Ja las het net. Vetquote:Op maandag 16 mei 2011 12:12 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Een luik. Voor bovenaan een ladder ofzo.
En ik wilde ook zo'n Lost bunker maken, daar is het helemaal goed voor. xDquote:Op maandag 16 mei 2011 12:14 schreef Mender het volgende:
Ah dat bied nieuwe mogelijkheden voor vallen
Waarom dat dan weer nietquote:Notch: They do NOT let water pass through, unfortunately.
Rose red en Bone mealquote:Op maandag 16 mei 2011 12:23 schreef NBT het volgende:
Hoe kan je pink dye laten spawnen, ik moet pink wool hebben maar die kan je niet laten spawnen.
HELP, alvast bedankt
Het schijnt te werken als je je fotoboek update met info+foto'squote:Op maandag 16 mei 2011 12:23 schreef NBT het volgende:
Hoe kan je pink dye laten spawnen, ik moet pink wool hebben maar die kan je niet laten spawnen.
HELP, alvast bedankt
Dat heb ik pas allemaal zitten verwijderenquote:Op maandag 16 mei 2011 12:31 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Het schijnt te werken als je je fotoboek update met info+foto's![]()
/i351:9 ?? ja moet je dan niet /give (username) 351:9 ?quote:Op maandag 16 mei 2011 12:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Rose red en Bone meal
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Pink_Dye
edit: oh je bedoelt in creative
/i 351:9
moet je dan doen..
in toothless server niet, eigen welquote:Op maandag 16 mei 2011 15:37 schreef NBT het volgende:
[..]
/i351:9 ?? ja moet je dan niet /give (username) 351:9 ?
In principe wel maar sommigen hier kunnen daar niet mee omgaan helaas. Dus liever even niet. Bedankt!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:08 schreef gogosweden het volgende:
euhm mag iedereen die hier een server heeft hem hier posten? momenteel host ik namelijk zelf ook een server
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |