Vandaar dat je nou geen zin hebt in sex!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was het plan, maar dat is misluktIk ben gaan rijden.
Auto, Paard, beide?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was het plan, maar dat is misluktIk ben gaan rijden.
Wutt is TC???quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:58 schreef Popje-popje het volgende:
Heeeuul misschien ga ik vanavond laat nog even TC'en
Seks. SEKS!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vandaar dat je nou geen zin hebt in sex!
Lesdictie! LESDICTIE!!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Seks. SEKS!
Maar goed, wat niet is kan nog komen natuurlijk.
lalalala *BANG (overal schijt)quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:00 schreef Watertornado het volgende:
Ik wilde net gaan schijten maar deze is zo chill, die MOET ik effe afluisteren.
Ja, ik ookquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah ok
Ik vind de Yeti trouwens steeds minder lelijk
Onzin. Sex is gewoon correct, maar ik heb een hekel aan dat woord in Nederlandse zinnenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lesdictie! LESDICTIE!!!![]()
Das altijd waar.
Ga je als je klaar bent een foto maken en 'm op Twitter zetten?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:00 schreef Watertornado het volgende:
Ik wilde net gaan schijten maar deze is zo fris, die MOET ik effe afluisteren.
Gebruik google eens een keerquote:
-.- ik weet et ook nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kom op zeg, je bent toch niet ZO oud?
Ik heb geen Twitter, poepie.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga je als je klaar bent een foto maken en 'm op Twitter zetten?
Loop mij dan ook niet te fokken muts!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ookHet is echt een toffe bak.
[..]
Onzin. Sex is gewoon correct, maar ik heb een hekel aan dat woord in Nederlandse zinnen
Kan nogsteeds niet aan die lampen wennen.. Denk dat ik eens een keer ga kijken of ik een proefrit kan roggelenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ookHet is echt een toffe bak.
[..]
Onzin. Sex is gewoon correct, maar ik heb een hekel aan dat woord in Nederlandse zinnen
Wtf heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kom op zeg, je bent toch niet ZO oud?
Die Superb is trouwens best wel grappige auto, alleen je mag niets meer aanraken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kan nogsteeds niet aan die lampen wennen.. Denk dat ik eens een keer ga kijken of ik een proefrit kan roggelen
Jij vroeg zo fout mogelijk!!quote:
Das kudt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die Superb is trouwens best wel grappige auto, alleen je mag niets meer aanraken.
Achterbak mag je niet open en dicht doet, op de manuele methode om het zo maar te zeggen. Gaat allemaal met knopjes.
Ik vind het een toffe auto. Jeremy ook. Ik zeg doenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kan nogsteeds niet aan die lampen wennen.. Denk dat ik eens een keer ga kijken of ik een proefrit kan roggelen
Hij zat wel lekker en alles, dat wel. Ben altijd nog een beetje verliefd op de Octavia RS.quote:
Meer dan een proefrit wordt het niet hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het een toffe auto. Jeremy ook. Ik zeg doen
Ik vind die nieuwe Renault Megane RS wel wat voor jou. In grijs/zwart is hij echt smullen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Meer dan een proefrit wordt het niet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |