Wie denk je dat ik ben?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:08 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Bale toch
Als je bent wie ik denk dat je bent, dan zijn mijn twijfels bevestigd
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ok snel allemaal verstoppen voor Trollscience!!!!!!!!!!!
hihiquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:31 schreef Beach het volgende:
[..]
ik zie nu pas dat je niet de echte bent
grquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
JA GODVER WAT IS DAT: JE BERICHT IS LEEG.
ER ZIT TOCH EEN AFBEELDING EN EEN SMILEY IN WTF ECHT GR.
Werkse lekker ding.quote:
Haha ik voel me echt Mario, ik versla allemaal eindbazenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja ff rustig thuis toch. Geen eindbazen achterop he Banaan
Is ie werken?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Om mij een beetje blij te maken ofzo.
Ja omdat ik eerst weg zou gaan maar dit niet door kan gaan.quote:
Oh. Wie is het, Draaltje weer?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Om mij een beetje blij te maken ofzo.
Nee, hij had vannacht een feestje en en zat tot daarstraks nog steeds daar uit te brakken alles. Hij zit nu in de trein op weg naar huis.quote:
Ik denk Henkispekniquote:
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja omdat ik eerst weg zou gaan maar dit niet door kan gaan.
Ik ben t niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, hij had vannacht een feestje en en zat tot daarstraks nog steeds daar uit te brakken alles. Hij zit nu in de trein op weg naar huis.![]()
![]()
[..]
Ik denk Henkispekni
[..]
Hoezo niet?
Hadden jullie nog gedate alles weer?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, hij had vannacht een feestje en en zat tot daarstraks nog steeds daar uit te brakken alles. Hij zit nu in de trein op weg naar huis.![]()
![]()
[..]
Ik denk Henkispekni
[..]
Hoezo niet?
Ja, afgelopen donderdag zag ik hem weerrrrr.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hadden jullie nog gedate alles weer?
Wat tof! Dubbelmeetquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, afgelopen donderdag zag ik hem weerrrrr.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik zag Cosmo/Breezerslet ook
![]()
![]()
Nah, eerst hele tijd met Jan alleen en toen we naar CS terug gingen even Cosmo gedag zeggen (uiteindelijk stonden we daar anderhalf uurquote:
Eerst langs Bobjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:47 schreef Bloempje. het volgende:
Komen jullie de volgende keer bij mij cupcakes eten?En kopjes thee drinken? Jullie zijn tenslotte mijn kleinkinderen.
Hahaha, 'even' gedag zeggenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nah, eerst hele tijd met Jan alleen en toen we naar CS terug gingen even Cosmo gedag zeggen (uiteindelijk stonden we daar anderhalf uur)
Ja echt hequote:
Is geheim allesquote:
DM dan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja echt he![]()
![]()
Maar hij is heel aardig in het echt
En hij vond Jan en mij schattig samen.
![]()
![]()
[..]
Is geheim alles
Had dan met jezelf afgesproken maximaal twee biertjes per dag ofzo.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:50 schreef Ragboer het volgende:
Godver, heb zin om in de kroeg te hangen vanavond. Maar heb afgesproken met mijzelf 2 weken geen bier te drinken, echt kut.
Daar had ik een avondje in de kroeg ook niet meer gered hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Had dan met jezelf afgesproken maximaal twee biertjes per dag ofzo.
werkt bij verslaving wel beter dan geheelonthoudingquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Had dan met jezelf afgesproken maximaal twee biertjes per dag ofzo.
Maar toch, beter dan niksquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:51 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Daar had ik een avondje in de kroeg ook niet meer gered hoor.
Ja daarom.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:51 schreef n8n het volgende:
[..]
werkt bij verslaving wel beter dan geheelonthouding
Whihihi, okquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:51 schreef Bloempje. het volgende:
Maar Klinker! Bobje schijnt op 20 minuten van mijn huis te wonenAlleen hij wil niet zeggen waar. Maar dus, maar, dan kunnen jullie best gelijk langs mij ook
Sleep ik Klips mee, hebben we een mini ARG7 meet
![]()
![]()
Zou ik echt verslaafd zijn? Ik begin nu wel een beetje onrustig te worden enzoquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:51 schreef n8n het volgende:
[..]
werkt bij verslaving wel beter dan geheelonthouding
Ik denk eerder dat je geestelijk een kleine verslaving hebt opgebouwd, en niet lichamelijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zou ik echt verslaafd zijn? Ik begin nu wel een beetje onrustig te worden enzo![]()
Ik ben ook verslaafd,quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:53 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je geestelijk een kleine verslaving hebt opgebouwd, en niet lichamelijk.
Ik merk laatst ook dat de drang iets groter wordquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zou ik echt verslaafd zijn? Ik begin nu wel een beetje onrustig te worden enzo![]()
Ja, maar bier associeer ik ook met gezelligheid. Uitgaan, tv kijken, fokken, gamen, met vrienden zijn, op de boot, in het stadion.... ik drink dan altijd bier. Ik mis dat gewoon een beetje, een pilsje pakken enzo.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:53 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je geestelijk een kleine verslaving hebt opgebouwd, en niet lichamelijk.
Je bent er niet verslaafd aan?quote:
Ja, vandaar geestelijke verslaving.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, maar bier associeer ik ook met gezelligheid. Uitgaan, tv kijken, fokken, gamen, met vrienden zijn, op de boot, in het stadion.... ik drink dan altijd bier. Ik mis dat gewoon een beetje, een pilsje pakken enzo.![]()
Ga doorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:59 schreef ViezeFreddiey het volgende:
een relatie hebben is een beetje hetzelfde als een banaan
Uh, ik ben er nog niet mee geconfronteerd.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:58 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je bent er niet verslaafd aan? [ afbeelding ] Slechte zaak.[ afbeelding ]
Banana pancakes?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:59 schreef ViezeFreddiey het volgende:
een relatie hebben is een beetje hetzelfde als een banaan
Er is echt maar 1 manier hoe dit op te vatten isquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Uh, ik ben er nog niet mee geconfronteerd.![]()
![]()
Jaja. ;3quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Uh, ik ben er nog niet mee geconfronteerd.![]()
![]()
[..]
Banana pancakes?
Nou?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:00 schreef MultiBanaan het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 14 mei 2011 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Er is echt maar 1 manier hoe dit op te vatten is
Ja echt waar!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:03 schreef Henkie94 het volgende:
Inderdaad MultiBanaan, wie A zegtShit, blijft me dit voor altijd achtervolgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoiiii.quote:Nieuwschierig jaquote:Gggggggggg.
wrmquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Shit, blijft me dit voor altijd achtervolgen?
[..]
Hoiiii.
[..]
Nieuwschierig jaGggggggggg.
Moet je niet willen joh, loop je een week kromquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat ik eens zei dat ik graag in mn bips genomen word?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben je een gebroken man?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:05 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga denk maar vroeg slapen en morgenochtend ff mountainbiken in het bos ofzo.
Waar bemoei jij je überhaupt meequote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:05 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Moet je niet willen joh, loop je een week krom
Emo.gif me maar.quote:
spreek je uit ervaring?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:05 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Moet je niet willen joh, loop je een week krom
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je überhaupt mee
[..]
Emo.gif me maar.
Neuj, ik voel gewoon raar enzo. Echt vaag.quote:
Ik begin twijfels te krijgen over onze lesbische piratenseks.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je voelt je alsof je het niet allemaal op een rijtje hebt, maar je weet niet waar het vandaan komt?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Neuj, ik voel gewoon raar enzo. Echt vaag.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik begin twijfels te krijgen over onze lesbische piratenseks.
Zoietsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:08 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Je voelt je alsof je het niet allemaal op een rijtje hebt, maar je weet niet waar het vandaan komt?
oke, ik heb andere verhalen gehoordquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:07 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Nee ik spreek uit ervaring van anderen
Oh oke. Ik doe daar niet aan hoor, dat lijkt me auwquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Maarmaar dat hoeft toch niet?
Waarom krijgt henk altijd alle eerquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh oke. Ik doe daar niet aan hoor, dat lijkt me auw
Was jij het wellllquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:09 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Waarom krijgt henk altijd alle eer
Hoi trouwens
IK WIST DAT JIJ HET WAS!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:09 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Hoi trouwens
Omg.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:10 schreef Bloempje. het volgende:
Oh, ik had goddelijke chocoladekoekjes gebakkenEn het deeg smaakte net zo lekker als het koekjesdeeg in de Ben & Jerry's
![]()
![]()
quote:
Als je het zo bekijkt klinkt het eigenlijk nog best goedquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:10 schreef Bloempje. het volgende:
Oh, ik had goddelijke chocoladekoekjes gebakkenEn het deeg smaakte net zo lekker als het koekjesdeeg in de Ben & Jerry's
![]()
![]()
Ja hequote:
Kloptquote:
Hoe zou dat nou komenquote:
Hihiquote:
Mooi, hoef ik die niet te proberen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:14 schreef gianni61 het volgende:
mona toetje van de maand (kersen) is smerig
Welke jans appels en klinkers?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:14 schreef Bloempje. het volgende:
Draal? Was jij dan ook al die Jans en Appels en klinkers enzo van laatst?
inderdaad, terwijl ik kersen toch wel echt lekker vindquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Mooi, hoef ik die niet te proberen.
Oh, hele tijd terug was er ook al een klonenregen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:15 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Welke jans appels en klinkers?
Hier mis ik iets denk ik
Laat maar zien op TinyChat.quote:
Neequote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, hele tijd terug was er ook al een klonenregen.
picsquote:
Mooi rond?quote:
Dat was klipsquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:17 schreef Ragboer het volgende:
Dankzij Fok voel ik mij zo kansloos. Ik ga denk ik stoppen met Fok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
-4?quote:
fok is misschien een ontmoetingsplek voor kansloze mensen, maar door te stoppen met fok worden je kansen niet groter ofzo hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:17 schreef Ragboer het volgende:
Dankzij Fok voel ik mij zo kansloos. Ik ga denk ik stoppen met Fok.
Ja zeg, dat zou wat sneu voor mij zijn ook.quote:
Tip: aanmelden op eigen account en dan afmelden op alle locatiesquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:18 schreef Haarklip het volgende:
Ik zal het even uitleggen. Haarklip heeft mij van zijn pc verstoten, maar ik was nog aangemeld. Nu vindt ie zichzelf heeeeeeel grappig. Hihi.
dat zou kietelenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:19 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ja zeg, dat zou wat sneu voor mij zijn ook.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
's Ochtends kan ik niet eten, omdat ik aan je denk.
's Middags kan ik niet eten, omdat ik aan je denk.
's Avonds kan ik niet eten, omdat ik aan je denk.
's Nachts kan ik niet slapen, omdat ik honger heb.
Hihaho![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik zit op ipad en knopjes anders en verwarrend enzo,quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:19 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Tip: aanmelden op eigen account en dan afmelden op alle locaties
Voel je maar beter dan ons.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:20 schreef Ragboer het volgende:
Dit niveau is toch om te janken, waarom doe ik hier aan mee? Nou, het gaat jullie goed allen. Vaarwel.
Ik ben lekker.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:09 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Hoi trouwens
Daag grquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:21 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik ben lekker.
Ik ga Fable doen. Gr gr.
Awh.quote:
iewquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben de hele dag al niet naar de wc geweest watIk ga urineren.
Maar het is dus niet zo. Maar 40 is ook wat overdreven.quote:
ach ragboer, wat moet je anders voor het uitgaan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:20 schreef Ragboer het volgende:
Dit niveau is toch om te janken, waarom doe ik hier aan mee? Nou, het gaat jullie goed allen. Vaarwel.
Moeilijk rustigquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:32 schreef MultiBanaan het volgende:
Zoof het is opeens moeilijk rustig hier
18 minuten urinerenquote:
Even een mp3 afspelen van de stem van Jan waarin hij zwoele dingen zegt enzo.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:39 schreef dralion13 het volgende:
[..]
18 minuten urineren
Daar is meer aan de gang denk ik
sop sop sopquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Even een mp3 afspelen van de stem van Jan waarin hij zwoele dingen zegt enzo.
Welke betekenis van het woord?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet ik niet.![]()
Volgende keer bespring ik hem als ik hem zie. Dat weet ik wel.
Te veel informatiequote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heujjj, leuke naam voor een kloon wel![]()
Jan komt zo.![]()
![]()
kriebelbotsing en jankomtzoquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heujjj, leuke naam voor een kloon wel![]()
Jan komt zo.![]()
![]()
Klinkt goedquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:50 schreef gianni61 het volgende:
geloof dat het vanavond weer mis gaat.
een vriend net op msn:
ik heb nog een fles ouze gekrgen van een klant. en ik heb al lang niet meer gekotst..
Waarom?quote:
Mijn iPod ook. Maar iPhonequote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:55 schreef dralion13 het volgende:
Niks tegen iPhone ja![]()
Mn iPod touch is wel mn beste vriend ja
Wat is er dan mis met iPhone?quote:
Sukkel van een broer.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:57 schreef MultiBanaan het volgende:
Mijn broer kocht een iPod Touch, laat ie hem de volgende dag vallen, dikke barst in het scherm
drogredenering, valt bovendien mee omdat ik geen losse iPod, agenda etc. meer nodig hebquote:
Daar heb je gelijk in, de prijs qualiteitverhouding ligt bij iPod Touch veel beterquote:
Daarom case en screenprotector (had ik beide eerder in huis dan mn iPodquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:57 schreef MultiBanaan het volgende:
Mijn broer kocht een iPod Touch, laat ie hem de volgende dag vallen, dikke barst in het scherm
Die van mij is dus 10 meter over asfalt gestuiterd, alleen een paar butsjes in de hoekenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:59 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Inderdaad, die dingen zijn echt zo teer als een schelpdier
850 euro voor een telefoon is duur...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:59 schreef n8n het volgende:
[..]
drogredenering, valt bovendien mee omdat ik geen losse iPod, agenda etc. meer nodig heb
Dikke doei betaal gewoon per maandquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:00 schreef dralion13 het volgende:
[..]
850 euro voor een telefoon is duur...
voor gps, bel en sms mogelijkheid en 3G betaal je dus zo'n 700 euro
Heb je echt veel geluk gehadquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:00 schreef n8n het volgende:
[..]
Die van mij is dus 10 meter over asfalt gestuiterd, alleen een paar butsjes in de hoeken
Zelf ook wel was op een tweebaans weg waar 50 meter verder zo'n 30 auto's op het stoplicht aan het wachten warenquote:
En toch wil je nu weer een neuwueiwee.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:01 schreef n8n het volgende:
[..]
Zelf ook wel was op een tweebaans weg waar 50 meter verder zo'n 30 auto's op het stoplicht aan het wachten waren
Ben je het bedrag alsnog kwijt hequote:
Auto'squote:
ja omdat intregratie met allesquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En toch wil je nu weer een neuwueiwee.
achja beetje extra voor abo merk ik niks van, dan maar een paar bier minder per maandquote:
Ok baiii.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:02 schreef n8n het volgende:
brb updates alles macbookjen moet even uit alles over
Whehequote:
Duur wel.quote:
Mja ik heb nu iets van 9500 euro zelf. Weet niet hoeveel mn ouders mee willen betalen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:04 schreef dralion13 het volgende:
Klink, mooie auto's zijn nou eenmaal duur
Das al een leuk bedragquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mja ik heb nu iets van 9500 euro zelf. Weet niet hoeveel mn ouders mee willen betalen.
Ja, weet ik. Maar sowieso er komt een nieuwe auto en een van de twee auto's die we hebben gaat weg. En mn ouders betalen een deel mee (hoop ikquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:08 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Das al een leuk bedrag
Maar zou als ik jou was niet alles uitgeven aan een auto
beter nu een goedkope en later een echt mooie kopen
Ja doeiquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:15 schreef n8n het volgende:
beter auto van 200e en bij gebreken nieuwe aanslingeren
ducati yeahquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:16 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Een Motor kopen
Veel beter dan auto
Met jou kan ik pratenquote:
Nee man, wat is nou het voordeel van een motor ten opzichte van een auto?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:16 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Een Motor kopen
Veel beter dan auto
snelheidquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:17 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nee man, wat is nou het voordeel van een motor ten opzichte van een auto?
Tofferquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:17 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nee man, wat is nou het voordeel van een motor ten opzichte van een auto?
je kan hem veeel makkelijker kwijtquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:19 schreef n8n het volgende:
goedkoper ook ja verbruik is minder belasting minder verzekering minder voertuig minder. banden duurder maar dat zijn er 2
en dames vinden je stoerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:21 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
je kan hem veeel makkelijker kwijt
Op de stoep parkeren zegmaar
Klinkerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haiiiiwas het leuk bij je tante? (was je tante ja? )
ik zou m'n hond van de lijn halenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Zulke nagels zijn toch best eng?Ik zou schrikken als er een wijf met zulke nagels op me af zou stappen.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:21 schreef n8n het volgende:
[..]
bitchass pa van mijn heeft deze
[ afbeelding ]
![]()
Awh leukleukquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Klinker
Ja was idd mijn tantewas wel gezellig met familie en neven/nichtjes enz. erbij
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
Kijk dan wat ik net binnenkrijg via Hyves danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeie wel.
Jannn, wil je mn buik krabben?quote:![]()
![]()
Halloquote:
Awhquote:
tjeersquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo en dan trek ik nu maar eens een biertje open
Proost!
Drinkse!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
Proost!
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
Proost!
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:42 schreef HappyBob het volgende:
Afrit 23: Sleeuwijk. Vandaag zag ik 'm staan :$
Iets minder in Waalwijk geweest dan ik had gedachtquote:
Ohhhh oke.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Iets minder in Waalwijk geweest dan ik had gedachtDus geen voetbal met Patje vandaag
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:42 schreef HappyBob het volgende:
Afrit 23: Sleeuwijk. Vandaag zag ik 'm staan :$
waar associaties toe kunnen leidenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Bazentrack, lang niet meer gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |