Ja dat dacht ik ook alquote:
Je laten stopen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:08 schreef Bellatrix het volgende:
Benny ik ben nu verslaafd aan Angry Birds, stop me.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:10 schreef iBenny het volgende:
Ik gaf Shemsi als suggestie voor het songfestival voor volgend jaar
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:12 schreef Bellatrix het volgende:
En ik kan eindelijk whatsappen, ook niet onbelangrijk.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je laten stopen?
Ik moedig zulke dingen alleen maar aan
Goed zo kuikentjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik zie dat het ook op m'n Nokia kan, vanavond of morgen eens ff kieken, ben nu nieuwsgierig geworden, Zwab had het er ook al over.
Je hebt een nieuwe telefoon?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:12 schreef Bellatrix het volgende:
En ik kan eindelijk whatsappen, ook niet onbelangrijk.
quote:
Een jaartje later zou het het laatste zijn geweest wat ik deed.. Auwch.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Fijn om die zo tijdig weg te strepen Lut.
VanVelzen in HMHquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zal wel weer iets vergeten.. Maar wat is er dan?
Oh leuk Bennyquote:
Oh kak, migraine is echt kutquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik kreeg vanmiddag een migraine-aanval
Heb om 12 uur 2 genomen, en om 15 uur 3
Jaa, ik had het best snel door, dus heb t wel kunnen onderdrukken een beetje.. maar ik moest wel doorwerkenquote:
Das kut...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik kreeg vanmiddag een migraine-aanval
Heb om 12 uur 2 genomen, en om 15 uur 3
Ik ben bij beidenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Benny ga jij nog hier kieken of ga je in het live topic?
Ah we zijn hier maar met z'n 2 (of misschien 3 met Lut), ik denk dat ik m'n laptop dan uitklap en lekker op de bank ga hangenquote:
Ach, ik ben toch al vertyfdquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das kut...
Neem er niet te veel, kan je ook last van krijgen
Lutte viert dr verjaardag, dus die zal er denk ik niet bij zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah we zijn hier maar met z'n 2 (of misschien 3 met Lut), ik denk dat ik m'n laptop dan uitklap en lekker op de bank ga hangen
Oh die Duitse humor
Ah ja omdat ze er een uur geleden nog was dacht ik dat de visite al misschien weg wasquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lutte viert dr verjaardag, dus die zal er denk ik niet bij zijn
Ik vind het leuker dan het stijve gedoe van de afgelopen jaren
Nope. Zijn er ook niet zo lang volgens mij en begreep dat ze naar bed ging als ze weg warenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah ja omdat ze er een uur geleden nog was dacht ik dat de visite al misschien weg was
Lutte is een eckte eckte FOK!autist, die FOK!t ook op haar verjaardag.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah ja omdat ze er een uur geleden nog was dacht ik dat de visite al misschien weg was
Zie je, ik wist dat je er wasquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lutte is een eckte eckte FOK!autist, die FOK!t ook op haar verjaardag.
Maar we zitten IHVH te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |