Feestavond? ik ken het liedje niet meer van Even aan mijn moeder vragen ...quote:
Welke film ? ik wil ook iets gaan kijken maar weet nog niet wat !quote:
Buriedquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:10 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Welke film ? ik wil ook iets gaan kijken maar weet nog niet wat !
Ik kan me niet heugen dat ik afgehaakt ben bij een film, maar ik was er na 1 minuut al klaar mee. Heb het 15 minuten uitgehouden en ga nu lekker naar bed en boekje lezenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:14 schreef tuintegel het volgende:
Oh dat is die film waarbij de hele film uit een kist is opgenomen toch , of in de kist . 1 plek iig . Is het wat?
* YUR gaat nergens heen vandaagquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:41 schreef tuintegel het volgende:
hee begin bij jezelf jij en bedenk iets!
Dan maar even niet , wel een bult? Bult is goed namelijkquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:44 schreef YUR het volgende:
[..]
* YUR gaat nergens heen vandaag
Vanmorgen zo vreselijk hard mn hoofd gestoten dat ik me nog steeds niet goed voel
Volgens zuster Grace is er nix te zienquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:45 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dan maar even niet , wel een bult? Bult is goed namelijk
Vanmorgen waren er nog een soort van..rode strepen te zien, maar nu helemaal niks..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:45 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dan maar even niet , wel een bult? Bult is goed namelijk
Ruimte zat voor een bult naar binnen inderdaadquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:56 schreef tuintegel het volgende:
Oh nou ja weet niet of het voor volwassenen geldt hoor , maar als je je hoofd stoot en er komt een bult of een blauwe plek , dan schijnt dat goed te zijn want anders zou het kunnen dat die bult naar binnen zit ofzo? maar goed dan moet je je hoofd wel flink hard hebben gestoten denk ik .
Misschien heb je wel een hersenschudding dat je je nog niet goed voelt , zit er toch wel iets in je hoofd. Ah nee flauw , let gewoon goed op jezelf
Mja ik zat ook te denken aan een (lichte) hersenschudding..mja, om hem nou vannacht elke 2 uur wakker te makenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:56 schreef tuintegel het volgende:
Oh nou ja weet niet of het voor volwassenen geldt hoor , maar als je je hoofd stoot en er komt een bult of een blauwe plek , dan schijnt dat goed te zijn want anders zou het kunnen dat die bult naar binnen zit ofzo? maar goed dan moet je je hoofd wel flink hard hebben gestoten denk ik .
Misschien heb je wel een hersenschudding dat je je nog niet goed voelt , zit er toch wel iets in je hoofd. Ah nee flauw , let gewoon goed op jezelf
Vanmorgen gebeurt , dat zit wel goed joh. Steek even wat vingers naar hem op en vraag hoeveel het erzijn , of laat hem 1 vinger volgenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Mja ik zat ook te denken aan een (lichte) hersenschudding..mja, om hem nou vannacht elke 2 uur wakker te maken
Ze heeft 47 vingersquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:59 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Vanmorgen gebeurt , dat zit wel goed joh. Steek even wat vingers naar hem op en vraag hoeveel het erzijn , of laat hem 1 vinger volgen.
oh noes , niet slapen vannacht , wat je ook doet , don't fall a sleep!!!quote:
Zo vaak krijg ik inderdaad wel de middelvinger ja. Per dag.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:01 schreef tuintegel het volgende:
[..]
oh noes , niet slapen vannacht , wat je ook doet , don't fall a sleep!!!
edit: 47 middelvingers is wel wat veel ja.
Nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Zo vaak krijg ik inderdaad wel de middelvinger ja. Per dag.
Veel vaker toch?quote:
Ik doe het met liefdequote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:04 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Veel vaker toch?![]()
Eeeeeeven aan m'n moeder vragen, ik zweer je dat ze dat zei, ze lachte er niet eens bijhijhij
Heb het nu in mn hoofd.. Dank Yur
Oh thanks, ik nu ookquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:04 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Veel vaker toch?![]()
Eeeeeeven aan m'n moeder vragen, ik zweer je dat ze dat zei, ze lachte er niet eens bijhijhij
Heb het nu in mn hoofd.. Dank Yur
Hoiquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:07 schreef WheeleE het volgende:
Elke deur hou ik voor haar open, ik ga zelfs met haar hondje lopen, Annemarie!![]()
Haai allen
Ik raak helemaal van de leg van je avatar.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:08 schreef nectarientje het volgende:
ja kijk, R_B met z'n hondje! Wat nou 'hondje van m'n moeder'
Huh?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:08 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben er zo blij meequote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:08 schreef WheeleE het volgende:
Ik raak helemaal van de leg van je avatar.
WheeleE maakte het liedje verder af over met haar hondje lopen en R_B zei dat hij met het hondje van z'n moeder liepquote:
Ohquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:09 schreef nectarientje het volgende:
[..]
WheeleE maakte het liedje verder af over met haar hondje lopen en R_B zei dat hij met het hondje van z'n moeder liep
Nog even niet aan toegekomenquote:
Maar moest hij dat dan ook even aan zijn moeder vragen, dat blijft de grote vraag...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:09 schreef nectarientje het volgende:
[..]
WheeleE maakte het liedje verder af over met haar hondje lopen en R_B zei dat hij met het hondje van z'n moeder liep
Ik ook nog niet aan m'n rosequote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nog even niet aan toegekomen![]()
Miss, het is de oranje. Ik vind die wel lekker en ik ken ook geen groene?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:08 schreef nectarientje het volgende:
neequote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:10 schreef WheeleE het volgende:
M
[..]
Maar moest hij dat dan ook even aan zijn moeder vragen, dat blijft de grote vraag...
Mwah vond hem tegenvallen eigenlijkquote:Op zondag 15 mei 2011 00:58 schreef GotC het volgende:
Hmmm net Blood Diamond gezien op de BBC...erg indrukwekkend, helaas..
Behoorlijk. Een hersenbloeding, naar het schijnt. Hij was ergens om en nabij de 40.quote:Op zondag 15 mei 2011 09:48 schreef Zomerjurkje het volgende:
Oef, dat is een rotbericht WheelE. Onverwachts?
"En het was nog nog lang onrustig in Den Haag en omstreken."quote:Op zondag 15 mei 2011 10:23 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 is weer boven water
vrijgezellen gister was super!
Servies geschilderd(stiekem toch
)
geraft in Zoetermeer![]()
![]()
![]()
gechair-danced![]()
![]()
en daarna sushi gegeten
En natuurlijk daarna nog "een bakkie" gedaan![]()
ohh en Wheelee.. niet fijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |