Doet me denken aan dit nummer:quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:36 schreef MOD het volgende:
Weet iemand het origineel van dit muziekje?
Is opgenomen in Antwerpen zover ik weet, kwam het laatst tegen en klinkt mij iig heel bekend.
....
Toch niet ...?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Er wordt de laatste tijd een nummer vaak op de radio gedraaid, lijkt een beetje op Jesse McCartney als je het mij vraagt., Maar volgens mij is het hem niet. Iemand een idee?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:51 schreef TheHunterAmin het volgende:
Ik ben opzoek naar een heel fout nummer van vorig jaar! Waren 2 mannen en een vrouw in die clip, 1 van die mannen was dik en die ander leek op een 'new kids' typetje.. Wie kan me helpen?
Die bedoelde ik niet, maar je hebt me een eind op weg geholpenquote:
still searching!quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:43 schreef Pizzapuntje het volgende:
Een soundtrack, het is een beetje een hijgnummer, geen zang erin volgens mij, het klinkt een beetje zoals het begin van dit nummer alleen dan zonder de tekst.
Okay wie hier iets mee kan is geweldig ;p
Dat topic had je gewoon in MUZ kunnen openen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:02 schreef zoodan het volgende:
[..]
dm gestuurd
edit; waar kan ik voor deze vraag wel terecht?
Gokje:quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:20 schreef DjinN het volgende:
Hallo
Ik ben voor mijn mams op zoek naar een liedje. Ze hoort het elke keer bij de reclame voor aankomende films die op RTL8 worden uitgezonden. De stem deed haar aan Paul Simon denken (waardoor ik dus automatisch aan John Mayer denk..zijn stem lijkt ook op die van Paul Simon). Maar ik kan dus nergens vinden wat voor liedje het is.
Ze heeft geprobeerd de tekst te onthouden. Het enige wat ze er uit op kon maken was "You close your eyes and next to me" oid.
Kan iemand mij miss helpen ?? Alvast bedankt
?quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:09 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ik hoorde vannacht op Radio 2 op 2:20 een nummer waarvan ik graag de titel zou willen hebben. Op de site staat geen playlist van die tijd. Het komt uit de jaren 80, uptempo, vrouwelijke zangeres (Janet Jackson?) en het meest opvallende aan het nummer was dat er redelijk op het einde een opera zangeres door heen kwam galmen.
Iemand een idee?
Je kunt altijd kijken op nummergemist.nl, van bijna elk radiostation staat daar de playlist.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:09 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ik hoorde vannacht op Radio 2 op 2:20 een nummer waarvan ik graag de titel zou willen hebben. Op de site staat geen playlist van die tijd. Het komt uit de jaren 80, uptempo, vrouwelijke zangeres (Janet Jackson?) en het meest opvallende aan het nummer was dat er redelijk op het einde een opera zangeres door heen kwam galmen.
Iemand een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |