Dan heb ik nog niks gemist dus!quote:
Misschien dat ik kijk, maar eigenlijk vond ik de vorige afleveringen daarvan ook al niet leuk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:03 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Maar de 3Js beginnen daarvoor al om 20.30
Ik ben wel benieuwd naar Italie, na lange tijd weer terug.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:05 schreef Greys het volgende:
Ik ben dit jaar voor Frankijk, Italië en Bosnië
Het is leuker als je een favoriet hebt, als je zit te kijken vind ik, kun je je zo lekker ergeren als ze geen punten krijgen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:05 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind ze bijna allemaal goed, heb geen favoriet waar ik speciaal voor ga.
Zijn er genoeg die ik liever geen punten zie krijgenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is leuker als je een favoriet hebt, als je zit te kijken vind ik, kun je je zo lekker ergeren als ze geen punten krijgen.
Zwitserland.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is leuker als je een favoriet hebt, als je zit te kijken vind ik, kun je je zo lekker ergeren als ze geen punten krijgen.
Mijn makke is dat de liedjes die ik leuk vind GEEN punten krijgen en andersom.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zijn er genoeg die ik liever geen punten zie krijgen. Griekenland bijvoorbeeld.
I know.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:08 schreef Hyundai het volgende:
Het is de afgelopen jaren echt geen Oostblokfeestje meer.. wat een bullshit is dat eigenlijk.
Van 2004/2005 t/m 2007 was er een oververtegenwoordiging van traditioneel Oost-Europese landen, sindsdien niet meer. Had ik in een ander topic bewezen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:08 schreef Hyundai het volgende:
Het is de afgelopen jaren echt geen Oostblokfeestje meer.. wat een bullshit is dat eigenlijk.
Maar zij zingt het toch gewoon in het Servisch op het festival? Of snap ik je opmerking nou nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:08 schreef Karina het volgende:
Ik moest even spieken wat het liedje van Servie ook alweer was, in het Servisch klinkt het leuk!
Oh ik dacht in het Engelsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar zij zingt het toch gewoon in het Servisch op het festival? Of snap ik je opmerking nou niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |