook niet bepaald iets waar je op zit te wachten. Opnieuw pijn
Wat een praktische vrouwquote:Op zondag 15 mei 2011 21:31 schreef tuintegel het volgende:
nee , eerder : ik zal tegen je vader zeggen dat je morgen niet blijft eten , heb je nog mesjes nodig?
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:31 schreef tuintegel het volgende:
[..]
nee , eerder : ik zal tegen je vader zeggen dat je morgen niet blijft eten , heb je nog mesjes nodig?
Jarenlange ervaring als moeder, dat zie je meteen.quote:
Algehele anesthesie bedoel je toch . dus ze blijft gewoon wakker en ruggeprik dan?? wel als ze net als mij is valt ze flauw en heeft ze alsnog AA .quote:Op zondag 15 mei 2011 21:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Mja geen idee..het kan allemaal best snel gaanMaargoed, ze zullen er wel verstand van hebben he..
Ben vooral erg benieuwd hoe ze gaat herstellen van de operatie. Ze neemt al bewust geen AA, omdat je daarvan schijnbaar (als je MS hebt) 6-8 maanden nodig hebt om te herstellen. Thanks, but no thanks.
Ja dat bedoel ikquote:Op zondag 15 mei 2011 21:36 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Algehele anesthesie bedoel je toch . dus ze blijft gewoon wakker en ruggeprik dan?? wel als ze net als mij is valt ze flauw en heeft ze alsnog AA .
Ik duim dat ze er vlot bovenop is !!!
Ze heeft drie mondige kinderen , dan moet je als moeder je mannetje wel staanquote:Op zondag 15 mei 2011 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jarenlange ervaring als moeder, dat zie je meteen.
Haha geeft niks , ik dacht eerst aan het drankje en toen anesthesiequote:Op zondag 15 mei 2011 21:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ikSorry, vaktermen blijven nog hangen
. Ze krijgt dan een ruggenprik en een roesje
Werkt ook voldoende, vooral bij zo'n operatie.
Ik hoop t ook
Ook het drankje was niet mijn eerste gedachte...quote:Op zondag 15 mei 2011 21:38 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Haha geeft niks , ik dacht eerst aan het drankje en toen anesthesie
anonieme alcoholistenquote:Op zondag 15 mei 2011 21:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Ook het drankje was niet mijn eerste gedachte...
Ik denk nog steeds in de medische termenquote:Op zondag 15 mei 2011 21:38 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Haha geeft niks , ik dacht eerst aan het drankje en toen anesthesie
Die moet ik onthouden voor als ik nog een keer naar een arts moet...quote:Op zondag 15 mei 2011 21:44 schreef GotC het volgende:
[..]
WWHN = Wij weten het niet(ja, helaas)
etc etc
Niet overal bekend hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 21:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Die moet ik onthouden voor als ik nog een keer naar een arts moet...
Ik ging er vanuit dat jij die wel wistquote:Op zondag 15 mei 2011 21:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Die moet ik onthouden voor als ik nog een keer naar een arts moet...
lol, die term kon ik net nietquote:Op zondag 15 mei 2011 21:56 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat jij die wel wist
Dan ken je BNU misschien ook welquote:Op zondag 15 mei 2011 21:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds in de medische termen![]()
AA = Algehele anesthesie
RR = bloeddruk
AB= antibiotica
AF=atriumfibrilleren
POB= pijn op borst
WWHN = Wij weten het niet(ja, helaas)
etc etc
Kom op Yur...we hebben er vertrouwen in, je kan het!!quote:Op maandag 16 mei 2011 13:17 schreef YUR het volgende:
Inspiratieloosheid op paper D-day zuigt grote tijd
Zal best eens een allnighter kunnen worden vandaag
Vakantie???quote:Op maandag 16 mei 2011 14:19 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb ook weinig inspiratie.. Daarom heb ik ook zo weinig gepost t weekend![]()
Gelukkig heb ik donderdag laatste dagje en dan 10 dagen vrij
Die in Houtwijk en Loosduinen zijn wel ok volgens mijquote:Op maandag 16 mei 2011 18:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die een goeie toko kent voor een indische rijsttafel? Ken wel wat toko's maar die zijn niet echt aan te bevelen en donderdag een rijsttafel bestellen
Istana. Zonder twijfel!quote:Op maandag 16 mei 2011 18:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die een goeie toko kent voor een indische rijsttafel? Ken wel wat toko's maar die zijn niet echt aan te bevelen en donderdag een rijsttafel bestellen
+1quote:
Dank necarientje, hopen dat het dinsdag beter is.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:14 schreef nectarientje het volgende:
Istana
Met eenvoor Zomerjurkje, gelukkig wordt het vanzelf dinsdag..
Ik heb morgen al mn laatste dagjequote:Op maandag 16 mei 2011 14:19 schreef Atreidez het volgende:
Gelukkig heb ik donderdag laatste dagje en dan 10 dagen vrij
Daar eet ik iedere dinsdagquote:Op maandag 16 mei 2011 19:31 schreef Zomerjurkje het volgende:
[..]
Dank necarientje, hopen dat het dinsdag beter is.
Ik denk dat ik morgen op HS even uit de tram stap en bij lung-fung een roti haal, al dat gepraat over toko's begint een verlangen op te roepen
Wel goed dat ze dat op kantoor regelen, zo kunnen collega's op hun eigen manier afscheid nemen. Kan me goed voorstellen dat de directe collega's aangeslagen zijn, vooral omdat het zo plots is gebeurd.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:47 schreef WheeleE het volgende:
Vreemd om ineens een condoleanceruimte op kantoor te hebben. De mensen van de Servicedesk, waar de overleden collega werkte, waren behoorlijk aangeslagen.
Dat is het zeker ja. Alleen dan weer jammer dat het schort aan de communicatie. Wel een bericht op het bedrijfsinternet, maar geen e-mail binnen de organisatie met hoe en wat. Er is 1 mail geweest met waar en hoe laat de condoleanceruimte beschikbaar was. Maar dat is een al langer lopend probleem binnen onze vestiging, communicatiequote:Op maandag 16 mei 2011 20:43 schreef Zomerjurkje het volgende:
[..]
Wel goed dat ze dat op kantoor regelen, zo kunnen collega's op hun eigen manier afscheid nemen. Kan me goed voorstellen dat de directe collega's aangeslagen zijn, vooral omdat het zo plots is gebeurd.
@Yur, ik zal even zwaaien als ik om een uur of 17.30 daar binnenwandel (oh nee, je bent aan het schrijven dus geen school vermoed ik <HHS I presume?>
De kans dat ik daar om 17.30 uur zit is vrij grootquote:Op maandag 16 mei 2011 20:43 schreef Zomerjurkje het volgende:
[..]
Wel goed dat ze dat op kantoor regelen, zo kunnen collega's op hun eigen manier afscheid nemen. Kan me goed voorstellen dat de directe collega's aangeslagen zijn, vooral omdat het zo plots is gebeurd.
@Yur, ik zal even zwaaien als ik om een uur of 17.30 daar binnenwandel (oh nee, je bent aan het schrijven dus geen school vermoed ik <HHS I presume?>
geen kleurtje??quote:
1 hele goede morgen!!quote:
Mogge Spijker:-) Tijdje niet gezien hier, welkom!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:34 schreef spijker070 het volgende:
toen ik de post poste was het nog avond hoor was even stil hier
Ook al zo vroeg wakkerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 06:21 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Mogge Spijker:-) Tijdje niet gezien hier, welkom!
Vandaa een overlegdagje op kantoor, jeuj.
Dat zal Grace d'r vader hebben gedaan....stelletje ajacieden daarzoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:25 schreef Zomerjurkje het volgende:
Mogge op deze stralende dag. Leuk dat gips van je moeder Grace, Heeft ze die drie sterren er zelf op geknutseld of heb jij dat voor haar gedaan?
Werkze allemaal
De wekker was echt nét gegaan. Verslaafd als ik ben pak ik dan gelijk even de telefoon erbij voor het eerste rondje onlinequote:
Gaaf, heb je de opleiding voor lotus slachtoffer?? En wordt je ook helemaal mooi geschminkt (brandwonden enzo?). Vind het altijd zo knap dat lotus mensen zich zo goed in kunnen leven in hun rolquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:58 schreef spijker070 het volgende:
en daar zit ik dan in een activiteit centrum ,ik krijg zo te horen of ik
A een hartaanval krijg.
b met brandwonden in de keuken ga liggen.
C ik gewoon bewusteloos op de wc ga liggen
D In shock door het pand ga wandelen.
kortom ik ben zo lotus met een ontruimings oefening ben benieuwd of ik het ga overleven ( wordt ik niet gevonden wordt ik dood verklaard)
ach je moet wat in de vrije tijd.
geef em dan maar door..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:22 schreef MissMSX het volgende:
[egoklaagmodus]Ik ben zoooooooooooo klaar met vandaag
Niemand wil hem hebbenquote:
Lysette toevallig?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik had tijdens mijn EHBO examen een lotus van pak em beet 110 kilo. Ik had haar op een stoel gezet en niet mijn knie tussen haar benen gedaan (ja niet EHBO'ers...kom maar met de opmerkingen) en die flikkerde (bewust) dus naar voren. Ik als He-Man zijnde dacht haar nog even op te vangen met als resultaat dat ik onder haar dook...doe ik ook nooit meer hahahaha (wel geslaagd overigens).
Je hebt het dus niet overleefd?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:17 schreef spijker070 het volgende:
zo nou ben er klaar mee we hadden de wasruimte in de rook gezet ik mocht de alarm knop indrukken naar de balie sprinten . om er na 4x herhalen dat er brand is in te storten met pijn in me linker arm, het drong niet tot de mensen door dat er dan sprake kon zijn van een hart aanval en erger nog ze vergaten de boodschap zodat niemand de brand heeft gespot . er werd dus geen defibrillator bij gehaald voor me omdat ik nog ademde zegen ze maar ja daar kon ik moeilijk mee stoppen .
best grappig om ineens 70 man aan de overkant van de straat zien wachten omdat hun hang plek ontruimt wordt. dit zijn gewoon hele leuke ervaringen , Al was het maar om het commentaar van de cliënten toen ik daar lag . variërend van lekker laten liggen, tot ken dioe mafketel niet gewoon in ze bed gaan slapen. en ik maar serieus blijven liggen. Me vriendin moest van het trappenhuis tussen de 2e en 3e verdieping gesleept worden met een gebroken been. wel schrokken de medewerkers van de eind conclusies die getrokken werden .
dit was me eerste lotus oefening en het was geweldig.
Oh gaaf! Wel jaloers op, zolang t niet naar Siberie is.. Enige bij mij in t vooruitzicht is een reisje zmeer dit jaarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:55 schreef tuintegel het volgende:
teveel engels praten op je werk zorgt ervoor dat je bepaalde woorden en zinnen in het engels blijft zeggen,stom. Wat wel leuk is , dit jaar meerdere tripjes naar het buitenland voor werk
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:55 schreef tuintegel het volgende:
teveel engels praten op je werk zorgt ervoor dat je bepaalde woorden en zinnen in het engels blijft zeggen,stom. Wat wel leuk is , dit jaar meerdere tripjes naar het buitenland voor werk
Zoals "gezellig"quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:42 schreef GotC het volgende:
Ik moest vandaag ook een brief vertalen van Nederlands naar EngelsLeuk, maar lastig om bepaalde woorden te vertalen.
Zo weet je... zou zomaar kunnen want de naam komt me bekend voor. Een onwijs tof wijf in ieder geval. Het was bij Quinton in Bergschenhoek.quote:
Vliegen waarheen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:56 schreef Jill-RMC het volgende:
Zo laatste werkdag erop zitten. Nu genieten van twee vrije daagjes thuis en dan vliegen! (oftewel 8 uur doodsangsten uitstaan....ik vind vliegen zoooooo leuk)
Neeeeeuuuuhhhh, tegenover 8 uur doodsangsten staan 8 dagen shoppen in New York dus dat heb ik er wel voor overquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:14 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Vliegen waarheen?Zal ik voor je gaan?
Joh, je komt altijd weer op de grond terecht moet je maar denken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:56 schreef Jill-RMC het volgende:
Zo laatste werkdag erop zitten. Nu genieten van twee vrije daagjes thuis en dan vliegen! (oftewel 8 uur doodsangsten uitstaan....ik vind vliegen zoooooo leuk)
Zwaartekrachtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joh, je komt altijd weer op de grond terecht moet je maar denken.
En nog wat landen waar we zitten en nu veel mee werkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zo weet je... zou zomaar kunnen want de naam komt me bekend voor. Een onwijs tof wijf in ieder geval. Het was bij Quinton in Bergschenhoek.
@TT: Naar Engeland??
En zwem vlindertjesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:03 schreef Atreidez het volgende:
70% is water, dus in dat geval zou ik met een zwembroek aan vliegen
Dat zou wel heel Gran Canaria zijn. Een beetje Nederlander gaat daar pas op straat in zijn zwembroek lopen, maar waarom zou je daar al niet in het vliegtuig mee beginnen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:03 schreef Atreidez het volgende:
70% is water, dus in dat geval zou ik met een zwembroek aan vliegen
Leukquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:03 schreef tuintegel het volgende:
[..]
En nog wat landen waar we zitten en nu veel mee werken. Denemarken staat ook op het programma
Wij hebben ook effe gelachen om dat programma zegquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:00 schreef WheeleE het volgende:
* WheeleE zit De Slechtste Chauffeur Van Nederland te kijken.
Heerlijk vermakelijk. En goed voor mijn eigenwaarde. Ik ben geen perfecte chauffeur, maar wel veel, veel beter dan die prutsers.
Het is ook behoorlijk vermakelijk, maar toch ook een tikkie angstaanjagend. Je kunt dat soort bestuurders gewoon tegenkomen op de weg. Of ze rijden je kind plat omdat ze niet op zitten te letten...brrr...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Wij hebben ook effe gelachen om dat programma zeg![]()
Mja..dat vind ik t ergste ervan. Die mensen hebben gewoon een rijbewijs gekregenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:19 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Het is ook behoorlijk vermakelijk, maar toch ook een tikkie angstaanjagend. Je kunt dat soort bestuurders gewoon tegenkomen op de weg. Of ze rijden je kind plat omdat ze niet op zitten te letten...brrr...
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:06 schreef Jill-RMC het volgende:
Mmm mijn telefoon doet echt heel freaky. Dacht dat ik m daarnet hoorde afgaan, dus ik op zoek, foon gevonden en ik kijk idd gemiste oproep. Ik klik op het telefoontje om te zien wie het was, geen gemiste oproep. Ik ga via het menu naar mn logboek om te kijken, geen enkele gemiste oproep meer in mn geheugen. Zelfde geldt voor ontvangen en gemaakte oproepen :S Echt heel raar ineens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Hahaha, die blauwe badkamer ookquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:33 schreef Barreltje het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-94/fotos/#foto-6
huis kopen iemand??
Ja dat dan weer wel..quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:27 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Totdat je je bonus weer vergeten bent natuurlijk
Operatie geslaagd ja?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel..![]()
Ach , ik ben vandaag iig goed gemutst
quote:
seriously??quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
ik kan nu ook een looprokje aan
Wat is er met dat huis btw?? Ziet er toch goed uit of mis ik iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |