quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:22 schreef RickoKun het volgende:
te late edit.
Maar goed, wtf doet die toren daar bij de spawnNiet dat ik daar veel mee zit aangezien ik toch altijd solo ergens afgelegen bouw
Klopt. Was een kloon van een slecht bekend staande user.quote:
Was dat echt zo belangrijk en noodzakelijk om die te bannen dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt. Was een kloon van een slecht bekend staande user.
Ja, anders wordt het niet gedaan hé.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:27 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Was dat echt zo belangrijk en noodzakelijk om die te bannen dan?
Ja oke, maar het is wel matigquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja, anders wordt het niet gedaan hé.
Tsja hopelijk kunnen er nu weer gewoon meerdere servers draaien zonder dat men elkaar in de haren vliegt.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tsja hopelijk kunnen er nu weer gewoon meerdere servers draaien zonder dat men elkaar in de haren vliegt.
Is dostya alleen geband of door de shredder?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tsja hopelijk kunnen er nu weer gewoon meerdere servers draaien zonder dat men elkaar in de haren vliegt.
Begrijpelijk, ik snap het ook allemaal nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:33 schreef dnbrainwash het volgende:
Eerst altijd lopen zaniken over verschillende servers en hoe het een server zou moeten worden. Daarna is het een server loopt iedereen te zaniken over hoe kut het wel niet is.
Degene die de servers "samenbracht" aka in een steam gesprek stopte stopt na 1 week als admin om met een andere admin een andere server te beginnen. En dan nog durven vragen of ze admin kunnen blijven ook.Al dat gezeik hier ben ik zat en ik zal ook niet meer in dit topic te vinden zijn.
En al die trollen die wel gewoon lief doen in de server en in dit topic lopen trollen.
Geen idee en daar ga ik ook niet over. Je kunt je vraag eventueel mailen naar forum@fok.nl.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:32 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Is dostya alleen geband of door de shredder?
Dat ze geen admins weer waren op de server snap ik, maar meteen een ban is toch gewoon belachelijkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:33 schreef dnbrainwash het volgende:
Degene die de servers "samenbracht" aka in een steam gesprek stopte stopt na 1 week als admin om met een andere admin een andere server te beginnen. En dan nog durven vragen of ze admin kunnen blijven ook.Al dat gezeik hier ben ik zat en ik zal ook niet meer in dit topic te vinden zijn.
Dit, erg jammer inderdaad. Kun je zien wat een kereltje van 15 wel niet allemaal kan oproepen. Hebben we er eindelijk 1 is het nog niet goed.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:33 schreef dnbrainwash het volgende:
Eerst altijd lopen zaniken over verschillende servers en hoe het een server zou moeten worden. Daarna is het een server loopt iedereen te zaniken over hoe kut het wel niet is.
En al die trollen die wel gewoon lief doen in de server en in dit topic lopen trollen.
Ik hoop dat dit niet de officiele fok! server word, want er is toch wel duidelijk te zien dat het niet een server is waar iedereen op wilquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit, erg jammer inderdaad. Kun je zien wat een kereltje van 15 wel niet allemaal kan oproepen. Hebben we er eindelijk 1 is het nog niet goed.
En meerdere servers zijn niet toegestaan zodra deze server de officiele Fok! server wordt, daar wordt nu over gepraat namelijk met Fok!.
Pardon? Volgens mij heb ik er niet voor gezorgd dat dit gebeurd? Ik was gewoon gestopt, en wij zijn een private server gaan maken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit, erg jammer inderdaad. Kun je zien wat een kereltje van 15 wel niet allemaal kan oproepen. Hebben we er eindelijk 1 is het nog niet goed.
En meerdere servers zijn niet toegestaan zodra deze server de officiele Fok! server wordt, daar wordt nu over gepraat namelijk met Fok!.
Met wie danquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Prima, vroeg het me af, want ik heb er niets van terug kunnen vinden. En meestal weet ik nog wel wat er speelt. Meestal danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |