quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:17 schreef stardust het volgende:
Hallo, Ik zoek de titel van dit nummer dat in de volgende link gebruikt wordt.
Alvast bedankt voor de hulp!
http://www.yourdiscovery.com/nl/stanlee/
Caps Lock gebruiken werkt echt niet hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:02 schreef seagal11 het volgende:
wie kent het muziekje aan eind van deze commercial EN NEEJ HET IS NIET DE POPCORN SONG EN IK BEDOEL OOK NIET DE RINGTONE IN HET MIDDEN VAN DE COMMERCIAL!!!
OH jawel hoor het werkt PRIMA!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:26 schreef donroyco het volgende:
[..]
Caps Lock gebruiken werkt echt niet hoor.
Als je even een link zoekt naar een 'uitzending gemist'-site is het wat makkelijker voor ons.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:34 schreef iwantyoumore het volgende:
hee!
sinds vorige week is het programma moordvrouwen er op.
en dan spelen ze steeds een deuntje af, onder tekst,
alleen een beetje oehoe oehoe oehoe, op een soort 'spannende' manier.
iemand enig idee van welk liedje dit is?
alvast bedankt!
Ik zag in je gesloten topic dat iemand al had gereageerd:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:34 schreef iwantyoumore het volgende:
hee!
sinds vorige week is het programma moordvrouwen er op.
en dan spelen ze steeds een deuntje af, onder tekst,
alleen een beetje oehoe oehoe oehoe, op een soort 'spannende' manier.
iemand enig idee van welk liedje dit is?
alvast bedankt!
quote:
Niemand?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:23 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
Hoe heet het nummer dat in deze reclame zit?
http://tabs.ultimate-guit(...)maar_mn_hand_crd.htmquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:20 schreef maxie221 het volgende:
Ik heb binnenkort een begravenis. Ik zoek het bladmuziek voor het nummer Pak maar mijn hand, van Nick en Simon. Weet iemand waar ik dat kan krijgen???
Bedoel je deze? Hier graaft een oude man dat graf, en dat meisje wordt inderdaad ineens 'evil'quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:20 schreef afratjuh het volgende:
Ik heb al overal gezocht maar kan het niet vinden. Ik zoek een liedje (misschien van within temptation maar weet niet zeker) en in de clip zie je een meisje in haar eigen mooie sprookjeswereld wat langzaam angstaanjagend en evil wordt ofzo.. En dan gaat ze wegrennen, het eindigt met dat zij in een graf valt wat iemand(de zangeres?) heeft gegraven?
Groetjes
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:02 schreef seagal11 het volgende:
wie kent het muziekje aan eind van deze commercial EN NEEJ HET IS NIET DE POPCORN SONG EN IK BEDOEL OOK NIET DE RINGTONE IN HET MIDDEN VAN DE COMMERCIAL!!!
Lees zijn caps eensquote:
nee sorry ): het gaat echt over een klein meisje in haar eigen mooie wereldje die dan oppeens 'slecht' wordtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:04 schreef Lesterr het volgende:
[..]
Bedoel je deze? Hier graaft een oude man dat graf, en dat meisje wordt inderdaad ineens 'evil'
Within Temptations - Angels
?quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:47 schreef www.outer het volgende:
Hoi,
Ik ben op zoek naar de naam van het nummer wat gedraaid wordt tijdens de radioreclame van het feest 'love generation 22 mei beach club vroeger' op slamFM.
Het is een erg zomers, beetje house-achtig deuntje.
Als het me lukt om het op te nemen zal ik kijken of ik het kan posten.
Bedankt alvast
Ja, dat is m, weet iemand ook de naam ervanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |