Ja dat dacht ik ook alquote:
Je laten stopen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:08 schreef Bellatrix het volgende:
Benny ik ben nu verslaafd aan Angry Birds, stop me.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:10 schreef iBenny het volgende:
Ik gaf Shemsi als suggestie voor het songfestival voor volgend jaar
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:12 schreef Bellatrix het volgende:
En ik kan eindelijk whatsappen, ook niet onbelangrijk.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je laten stopen?
Ik moedig zulke dingen alleen maar aan
Goed zo kuikentjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik zie dat het ook op m'n Nokia kan, vanavond of morgen eens ff kieken, ben nu nieuwsgierig geworden, Zwab had het er ook al over.
Je hebt een nieuwe telefoon?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:12 schreef Bellatrix het volgende:
En ik kan eindelijk whatsappen, ook niet onbelangrijk.
quote:
Een jaartje later zou het het laatste zijn geweest wat ik deed.. Auwch.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Fijn om die zo tijdig weg te strepen Lut.
VanVelzen in HMHquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zal wel weer iets vergeten.. Maar wat is er dan?
Oh leuk Bennyquote:
Oh kak, migraine is echt kutquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik kreeg vanmiddag een migraine-aanval
Heb om 12 uur 2 genomen, en om 15 uur 3
Jaa, ik had het best snel door, dus heb t wel kunnen onderdrukken een beetje.. maar ik moest wel doorwerkenquote:
Das kut...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik kreeg vanmiddag een migraine-aanval
Heb om 12 uur 2 genomen, en om 15 uur 3
Ik ben bij beidenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Benny ga jij nog hier kieken of ga je in het live topic?
Ah we zijn hier maar met z'n 2 (of misschien 3 met Lut), ik denk dat ik m'n laptop dan uitklap en lekker op de bank ga hangenquote:
Ach, ik ben toch al vertyfdquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das kut...
Neem er niet te veel, kan je ook last van krijgen
Lutte viert dr verjaardag, dus die zal er denk ik niet bij zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah we zijn hier maar met z'n 2 (of misschien 3 met Lut), ik denk dat ik m'n laptop dan uitklap en lekker op de bank ga hangen
Oh die Duitse humor
Ah ja omdat ze er een uur geleden nog was dacht ik dat de visite al misschien weg wasquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lutte viert dr verjaardag, dus die zal er denk ik niet bij zijn
Ik vind het leuker dan het stijve gedoe van de afgelopen jaren
Nope. Zijn er ook niet zo lang volgens mij en begreep dat ze naar bed ging als ze weg warenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah ja omdat ze er een uur geleden nog was dacht ik dat de visite al misschien weg was
Lutte is een eckte eckte FOK!autist, die FOK!t ook op haar verjaardag.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah ja omdat ze er een uur geleden nog was dacht ik dat de visite al misschien weg was
Zie je, ik wist dat je er wasquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lutte is een eckte eckte FOK!autist, die FOK!t ook op haar verjaardag.
Maar we zitten IHVH te kijken.
Alvast gefeliciflapstaartbaard Lutje!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dankudanku.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Alvast gefeliciflapstaartbaard Lutje!Ik ben hier morgen niet.. of pas laat..
DANKquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dankudanku.Veel succes jij, ik zal aan je denken!!
Staat hier ook aan. Heb ondertussen op stream ESF aanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die Roxanne is ook even dom als ze er uitziet zeg.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Staat hier ook aan. Heb ondertussen op stream ESF aan
Ik irriteer me aan allebei. Wat een sukkelsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die Roxanne is ook even dom als ze er uitziet zeg.
+, eeeuh, even tellen, zes.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik irriteer me aan allebei. Wat een sukkels
Helaas welquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
+, eeeuh, even tellen, zes.
En het erge is.. Ze kunnen niks, alleen het kind van zijn. En toch zingen enzo. Dat doe je de mensheid toch niet aan?
Och jottem, wat een feestquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
van mij mag je blijven, maar dan ben je gay..
zelfs ik kijk t niet!
auditie voorbereidenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:25 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Maar waarom is er dan verder niks voor de tv?
Estland of Letland, ik denk de eerste.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Welk land was het ook alweer met dat meisje in zuurstokroze met dat catchy liedje?
Estlandquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Welk land was het ook alweer met dat meisje in zuurstokroze met dat catchy liedje?
quote:
Georgië en ik vermoed dat Frankrijk er bijkomt met dat Andrea Bocelli-achtige nummerquote:
Denemarken ja, van allebei geloof ik.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Welke jouw favo Benny?
Lut, was jouw favo Denemarken?
1. Denemarkenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Welke jouw favo Benny?
Lut, was jouw favo Denemarken?
Jazekerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Poedels, als ik hier filmpjes post, kunnen jullie dan voor mij kiezen?
35 zoiets las ik op wiki afgelopen week, ze lijkt alleen 45quote:
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
35 zoiets las ik op wiki afgelopen week, ze lijkt alleen 45
Proost Joopiquote:
Die papegaai of wat was het, met Ireland douze points ofzo.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
Het is wel altijd Ierland of Engeland die de laatste 10 jaar pareltjes stuurt
Dat gilde ik ook afgelopen Zondag tijdens de piek, gelukkig is het net 2 dagen iets rustigerquote:
Ze zijn ook aanstekelijk, het filmpje heb ik maanden geleden weggeklikt maar zo live is het leukquote:
Dat was Lena vorig jaar ook en die kon helemaal niet zingen.quote:
Ik heb het nooit onderkend, maar dit jaar kon ik er niet omheen. Vooral in de duinen. Brandende ogen en hoofdpijn. Nooit eerder zo meegemaakt. Trouwens daarna niet echt meer veel last van gehad.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat gilde ik ook afgelopen Zondag tijdens de piek, gelukkig is het net 2 dagen iets rustiger
Dan zouden de Ieren helemaal in de aap gelogeerd zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:46 schreef Joooo-pi het volgende:
Grieken mochten helemaal niet meedoen ivm de uitstaande leningen...
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:47 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben trouwens hier, lekker rustig, kan niet tegen die drukte!
Ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan zouden de Ieren helemaal in de aap gelogeerd zijn.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:49 schreef Bellatrix het volgende:
Wanneer komen de landen die we nog niet gehoord hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:51 schreef iBenny het volgende:
[..]Danke!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:
quote:
Voor mij ja met Georgië samenquote:
Geven genoeg geld.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:56 schreef Joooo-pi het volgende:
Waarom staan die landen eigenlijk automatisch in de finale?
Geld, geld, geld.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:56 schreef Joooo-pi het volgende:
Waarom staan die landen eigenlijk automatisch in de finale?
Nietesquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:58 schreef Bellatrix het volgende:
Alle Volendammers hebben ook gewoon dezelfde stem.
Wat te denken van een lekkere Italiaanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:59 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zou als ik zo'n betalend land was gewoon een geit verkleed in een clownpak sturen, omdat ze betalen maakt het niet uit wat ze sturen.
Lijkt me hilarischquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:59 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zou als ik zo'n betalend land was gewoon een geit verkleed in een clownpak sturen, omdat ze betalen maakt het niet uit wat ze sturen.
Wordt je ook nerveus van Sorry van Kyteman?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik word altijd bloednerveus van een trompet die langer dan 2 seconden loeit.
Vre-se-lijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wordt je ook nerveus van Sorry van Kyteman?
Breek me de bek niet open.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wordt je ook nerveus van Sorry van Kyteman?
quote:
Denk het ookquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat het gaat tussen dat meisje in het roze van GTST, Blue, Denemarken... en nog iets.
Ga je zo nog kieken naar de mannen van Blue, ze komen zo.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, ik ben wat aan het uploaden, maar niet tevreden
NINAquote:
Met magistraal commentaar van Graham Norton!quote:
Denk het wel, 1 of 2.quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vre-se-lijk.
En dat vage joch vind ik net zo vreselijk.
Muziekbarbaren!quote:
Nou moet je niet gaan gillen, we zaten net nog op die natte heuvelrug in Tennessee.quote:
Ja voorgaande versie vond ik toffer, nu is er een geluidje wat iets teveel aanwezig lijkt te zijn.quote:
Meid, ik doe niets anders dan gillen, ben een hillbilly!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou moet je niet gaan gillen, we zaten net nog op die natte heuvelrug in Tennessee.
Beetje wel en ik vind het enorm irritant dat ik 10 keer een uitzoom van de zaal zie, ipv die jongens.quote:
Duh, trompetters!quote:
Ik vul hem alvast voor je in Benny.quote:
Deden ze dat maar.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind het nog steed gay dat ze weer meedoet. Zweden trekt toch ook niet weer Abba uit de kast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met special effects![]()
Abba komt na Anita tijdens de karaokequote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:17 schreef Bellatrix het volgende:
Inderdaad, ABBA is in hun grote teen nog getalenteerder dan alles wat we vanavond zien.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
OK.. ik ben niet tevreden.. maar voor de vorm..Er zit geen geluid onderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met special effects
Nou, bij mij prima geluidquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb 'm op zn hardst en hoor je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zacht
en nu eerlijkquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:22 schreef Bellatrix het volgende:
Ik hoor hem wel goed. Maar klinkt tof, triq!
niet doen, dan crasht iequote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
Mijn laptop gaat nonstop over de zeik, ik ga zo ff kieken als de laatste nummers geweest zijn.
Ik vind het goed, accepteer het nou.quote:
Jaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het goed, accepteer het nou.Die effecten maken me wel melig.
Je gaat hoor!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:25 schreef PatriQue89 het volgende:
misschien ga ik morgen nog even een ander nummer uitzoeken, of gewoon niet heen..
Niet terugkrabbelen... Des noods kom ik je ophalenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:25 schreef PatriQue89 het volgende:
misschien ga ik morgen nog even een ander nummer uitzoeken, of gewoon niet heen..
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
Welke Nina? Ik ken alleen het kind en de tiener.
Die en dan +30 jaar, dan krijg je dat paasei van netquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
Welke Nina? Ik ken alleen het kind en de tiener.
Voor de backup is dat misschien wel handig. Als ze nog iets van je willen horenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, ok.. ik zal gaan morgenmaar misschien dat ik nog ff een ander nummer instudeer!
Heejoquote:
Is ook best een mooi nummer.quote:
Dat moest sowiesoquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Voor de backup is dat misschien wel handig. Als ze nog iets van je willen horen
Ja dat is toch ook de enige?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die en dan +30 jaar, dan krijg je dat paasei van net
We hebben ook nog het grietje in roze met dat catchy liedje, 2 NINA's vanavondquote:
Oh bedoel je het zoquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
Want Charlie zijn er wel twee geweest. Nouja, keek GTST alleen nog maar in de tijd van Georgina en Angela.
Ik heb het over GTST, dacht dat 2 verschillende Nina gespeeld hadden, laat maar.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We hebben ook nog het grietje in roze met dat catchy liedje, 2 NINA's vanavond![]()
Of snap ik je verkeerd
Gewoon in een rustige coupe van de trein zitten en zingenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Alleen, dat heb ik nog niet..na, hoef pas laat weg.. dus kan nog teksten stampen morgen
Ja nu snap ik je, het is idd steeds dezelfde Nina.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb het over GTST, dacht dat 2 verschillende Nina gespeeld hadden, laat maar.
Okequote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
OOH BENNY! Ik zag vanmiddag dat ene B&J koekje in de vriezer bij de Appie liggen, na al die maanden verkopen ze het hier![]()
Volgende week ga ik hem halen
Haha, jaa..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon in een rustige coupe van de trein zitten en zingen
Daarom. En dan heb je toch iets van publiekquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, jaa..gewoon in bussum op straat, niemand die me kent
Wat een sukkelquote:@waylonline Waylon
Haha! Hetero's halen de finale niet! RT“@JamieWestland: @waylonline Hey Waylon wrom ga jij niet volg jaar zingen je bent echt goed zanger x”
Wie is Jamie? Is dat van Di-rect?quote:
Die moet op een bepaald vlak nog uit de kast komenquote:
Wat een sukkelquote:@waylonline Waylon
1988 is het aantal? "Hole" is wel duidelijk! “@hole1988: @waylonline je hebt wel het uiterlijk van een Homo”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |