Zeker.quote:
Meh. De enige recente clip die ik op Jesse vind lijken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zeker.
@donyroyco Nop die is het helaas niet. Die was ik zelf al tegen gekomen
Dan moet kanovinnie op zijn vingers getikt worden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:00 schreef zoodan het volgende:
[..]
Jason Mraz/Jack Johnson ik werd hierna verwezen nadat mijn topic was gesloten door kanovinnie
dm gestuurdquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:01 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dan moet kanovinnie op zijn vingers getikt worden.
Eigen topic openen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:02 schreef zoodan het volgende:
[..]
dm gestuurd
edit; waar kan ik voor deze vraag wel terecht?
Ik heb kanovinnie ook geDMd dat hij jouw topic open moet gooien.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:02 schreef zoodan het volgende:
[..]
dm gestuurd
edit; waar kan ik voor deze vraag wel terecht?
Je topic is onterecht gesloten dus.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:35 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
© donroyco
Waar is dit topic niet voor bedoeld?
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
En terecht.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:16 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb er nog wel 1. Ongetwijfeld een nummer wat bekend is. Je hoort het nu onder de reclame van Discovery Channel. De Reclame van de nieuwe serie over superhelden. Het past er ook echt bij. Maar nu wil ik wel weten van wie het is omdat het een tof liedje is.
1.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:01 schreef Vrolijk_Beschuit het volgende:
Ik ben op zoek naar twee nummers, waarvan ik me alleen de clips nog voor de geest kan halen.
De eerste clip was een geanimeerde, waarbij een muis en een soort aardappel (?) voorkomen (klinkt vrij vaag deze uitleg, i know). Ik weet niet meer precies wat ze aan het doen waren. Was een Dance nummer, al vrij oud, zo rond het begin van de jaren '00 schat ik zo.
De tweede clip was een vrouw zonder kleren maar waar de edele delen door subtiel geplaatste strepen oid verborgen waren. Ik dacht dat ze in een soort raket zat. Wordt volgens mij ook gebruikt bij het progamma the X effect op MTV.
Iemand een idee welke nummers dit kunnen zijn?
quote:
Geen dank.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:12 schreef Vrolijk_Beschuit het volgende:
Superman lovers & Jem waren het! Dankuu!:D
Mijn tagje aanpassen?quote:
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:12 schreef Vrolijk_Beschuit het volgende:
Superman lovers & Jem waren het! Dankuu!:D
Geen Ideeën?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:55 schreef Tompsen het volgende:
Ik zoek een, volgens mij Nederlands hiphop nummer.
De intro lijkt een beetje op die van Adèle - he won't go
http://m.youtube.com/inde(...)/watch?v=Qgp7hlkfstI
Alleen had dit nummer volgens mij alleen een piano.
Ik hoorde deze intro en herkende het gelijk alleen kwam niet meer op de naam, het zou van de opposites kunnen zijn kon het alleen niet meer vinden.
Bij voorbaat dank:)
Doet me denken aan dit nummer:quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:36 schreef MOD het volgende:
Weet iemand het origineel van dit muziekje?
Is opgenomen in Antwerpen zover ik weet, kwam het laatst tegen en klinkt mij iig heel bekend.
....
Toch niet ...?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Er wordt de laatste tijd een nummer vaak op de radio gedraaid, lijkt een beetje op Jesse McCartney als je het mij vraagt., Maar volgens mij is het hem niet. Iemand een idee?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:51 schreef TheHunterAmin het volgende:
Ik ben opzoek naar een heel fout nummer van vorig jaar! Waren 2 mannen en een vrouw in die clip, 1 van die mannen was dik en die ander leek op een 'new kids' typetje.. Wie kan me helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |