Vandaar dat je nou geen zin hebt in sex!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was het plan, maar dat is misluktIk ben gaan rijden.
Auto, Paard, beide?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was het plan, maar dat is misluktIk ben gaan rijden.
Wutt is TC???quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:58 schreef Popje-popje het volgende:
Heeeuul misschien ga ik vanavond laat nog even TC'en
Seks. SEKS!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vandaar dat je nou geen zin hebt in sex!
Lesdictie! LESDICTIE!!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Seks. SEKS!
Maar goed, wat niet is kan nog komen natuurlijk.
lalalala *BANG (overal schijt)quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:00 schreef Watertornado het volgende:
Ik wilde net gaan schijten maar deze is zo chill, die MOET ik effe afluisteren.
Ja, ik ookquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah ok
Ik vind de Yeti trouwens steeds minder lelijk
Onzin. Sex is gewoon correct, maar ik heb een hekel aan dat woord in Nederlandse zinnenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lesdictie! LESDICTIE!!!![]()
Das altijd waar.
Ga je als je klaar bent een foto maken en 'm op Twitter zetten?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:00 schreef Watertornado het volgende:
Ik wilde net gaan schijten maar deze is zo fris, die MOET ik effe afluisteren.
Gebruik google eens een keerquote:
-.- ik weet et ook nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kom op zeg, je bent toch niet ZO oud?
Ik heb geen Twitter, poepie.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga je als je klaar bent een foto maken en 'm op Twitter zetten?
Loop mij dan ook niet te fokken muts!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ookHet is echt een toffe bak.
[..]
Onzin. Sex is gewoon correct, maar ik heb een hekel aan dat woord in Nederlandse zinnen
Kan nogsteeds niet aan die lampen wennen.. Denk dat ik eens een keer ga kijken of ik een proefrit kan roggelenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ookHet is echt een toffe bak.
[..]
Onzin. Sex is gewoon correct, maar ik heb een hekel aan dat woord in Nederlandse zinnen
Wtf heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kom op zeg, je bent toch niet ZO oud?
Die Superb is trouwens best wel grappige auto, alleen je mag niets meer aanraken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kan nogsteeds niet aan die lampen wennen.. Denk dat ik eens een keer ga kijken of ik een proefrit kan roggelen
Jij vroeg zo fout mogelijk!!quote:
Das kudt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die Superb is trouwens best wel grappige auto, alleen je mag niets meer aanraken.
Achterbak mag je niet open en dicht doet, op de manuele methode om het zo maar te zeggen. Gaat allemaal met knopjes.
Ik vind het een toffe auto. Jeremy ook. Ik zeg doenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kan nogsteeds niet aan die lampen wennen.. Denk dat ik eens een keer ga kijken of ik een proefrit kan roggelen
Hij zat wel lekker en alles, dat wel. Ben altijd nog een beetje verliefd op de Octavia RS.quote:
Meer dan een proefrit wordt het niet hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het een toffe auto. Jeremy ook. Ik zeg doen
Ik vind die nieuwe Renault Megane RS wel wat voor jou. In grijs/zwart is hij echt smullen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Meer dan een proefrit wordt het niet hoor
Ik zeg net dat ik geen zin heb in seks, hoe kan ik je dan fokken?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Loop mij dan ook niet te fokken muts!
Die geloven ook niet dat je een negert bentquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:04 schreef Viro het volgende:
Omg wat zullen mijn buren wel niet denken, heb de volume hier helemaal voluit staan
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de Renaults steeds mooier vind.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe Renault Megane RS wel wat voor jou. In grijs/zwart is hij echt smullen.
Sorry, ik stap niet vrijwillig in een renaultquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe Renault Megane RS wel wat voor jou. In grijs/zwart is hij echt smullen.
Fouter dan deze?quote:
De nieuwe Twingo is wel okay, vriendin van me heeft er eentje..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de Renaults steeds mooier vind.
suzuki wagon R+quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De nieuwe Twingo is wel okay, vriendin van me heeft er eentje..
quote:
Nogal jaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:14 schreef Samzz het volgende:
Het is dan ook wel een ontzettend lelijke auto... Of iets wat daarvoor door moet gaan
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:14 schreef 129383 het volgende:
[..]mensen die hoofdpijn van grolsch krijgen
Geen last vanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat hebben heel veel mensen hier hoor.
![]()
Niet?quote:
Varsseveld ligt ook niet in Brabant jongquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:15 schreef _Fanta het volgende:
ik ben wel rasechte brabo, maar deze ken kende ik nog nie!, klinkt wel grappig
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Varsseveld ligt ook niet in Brabant jong
Dit is Achterhoeksquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:15 schreef _Fanta het volgende:
ik ben wel rasechte brabo, maar deze kende ik nog nie!, klinkt wel grappig
quote:
same herequote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
Deze gaat even op muteIk word agressief van dit lied.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
Deze gaat even op muteIk word agressief van dit lied.
Wat een contrastquote:
en met jody bernal dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:19 schreef _Fanta het volgende:
In maaskantje weten ze wel raad met die jordy anaal
Doet me aan een andere foute denken!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik Heb De Hele Nacht Liggen Dromen Wolter Kroes
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:14 schreef Samzz het volgende:
Het is dan ook wel een ontzettend lelijke auto... Of iets wat daarvoor door moet gaan
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
in die film turbo van new kids word er kogel door zn kop gejast
jeeeeh all1 nu voor het eggiequote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
in die film turbo van new kids word er kogel door zn kop gejast
Dat is geen auto, dat is een vetrol.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee echt Jody Bernal
Gelukkig zie je die echt zelden tegenwoordig!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee echt Jody Bernal
De Multivlaai... de lelijkste auto ooit..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee echt Jody Bernal
Hier rijden ze anders nog volop rondquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Gelukkig zie je die echt zelden tegenwoordig!
quote:
Vertel jij voortaan ff aan je broer dat je naar walibi gaat zodat ik het niet hoef te vertellenquote:
Het is sowieso beter dan Jody Bquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:23 schreef Samzz het volgende:
Ik vind dit eigenlijk helemaal geen fout nummer
Dat Psalm nummer van vanmiddagquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehmm verzin 1 nummer wat niet voldoet daar aan?![]()
Dan heb je echt wat gemist.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet gehoord toen was ik aan t werk.
Volgens mij heb ik dan niks gemist!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dan heb je echt wat gemist.
Werd ook maar 10 seconden of zo gedraaid. Toen had iedereen er al genoeg aan
je hebt heel wat gemistquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dan niks gemist!
Ditquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je hebt heel wat gemist
was echt een gigantisch goeie show van mono
Mja verneuk t topic helemaal.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
http://tinychat.com/onzradio
Was Mono aan t draaien?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je hebt heel wat gemist
was echt een gigantisch goeie show van mono
Dat is de bedoelingquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:32 schreef robdriessen het volgende:
Ik moet even Viro's voorhoofd aanraken. Volgens mij heeft ie koorts en beseft hij niet wat voor fouts hij allemaal draait
Deze is heul niet fout.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:32 schreef robdriessen het volgende:
Ik moet even Viro's voorhoofd aanraken. Volgens mij heeft ie koorts en beseft hij niet wat voor fouts hij allemaal draait
geluid aanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik zit m mee te bleren op TC
Gelukkig zonder geluid
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja verlaat t topic ook maar....quote:
Yup TV!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Ja verlaat t topic ook maar....
maar ik en Myra zijn op TC!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:41 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik blijf hier, want ik heb geen cam en dan is TC niet leuk en naatje is de enige met een webcam op zijn laptop
Ik gebruik nog wel eens "too bad, peanut butter" maar de meesten snappen dat niet.quote:
het is onwijs klote als je jezelf terug hoort. Dan ga je naar je eigen stem luisteren. Vergeet steeds headset af te doenquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:43 schreef Viro het volgende:
[..]
het is onwijs klote als je jezelf terug hoort. Dan ga je naar je eigen stem luisteren. Vergeet steeds headset af te doen
Gelukkig!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:41 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik blijf hier, want ik heb geen cam en dan is TC niet leuk en naatje is de enige met een webcam op zijn laptop
ik blijf iig, tinychatquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Ja verlaat t topic ook maar....
bedank naatje maarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig!Als iedereen maar daar heen gaat is t topic ook niet leuk meer....
Ze wil voor jou wel even staan hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaah, maar jij zit heulmaal ver weg enzo!
quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:41 schreef gewoonfaye het volgende:
Je kan ook gewoon beiden doen hoor..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig!Als iedereen maar daar heen gaat is t topic ook niet leuk meer....
Ik zit nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaah, maar jij zit heulmaal ver weg enzo!
Ja jij misschien maar waar is de rest?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon beiden doen hoor..
waarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hihihih, om te zorgen dat mensen niet naar jokudududdudud zijn stiptease zouden kijken.
ik ben nergensquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja jij misschien maar waar is de rest?
uuh kmoet straks wel mijn haar uitspoelen ( verf enzo)quote:
quote:
Is alweer een tijdje dat ik een hele lange show heb gedaan, vond het leukquote:
euhm jij bent toch de secretaressequote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben zometeen niet meer fokkisch bereikbaar, communicatie en stuff verloopt weer via mijn lieftallige secretaresse ()
Vaker oefenen, klinkt fijnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:55 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Is alweer een tijdje dat ik een hele lange show heb gedaan, vond het leukGoede oefening om weer in te komen
Heel goed.quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:03 schreef robdriessen het volgende:
Bef met lef! Maar wordt het klef, duw dan een washand in de glef.
Ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:05 schreef robdriessen het volgende:
In nomine Patris et Filiis et Spiritus Sanctus. Amen.
alleen naar mij dm/pmquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:07 schreef robdriessen het volgende:
Outpost, stuur even een DM naar Faye of Naatje.
Mja dat heeft geen nut.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:07 schreef robdriessen het volgende:
Outpost, stuur even een DM naar Faye of Naatje.
wtf vent!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:09 schreef Watertornado het volgende:
Hihi wat schattig. Als Faye praat klinkt het net alsof ze iets sneller wilt zeggen dan haar stemband/tong/lipcombinatie bij kunnen houden.
als een echte fokker, problematischquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:09 schreef Watertornado het volgende:
Hihi wat schattig. Als Faye praat klinkt het net alsof ze iets sneller wilt zeggen dan haar stemband/tong/lipcombinatie bij kunnen houden.
Ik ga niet kreunen, straks horen mijn "schoonouders" hetquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:09 schreef heloef het volgende:
Als je haar maar niet laat kreunen op de radio dat is alleen bestemd voor SuriWeekend he.
Kom op een keertje per week maar anders kunnen we ons weekend niet meer goed openen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ga niet kreunen, straks horen mijn "schoonouders" het
maar schatjepatatje, met suriweekend ben ik gewoon thuisquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Kom op een keertje per week maar anders kunnen we ons weekend niet meer goed openen.
Wil je ons dat aan doen?
Echt?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:14 schreef gewoonfaye het volgende:
en mijn ouders hebben me wel vaker gehoord
Amenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
maar schatjepatatje, met suriweekend ben ik gewoon thuis
Dat zijn toch voornamelijk de stemmodificatieorganen of niet dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
stemband/tong/lipcombinatie vond ik nogal wtf.
* Outpost76 trekt alvast zn broek uit en wacht tot faye m de groetjes doet.....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:14 schreef gewoonfaye het volgende:
Aan wie mogen wij weer de groetjes doen?
Ach ja maakt niet uit mijn moeder heeft me ook goed gehoord toen we het gister over masturbatie hadden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:14 schreef gewoonfaye het volgende:
en mijn ouders hebben me wel vaker gehoord
Ja laat maar ik vond t grappig. Nu na al de uitleg niet meer.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat zijn toch voornamelijk de stemmodificatieorganen of niet dan?
Aan mijn moeder want door mij was ze te laat en hadden wij bijna de hele voorstelling gemist. Al vond Raymann dat zelf niet zo erg vertelde hij achteraf.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:14 schreef gewoonfaye het volgende:
Aan wie mogen wij weer de groetjes doen?
Het heet hier FOK radio, geen FAP radio, ja? :pquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
* Outpost76 trekt alvast zn broek uit en wacht tot faye m de groetjes doet.....
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:17 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het heet hier FOK radio, geen FAP radio, ja? :p
Denk dat 't voornamelijk haar lippen zijn eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja laat maar ik vond t grappig. Nu na al de uitleg niet meer.
quote:
Knetter, ik had iets anders aan mijn hoofdquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik denk faye doet uit haarzelf wel de groetjes aan mij
Als jij t zegt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Denk dat 't voornamelijk haar lippen zijn eigenlijk.
Dat wel maar Plage was net wat meer up-tempo.quote:
Ik ook niet maar di's toch gewoon een kwestie van luisteren?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als jij t zegt.Ik heb er de ballen verstand van.
Dat vind ik echt van die 85-in-een-dozijnbandjes.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Doe eens iets van Go Back to the zoo, of Kensington ofzo, vind Knetter ook leuk
Handsome Poets, Gouds talent!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als jij t een stemband/tong/lipcombinatie noemt vind ik t geen kwestie van luisteren meer.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ook niet maar di's toch gewoon een kwestie van luisteren?
Dan luister jij echt niet goed..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat vind ik echt van die 85-in-een-dozijnbandjes.
Douchese!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Het regent keihard hier!
tis dat mijn haar in de verf zit anders ging ik naar buiten.
Ooeh kan ik zo miss nog wel doen
nu douchen toedels
En met deze verzoekjes gaat het zowaar een keer lukken om ze uit te voerenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Of jullie hebben een verschillende smaak.quote:
En het Gouds Talent dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En met deze verzoekjes gaat het zowaar een keer lukken om ze uit te voeren
Bevrijdingsfestival?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:23 schreef heloef het volgende:
Ik was vorige week trouwens bij een concert van Kensington ze klinken goed live.
Okee zet nu stiekem de microfoon aan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:24 schreef gewoonfaye het volgende:
Achter de schermen
Naatje op de luchtgitaar, op zijn stoel hopsend, slecht meezingend
Als je Kensington doet, doe dan GEEN Let Goquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En met deze verzoekjes gaat het zowaar een keer lukken om ze uit te voeren
Geen Plage geen Let Go zeg verpest niet alles voor mij.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je Kensington doet, doe dan GEEN Let Go
geen kensingtonquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je Kensington doet, doe dan GEEN Let Go
FYL!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen Plage geen Let Go zeg verpest niet alles voor mij.
FU 2.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:44 schreef Myraela het volgende:
Oeh babe, babe. Lalalala. Boy, I fuck you.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |