Oeh nicequote:Op zondag 15 mei 2011 17:20 schreef Honingbijtje het volgende:
Ben hier vandaag en gister een beetje mee bezig geweest :3
Moet je ook maar niet bij Toothless/Dostya spelen, dan weet je wat je kunt verwachten.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:51 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Het is zogenaamd een vriendelijke server, als je vraagt hoeveel iets waard is krijg je het standaard antwoord : meer als je moeder.
Wat loop je de boel nou weer op te fokken. Doe eens niet zo triest, want je bent fucking kinderachtig bezig zo. Hou het lekker bij je eigen server als je je niet normaal kunt gedragen.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:28 schreef Berend. het volgende:
Ik hoorde dat er een rollback van 3 dagen is geweest op Toothless?
Dus die rollback is er geweest?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:48 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Wat loop je de boel nou weer op te fokken. Doe eens niet zo triest, want je bent fucking kinderachtig bezig zo. Hou het lekker bij je eigen server als je je niet normaal kunt gedragen.
Het was ook gewoon een vraag hoor. Maar stiekem natuurlijk ook 10% om te trollenquote:Op zondag 15 mei 2011 18:48 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Wat loop je de boel nou weer op te fokken. Doe eens niet zo triest, want je bent fucking kinderachtig bezig zo. Hou het lekker bij je eigen server als je je niet normaal kunt gedragen.
Inderdaad, als je die emoticon weghaalt (die 10%) lijkt het net een serieuze vraag.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:56 schreef Berend. het volgende:
[..]
Het was ook gewoon een vraag hoor. Maar stiekem natuurlijk ook 10% om te trollen
Ja, maar dat is het gevolg van sommige users die zich niet kunnen gedragen.quote:
Kun je tijdens je examen niet een paar minuten kijken in dit topic?quote:Op zondag 15 mei 2011 19:15 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Oke tot over 2 weken na de examens. Dan zie ik wel hoe de situatie is
Volgens mij kijkt er toch niemand meer op na al die ruzies.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:48 schreef dnbrainwash het volgende:
Net of dit topic ook maar enigszins laat zien hoe het in de server zelf is.
Tsk tsk, begin jij nou ook al.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:41 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Volgens mij kijkt er toch niemand meer op na al die ruzies.
Haha nee hoor.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:45 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Tsk tsk, begin jij nou ook al.
Nog zat mensen online hoor.
Nee, komt met 1.6quote:Op zondag 15 mei 2011 22:19 schreef RickoKun het volgende:
Jongens; lees wat eronder staat: Kappen nou.
Ontopic:
Ik ben nu wéér aan een nieuwe crib begonnenDeze keer wordt het een heusch kasteel in den woestijn! Je kan naar de nether, maar kan je ook je eigen portal maken?
Ik denk zoiezo dat enabled moet zijn door de server owner.quote:
die tweede blog:quote:Op maandag 16 mei 2011 08:11 schreef SosuaCafe het volgende:
Ben benieuwd of ie nog wat speciaals gaat doen met de daadwerkelijke release..
Ja, maar er moet iets in minecraftquote:Op maandag 16 mei 2011 08:22 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
die tweede blog:
http://notch.tumblr.com/
Wat voor hatches?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:24 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Dus toch wel, ik dacht eerst dat hij een grapje maakte omdat hij een nieuwe goed wilde kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |